IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-06-2012 0:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2012 23:55 schreef Mark het volgende:
Totdat gekleurde voetballers met oerwoudgeluiden begroet gaan worden en meereizende fans op de tribune of in de omgeving van de stadions aangevallen gaan worden. Vorige week was er nog een documentaire op Panorama waar je een groep Aziatische studenten die bij een competitiewedstrijd in de Oekraine aanwezig waren van alle kanten in elkaar getrapt ziet worden op de tribune, terwijl de stewards en de politie erbij staan en geen poot uitsteken.
Oerwoudgeluiden en geweld in het stadion klinkt als die goede oude tijd, die lui van "In de hekken" wacht het EK van hun dromen.

Denk dat het wel zal meevallen. Oekraine en de UEFA zullen er bovenop zitten om dergelijke wanklanken te voorkomen. Voor het WK in Zuid Afrika waren er ook horrorverhalen en in Brazilië zullen de eerste cameraploegen al op pad zijn.

De laatste keer dat er op een EK rellen waren, was in 2000 in België, dacht ik.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 07-06-2012 1:39 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Zuid Afrika is totaal niet te vergelijken met Polen. de supporters in polen zijn wel een stukje fanatieker dan een zooitje negers die 90 minuten met een toeter staan te blazen. En op het WK in Duitsland waren ook nog rellen met voornamelijk Europese supporters die ook aan dit EK meedoen.


Wil je muilperen?


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 07-06-2012 8:14 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik weet niet wat er tegenwoordig nog merkbaar van is, maar Zuid-Afrika is natuurlijk wel een voorbeeld van een land met een racistisch verleden waar maar weinigen aan kunnen tippen...


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-06-2012 18:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 7 juni 2012 0:11 schreef Mark het volgende:
Vrees trouwens dat we woensdag tegen Duitsland een ongenadig pak slaag gaan krijgen


Ik ben er ook bang voor, het kan dus alleen maar meevallen

Wat zijn die Grieken trouwens belabberd slecht zeg, en waar hebben ze die scheids uit de klei getrokken?


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-06-2012 19:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tweede helft Griekenland helemaal getransformeerd. Wedstrijd is niet best, maar wel zo'n beetje de meest vermakelijke openingswedstrijd die ik me kan heugen. Twee rode kaarten, gestopte penalty door Tyton (PSV ziet al dollartekens ongetwijfeld), en momenteel ook aardig wat activiteit over en weer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-06-2012 19:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die griekse keeper lijkt wel naakt.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2012 19:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat een wedstrijd. De polen zijn wel de morele verliezers. Ze mogen die tweede keeper wel een standbeeld geven...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2012 20:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2012 23:55 schreef Mark het volgende:
Totdat gekleurde voetballers met oerwoudgeluiden begroet gaan worden en meereizende fans op de tribune of in de omgeving van de stadions aangevallen gaan worden.
Mark...heet je van Bommel? Die hoorde ook oerwoudgeluiden tijdens een boefeestje tegen de UEFA in Krakau. :DDD


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2012 20:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

12 Juni verwacht ik rellen. Het is onfahankelijkheidsdag in Rusland en tevens de dag waarop Polen en Rusland spelen.

Die untermenschen willen op die dag een onfahankelijkheidsmars in Warschau organiseren. Dat gaat bonje worden. Met name omdat tussen de Russische 'fans' veel provocateurs zitten die op kosten van de staat naar Polen afreizen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2012 20:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2012 19:54 schreef attila_de_hun het volgende:
wat een wedstrijd. De polen zijn wel de morele verliezers. Ze mogen die tweede keeper wel een standbeeld geven...
Luie flikkers zijn het. Ze waren met 1-0 tevreden en werden bijna fors afgestraft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2012 20:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

En nu voor Tsjechie juichen en hopen dat de Russen in houten kisten huiswaarts keren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2012 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nou, als het zo doorgaat wordt het nog 5-0 voor de Russen


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-06-2012 21:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Als Nederland de halve finales wil halen raad ik hen ten sterkste aan om groep B te winnen, anders zie ik het eindigen tegen deze Russen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 08-06-2012 21:22]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2012 21:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2012 21:20 schreef Tool-fan het volgende:
Als Nederland de halve finales wil halen raad ik hen ten sterkste aan om groep B te winnen, anders zie ik het eindigen tegen deze Russen.
Valt mee. Het ziet indrukwekkend uit maar hun spel heeft een aantal risico's. Ze kunnen/willen niet opbouwen, ze hebben een matige verdediging en ze spelen zeer risicovol. Door het naar voren dringen laten ze enorme gaten achterin. De Tsjechen kunnen daar niet van profiteren omdat ze niemand hebben die snel kan aanvallen en ze hebben geen echte finishers meer. Baros is niet meer zo goed als vroeger. Nederland heeft die aanvallers wel en ze kunnen m.i. net slimmer verdedigen waardoor die flitsaanvallen mislukken. Sterker nog, ik denk dat met deze tactiek de russen veel moeite met b.v. Griekenland zullen hebben. Die gaan zich ingraven waardoor de flitsaanvallen minder kans van slagen hebben en die Fetavreters kunnen dan opeens verrassend counteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-06-2012 21:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Tegen Griekenland zie ik de Russen ook wel in de problemen komen, maar verdedigen is nu ook niet bepaald het sterkste punt van Nederland.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2012 21:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2012 21:45 schreef Tool-fan het volgende:
Tegen Griekenland zie ik de Russen ook wel in de problemen komen, maar verdedigen is nu ook niet bepaald het sterkste punt van Nederland.
Nee. Maar IMHO heeft Nederland meer moeite met combinerende teams dan met hak-tak-fire-and-forget teams. ;-)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-06-2012 21:54 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Daar kun je zeker gelijk in hebben. Tsjechië toch 2-1 terug door een zeer mooie aanval.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-06-2012 22:26 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

4-1...


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-06-2012 22:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Griekenland vond ik maar slap, Polen heeft het gewoon laten zitten.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2012 22:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2012 21:54 schreef Tool-fan het volgende:
Daar kun je zeker gelijk in hebben. Tsjechië toch 2-1 terug door een zeer mooie aanval.


Maar daarna jasten de Russen er toch maar weer twee in. Vooral dat laatste doelpunt!!!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-06-2012 22:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Was inderdaad een zeer mooi doelpunt. Rusland door lijkt al een eerste zekerheid van dit tornooi.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-06-2012 23:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Leuke pot om te zien die Rusland - Tsjechie


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2012 4:22 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wát een droevigheid. Eerst Polen starten met gelijkspel en dan Rusland met dikke (en verwachte doch niet gegunde) winst.
Dinsdag Polska hard aanmoedigen, maar tegen Rusland kan dat nog wel eens een kort avondje worden.


Subtiel kamerolifantje


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-06-2012 18:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Begint goed


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2012 18:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

begon goed... maar de Denen benutten hun kans! ben benieuwd hoe dit verder zal gaan


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen