|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Horrortackle! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
voetbal zuigt!!!!!!!!!!!! |
|
:') Wil je muilperen? |
|
Zo, 3-1 verloren dus. België was niet zwak, de Duisters waren simpelweg een klasse beter. Doodzonde dat ze zoveel punten hebben laten liggen tegen Azerbeidjan, Oostenrijk en Turkije. Teams die allemaal beduidend minder sterk zijn dan de Rode Duivels. Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
feit was wel weer typisch duits... niet echt goed starten, tegenstander laten geloven dat ze kunnen winnen om vervolgens in 3 minuten tijd de match te beslissen en ja, vlak na de rust nog 3-0 maken voor de zekerheid |
|
Mertens moest er al veel langer ingestaan hebben... signature |
|
ja, maar snap zijn keuze voor dembele ook wel de balvastheid |
|
ja, maar was vooral steriele balvastheid signature |
|
feit nu, ook met Mertens hadden ze niet gewonnen de rode duivels hebben het gewoon thuis laten liggen tegen Oostenrijk en Turkije en natuurlijk op azerbeidzjan |
|
Even een schopje voor de loting, die momenteel uitgevoerd wordt. Bruce Banner |
|
Haha, geniaal! Wat een teringpoule voor NL! Bruce Banner |
|
Ik leef met je mee. *knuffel* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
lievvvv Bruce Banner |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-12-2011 19:07] Bruce Banner |
|
Het is weer eens zover hoor, we zitten opnieuw in de poule des doods. Hebben we daar een abonnement op of zo? Mooie wedstrijden wel. Groep A is een lachertje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Als Denemarken moet je je nu trouwens toch wel enoooooooooooooorm in de aars geboord voelen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hehe. Maar wat Youri wel terecht opmerkte net; wil je Europees kampioen worden moet je van alle ploegen kunnen winnen, dusja. Ik zie het wel allemaal. |
|
quote: æmen Bruce Banner |
|
Zware poule, maar hopelijk wel mooie wedstrijden. |
|
Ergernis alom vanwege die Oranje-supporters, zo erg dat het EK mij tegen die tijd gestolen kan worden met die gemaakte eensgezindheid. Zodra het voorbij is gunnen we de buurman amper een blik meer en is het ieder voor z'n eigen. Het Wereldkampioenschap is dermate groots dat ik me er nog wel doorheen kan bijten. Mooie loting, dat wel. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ja, dat worden weer een paar mooie potten voetbal. Ik zet mijn geld op Duitsland, als ik geld ervoor over had om ergens op te zetten, dan. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-12-2011 18:13] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Het lijkt wel een gemiddeld metalfestival.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik heb er zin in. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |