|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eerder symbolisch voor het spel van het Nederlands elftal. Met veel bombarie talloze kansen maken, maar afmaken ho maar.. Mainstream science says... |
|
Woensdag, zin in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
de scherpte met de afronding ontbrak totaal... alleen willems vond ik erg goed spelen. leuke is dat de duitsers viel spaß haben om de nederlaag van nederland. ergens hoop ik dat het woensdag na 35 minuten al 3 nul staat voor nederland... maar denk eerder dat er flink wat oranje meuk woensdagavond de voorkorven gaat halen... en fuck I am mine own redeemer...! |
|
Normaal gesproken als je zoveel kansen krijgt speel je goed, wereld van verschil met de wedstrijd van 2 jaar terug |
|
Ach, Spanje verloor 2 jaar terug ook de eerste groepswedstrijd van het 'kleine' Zwitserland... |
|
Of Portugal in 2004.... |
|
quote: Soms denk ik van: die OWW heeft een zinnige kijk op dingen. Maar soms ben je ook gewoon een ordinaire relnicht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Of Nederland in 1988. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Een gebalanceerd leven is gezond! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Da's waar. Heb me in elk geval voorgenomen om me dit jaar niet weer zo kinderlijk uit de tent te laten lokken als twee (en vier) jaar geleden. Uiteindelijk is het maar een spelletje. Weet niet of ik die instelling woensdagavond nog steeds kan hebben, maar bij Toutatis, ik ga mijn best doen! *snif* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
...ga je ook op een plein staan en met eieren en flessen gooien? I am mine own redeemer...! |
|
quote: of san marino van 1960 tot en met 2012... I am mine own redeemer...! |
|
Het verschil tussen de wedstrijd van gisteren en die van aanstaande woensdag is denk ik dat Oranje woensdag MOET. Die druk zat er gisteren blijkbaar toch niet op. Verder siked voor de wedstrijd Spanje - Italië! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 10-06-2012 17:19] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hopelijk houden ze er een beetje snelheid in ipv vertragen en twijfelen bij het doel. Subtiel kamerolifantje |
|
Mooie wedstrijd, 1-1 verdiende uitslag. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Aangenaam verrast van Italië en inderdaad een leuke wedstrijd om te volgen. Kroatië al vroeg voor. Given ziet er toch niet al te best uit bij die kopbal. |
|
Italië speelde idd heel aardig. |
|
Ierland mooie goal, doen hetniet onaardig. Leuke open wedstrijd en fantastisch Iers publiek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De Italianen hebben me positief verrast, fijn De wedstrijd tegen Kroatië zal al wel redelijk cruciaal worden donderdag, leuk team ook. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja Kroatië ... groepswinnaar worden in die poule om het WK te halen zal er toch niet inzitten voor België vrees ik. |
|
Ik ga woensdag maar eens lekker thuis kijken, ik ben die poppenkast in de kroegen wel niet zo zat. En dan vooral die horde vrouwen die dit soort evenementen tegenwoordig aantrekt, beetje tof doen in je korte oranje jurkje maar niet eens weten wie er spelen, en bij wie je in de poul zit en wat uberhaupt buitenspel is. Against God and Government |
|
|
|
quote: Hoe durven ze! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Beelden van rellende Kroaten en Russen gezien, te sneu voor woorden. Ik ben er voor om landen direct uit het toernooi te flikkeren als hun hooligans wat flikken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |