![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Achja, kampers. Je moeder. ![]() |
|
Aan Van Persie heb je toch niks ![]() ![]() |
|
speelt er vanavond niemand? signature ![]() |
|
quote: Op zich snap ik hem wel, hij wil spelen dus dan maar linkshalf (overigens zeer laffe opstelling 4-5-1, werd bijna nog afgestraft ook) terwijl hij een pure nummer 10 is. Hij heeft alleen de pech dat dat ettertje gewoon beter is. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
2 x kutzooi gezien... ![]() |
|
quote:kuijt: nr 10 VOOR sneijder en appelflay van persie: nr 7, aan de rechterkant naast hunt op 9 en elia op 11 robben: in hospital quote: op de goede plek zeker wel ![]() centrumspits in finale had huntje moeten zijn, succes verzekerd JA we hadden gewoon kampioen moeten worden in sud afrika [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-09-2010 23:51] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
flikker op man, wanna be hugo borstvoeding! ![]() |
|
quote:ik kijk geen tv naast de wedstrijden We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
dus? ![]() |
|
1+1 = lezen en beredeneren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
oh, je bent dus de dubbel-account van progton? ![]() |
|
ja, want bijbel equals kwalificatie ga slapen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Nou, het was natuurlijk wel God die de Spanjaarden liet winnen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Waar is Progton trouwens gebleven? Je moeder. ![]() |
|
Eagels! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ZWOLLE!1 Je moeder. ![]() |
|
GOD!!!!!???? ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
België - Oostenrijk 4-4 Wat een wedstrijd... had 10-4 moeten zijn ofzo ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ik zag toevallig alleen de laatste 10 minuten, zag er leuk uit! ![]() |
|
Italië - Servië was anders ook een succesnummertje! ![]() http://www.nu.nl/buitenland/2354921/zestien-gewonden-bij-rellen-italie-servie.html Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Rusland - België 0-2 Dickie ![]() Nee serieus, België was veruit de betere ploeg. Zeer aangenaam verrast ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Inderdaad! ook een mooie mix van mentaliteit en tallent naar mijn mening Leekens levert mooi werk al blijft kwalificatie voor EK 2012 te hoog gegrepen in hun poule vrees ik ![]() |
|
Pffff, Lukaku ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Die 0/6 was dodelijk he, terwijl ze zowel tegen Duitsland als Turkije toch een punt hadden verdiend. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |