|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 23 stuks, allemaal met een Duits paspoort. Bruce Banner |
|
quote: Je bedoelt een paspoort van de soon to become Kalifaat جمهورية ألمانيا الإتحادية :DD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als je goed oplet kan je het verstaan. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
schuin tegenover me hoop ik dat de oranjge geverfde schuur binnenkort in de kleuren van duitsland is gesaust. I am mine own redeemer...! |
|
Portugal gun ik het kampioenschap wel, zo'n verdedigend team is het nou ook weer niet. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:Portugal = Ronaldette % friends. Dus, nee. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Echt een goed team ja, en Ronaldo is ook net op tijd weer helemaal in vorm. Ik vind ze veel minder irritant dan een paar jaar terug, sterker nog, leuk team om te kijken, goed voetbal. Ik hoop dat ze van Spanje winnen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nee man, ik ga hard op CR7. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:Qua voetbal of qua de rest? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Niet alléen de rest.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Moet Spanje eerst van Frankrijk zien te winnen. Zo bijzonder zijn ze nu ook weer niet. wouter023 |
|
GRIEKENLAND! Daar met je 5-0 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou, 6-1 zit er anders wel nog in... You have time. You are doing fine. |
|
4-2 Voorspelbare uitslag, zegt die commentator. Volgens mij zei hij 4 of 5-0 in het begin van de wedstrijd, maar goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoelang duurt die kutzooi eigenlijk nog? D'r is godverdomme bijna niks anders dan dat scheentjeschop op tv. En daarna nog eens de godganze avond nabeschouwingen van wat stuurlui. |
|
quote:Is maar op 1 zender dude... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nee. |
|
In dat geval is het inderdaad verschrikkelijk. Maareh, afstandsbediening kwijt? Er zitten volgens mij ook nog knoppen op de TV. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Alleen NOS, toch? Geen idee eigenlijk, ik heb geen tv. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Klopt. Na de wedstrijd gauw omschakelen naar rtl4. Maar dat was het dan ook wel, dacht ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
NOS, de Belg, BBC, en VI op RTL volgens mij. En Duitsers vast ook, enzo. Volgens mij zapt FA expres alleen maar langs die zenders. De ergernis is verslavend, een andere verklaring heb ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-06-2012 22:52] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
RTL4 ook om er maar 1 te noemen. Gezever over het EK dan wel. |
|
RTL 4 is toch een kutzender. Daar komt echt nooit iets fatsoenlijks op. Dus als FA alleen Nederland 1 en RTL 4 kijkt ziet hij erg veel voetbal. Ik geef dan toch de voorkeur aan een middelmatige film op bijvoorbeeld Veronica, rtl5, rtl7, rtl8, net 5, sbs 6 of zie ik je nog een keer. Maar pas nadat ik een wedstrijd heb gekeken. Want alleen daarvoor zet ik Nederland 1 aan. wouter023 |
|
Ja want op Ned1 komen als er geen voetbal is geen andere programma's waar iemand normaal mogelijk naar kijkt en die nu dag in dag uit verdrongen worden door een stel kneuzen op een gazon. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |