|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Zuid Afrika is totaal niet te vergelijken met Polen. de supporters in polen zijn wel een stukje fanatieker dan een zooitje negers die 90 minuten met een toeter staan te blazen. En op het WK in Duitsland waren ook nog rellen met voornamelijk Europese supporters die ook aan dit EK meedoen. Wil je muilperen? |
|
Ik weet niet wat er tegenwoordig nog merkbaar van is, maar Zuid-Afrika is natuurlijk wel een voorbeeld van een land met een racistisch verleden waar maar weinigen aan kunnen tippen... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ik ben er ook bang voor, het kan dus alleen maar meevallen Wat zijn die Grieken trouwens belabberd slecht zeg, en waar hebben ze die scheids uit de klei getrokken? Against God and Government |
|
Tweede helft Griekenland helemaal getransformeerd. Wedstrijd is niet best, maar wel zo'n beetje de meest vermakelijke openingswedstrijd die ik me kan heugen. Twee rode kaarten, gestopte penalty door Tyton (PSV ziet al dollartekens ongetwijfeld), en momenteel ook aardig wat activiteit over en weer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Die griekse keeper lijkt wel naakt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wat een wedstrijd. De polen zijn wel de morele verliezers. Ze mogen die tweede keeper wel een standbeeld geven... |
|
quote:Mark...heet je van Bommel? Die hoorde ook oerwoudgeluiden tijdens een boefeestje tegen de UEFA in Krakau. :DDD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
12 Juni verwacht ik rellen. Het is onfahankelijkheidsdag in Rusland en tevens de dag waarop Polen en Rusland spelen. Die untermenschen willen op die dag een onfahankelijkheidsmars in Warschau organiseren. Dat gaat bonje worden. Met name omdat tussen de Russische 'fans' veel provocateurs zitten die op kosten van de staat naar Polen afreizen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Luie flikkers zijn het. Ze waren met 1-0 tevreden en werden bijna fors afgestraft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En nu voor Tsjechie juichen en hopen dat de Russen in houten kisten huiswaarts keren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nou, als het zo doorgaat wordt het nog 5-0 voor de Russen |
|
Als Nederland de halve finales wil halen raad ik hen ten sterkste aan om groep B te winnen, anders zie ik het eindigen tegen deze Russen. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 08-06-2012 21:22] |
|
quote:Valt mee. Het ziet indrukwekkend uit maar hun spel heeft een aantal risico's. Ze kunnen/willen niet opbouwen, ze hebben een matige verdediging en ze spelen zeer risicovol. Door het naar voren dringen laten ze enorme gaten achterin. De Tsjechen kunnen daar niet van profiteren omdat ze niemand hebben die snel kan aanvallen en ze hebben geen echte finishers meer. Baros is niet meer zo goed als vroeger. Nederland heeft die aanvallers wel en ze kunnen m.i. net slimmer verdedigen waardoor die flitsaanvallen mislukken. Sterker nog, ik denk dat met deze tactiek de russen veel moeite met b.v. Griekenland zullen hebben. Die gaan zich ingraven waardoor de flitsaanvallen minder kans van slagen hebben en die Fetavreters kunnen dan opeens verrassend counteren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tegen Griekenland zie ik de Russen ook wel in de problemen komen, maar verdedigen is nu ook niet bepaald het sterkste punt van Nederland. |
|
quote:Nee. Maar IMHO heeft Nederland meer moeite met combinerende teams dan met hak-tak-fire-and-forget teams. ;-) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Daar kun je zeker gelijk in hebben. Tsjechië toch 2-1 terug door een zeer mooie aanval. |
|
4-1... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Griekenland vond ik maar slap, Polen heeft het gewoon laten zitten. |
|
quote: Maar daarna jasten de Russen er toch maar weer twee in. Vooral dat laatste doelpunt!!!! |
|
Was inderdaad een zeer mooi doelpunt. Rusland door lijkt al een eerste zekerheid van dit tornooi. |
|
Leuke pot om te zien die Rusland - Tsjechie Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wát een droevigheid. Eerst Polen starten met gelijkspel en dan Rusland met dikke (en verwachte doch niet gegunde) winst. Dinsdag Polska hard aanmoedigen, maar tegen Rusland kan dat nog wel eens een kort avondje worden. Subtiel kamerolifantje |
|
Begint goed Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
begon goed... maar de Denen benutten hun kans! ben benieuwd hoe dit verder zal gaan |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |