|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Portugal moest natuurlijk al een rode kaart gekregen hebben, maar inderdaad een leuke wedstrijd. Als Portugal wint kan Nederland zich nog steeds plaatsen voor de kwartfinales bij een nederlaag tegen Duitsland. |
|
quote: Alleen is Nederland dan totaal afhankelijk van alle andere uitslagen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Heel de week eigenlijk al, maar vandaag spant de kroon |
|
quote: Jammer ook dat de scheidsrechter nog steeds in de poppenkast van die Portugezen blijft trappen. Vooral bij die stervende zwaan actie van Pepe ontnam hij door te fluiten een flinke mogelijkheid. De actie van Postiga mogen ze naderhand ook nog wel bestraffen, wat een komediant. |
|
Dit is omkoping, dat kan niet anders. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Hoppa! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zo'n kansen die gemist worden door Ronaldo |
|
quote: Nogmaals Leuke wedstrijd zo! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hoorde dat Ronaldo vrijdag zijn kapsel ge-re-styled had voor de tweede helft. Is dat zo? Oeh, en geel voor hem binnen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-06-2012 19:49] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja, dat was echt zo. Echt te belachelijk voor woorden Was trouwens zaterdag Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Klopt, hij is homofiel maar dat weet hij zelf nog niet. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Wat een idioot!! Sorry Marcel, zaterdag idd. Ben zó zenuwachtig dat ik helemaal in de war raak. De Polen kwamen gisteren allemaal mooi in pak het stadion binnen lopen en onze jongens sjokken in een trainingspak. Jammer is dat. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wat dacht je van mij? Eerste pot die ik me echt herinner omdat ik er zo ziek van was, is de WK-finale van 74. Dus zit nu whisky cola's weg te tikken tegen de zenuwen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Haha, zelfde herinnering, alleen zit ik aan de Hertog Jan ;-) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Sterke start van Nederland, maar na het tegendoelpunt... ze gaan zich toch moeten herpakken. Edit: het was al bijna prijs. Edit: het is al prijs. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 13-06-2012 21:23] |
|
Dag Nederland. |
|
Doeiii |
|
ik stop maar met kijken. man,man, man wat een ellende [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-06-2012 21:26] |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik schaam me kapot hier. Stugge coach, egoïstische spelers (ik kan die Robben wel afschieten) en te veel potentie op de bank. (Van der Vaart, Huntelaar, en gooi Kuyt er ook eens in, hoor ik helemaal niemand over). |
|
Goed bezig die Duitsers. |
|
quote: Goh, daar is spuit elf ook weer. Ga lekker met je pik spelen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: maar hij heeft wel gelijk. ik kan alleen maar concluderen dat dit team (dat bijna Wereldkampioen werd nota bene) niks op dit EK te zoeken heeft. |
|
quote: Daar haal je meer voldoening uit dan naar die oranjekneuzen kijken. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |