![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Polska, Biało Czerwoni! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Lees net even de vorige pagina, dat is inderdaad wel reden voor een relletje echt zware provocatie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Czy macie problemy z pseudokibicami? ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Tylko z jebanymi ruskami. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Wat wat wat??? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Celem dla kurwa Rosji ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 12-06-2012 21:26] Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote:Zie onder andere dit: Deel 2 t/m4 staan erbij. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik kan het mij wel voorstellen van die aspergestekers, die hebben wat geleden onder de Russen. Against God and Government ![]() |
|
Ja, dat was best gave televisie. Waarom staat er buitenlands in deze topic, beetje lastig te volgen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wat, Chel en ik betuigen enkel onze steun aan Polen ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Ja, dat weet ik toch niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wanneer komen die 2 benige-op kniehoogte-invliegende tackles nou? Had wel wat meer "vuurwerk" verwacht... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Nou dr heeft iig al 1 pool zn scheen open gehaald gekregen... ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Nopje net onder z'n knie, niet miepen ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Vrij kansloze wedstrijd tot nu toe. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Nekschot moesten ze em geven!!! ![]() Maar het gaat idd helemaal nergens over ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 12-06-2012 21:54] Black seeds of bunny! ![]() |
|
1-1 lekker hoor Against God and Government ![]() |
|
YES!!!!!! Black seeds of bunny! ![]() |
|
Knappe goal! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Inderdaad een zeer knap doelpunt! ![]() |
|
Iemand die snelheid gemeten.? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
160 km/h ![]() |
|
Spannende tweede helft, 2 teams die zich niet neerleggen bij gelijkspel zoals Frankrijk - Engeland... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |