|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
ITALIA Fucking hell, hoe verdiend kan een overwinning zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
Qua verdediging kan Nederland trouwens nog wat van Engeland leren "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ongelooflijk dat Italie het in de reguliere speeltijd al niet zwaar op slot gooide. Beetje gevalletje Nederland-Denemarken. Engeland is simpelweg echt een maatje te klein voor het grote Europese werk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Leuke pot! Ik ben voor Portugal. Wie nog meer? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik kan het nog altijd niet over mijn hart verkrijgen, maar die Spanjaarden begonnen me zo langzamerhand eerlijk gezegd ook de keel uit te hangen. Ik ben dus maar tegen allebei. Wat best lastig is, want Portugal speelt momenteel fantastisch tegen de Spanjolen. Wat mij betreft finale Portugal-Italie, mag Italie hem winnen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2012 21:26] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Italie? Da's toch die club die altijd met 11 keepers op het veld staan? |
|
quote: +1 Die homo gaat toch het verschil maken voor portugal, denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kan duidleijk horeen dat je dit EK niet gekeken hebt. Je loopt 3-4 jaar achter in je 'informatie'. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tja, Portugal heeft gewoon echt een leuk team. Kijk, als ik Figo op de tribune zie juichen krijg ik spontaan weer rode vlekken, maar alle irritante trekjes uit het tijdperk-Scolari zijn eruit bij deze spelers. Ik vind Spanje veel arroganter, irritanter en kleinzeriger (Barça-trekje). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Spanje prikt er nog wel eentje binnen. |
|
quote: Eens, alleen is oud zeer moeilijk kwijt te krijgen. En ik vind Ronaldo een gruwelijke kwal. Al is het een fantastische voetballer, en is Portugal momenteel gewoonweg beter dan die arrogante Spanjolen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Probeer het nou maar gewoon niet, het slaat nergens op en je positie is allang duidelijk en daarnaast niet boeiend. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, ik. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Best droevig eigenlijk als een voetballiefhebber het 'spel' van Italie nog niet door heeft. Zo hebben ze zich imo het vorige EK en ook het WK ook omhooggewerkt voor wat ik er van meegekregen heb. Maar goed, als jij dat mooi spel vindt. |
|
quote: Gast (??), je weet echt niet waar je over praat. Je hebt 10 jaar geleden ergens een klok horen luiden en je denkt dat die klepel nog altijd niet vervangen is. Als jij echt gelooft dat dit Italie momenteel cattenaccio speelt dan kun je beter spruitjes gaan pellen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2012 21:49] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jawel, over een club die graag met 11 man voor het doel gaan liggen. Twee jaar geleden het je blijkbaar niet gekeken. Maar veel kijkplezier verder. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-06-2012 21:50] |
|
quote: je weet echt niet waar je over praat Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Duidelijk gevalletje weer. Ga nou maar in een ander topic spelen, hier praat je aleen maar poep. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2012 21:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Nederland is de op-1-na-beste van de wereld!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Niks trollen. Dat is precies het beeld wat ik van Italie heb gebaseerd op wat ik als niet voetballiefhebber van het vorige EK en het WK heb meegekregen. Het huidige EK heb ik nog beter kunnen negeren dus het zou kunnen dat ze dit jaar eindelijk iets bijgeleerd hebben. |
|
Was twee jaar geleden al niet echt meer het geval. Ben je ook nog altijd op zoek naar een DSB bank om een hypotheek af te sluiten omdat die meneer Scheringa een paar jaar geleden zo sympathiek overkwam op tv? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nee, over mijn hypotheek maak ik me op dit moment geen zorgen. |
|
Nieuwsflash: Van Marwijk stapt op als bondscoach. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |