|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Slimmer. Nee, nee. Minder dom. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Feitje: van de laatste zeven keer dat een Europees land tweede werd op een WK, vielen ze zes keer uit het eerstvolgende EK in de groepsfase eruit... Vrij bizar eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Deze zegt het op een iets andere manier: quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Oh. Die heb ik gemist. Keek niet in de vorige posts. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Heeft ook weinig nut, deze post komt van een ander forum. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Voor wat het waard is ... in augustus is er een oefenpot tussen België en Nederland dus ... Neen, laat België zich eerst maar eens bewijzen dat ze er thuis horen door zich te plaatsen in een poule tegen oa Kroatië. (erg benieuwd wat die morgen tegen Spanje kunnen presteren) De vaststelling is echter dat dit Nederland met deze manier van spelen en deze mentaliteit niet thuishoort op het EK. |
|
"Niet thuishoort" is natuurlijk gelul van een dronken aambei. Als een team zich kwalificeert, hoort het er thuis en zo niet, dan niet. Laat onverlet dat het spel niet om aan te zien was. Zelfde geldt voor Griekenland en die zijn wel door. MC Hammer Smashed Face |
|
Hoop dat al die mensen die Huntelaar ipv van Persie in de spits wilden nu ook tevreden zijn. Het maakt in dit Ned. elftal niet uit wie er in de spits loopt, zonder fatsoenlijke aanvoer van de zijkanten zijn de spitsen onzichtbaar. |
|
Vergeet daarbij niet dat het vooral belangrijk is waar Van Persie wordt neergezet. Kort achter de spitspositie is hij veel gevaarlijker dan op de linkerflank. Bovendien wordt het Oranje van Bert volledig afgeschminkt dankzij slecht positiespel en complete absentie van combinatievoetbal. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Spelen de spelers waar jullie nu over praten over 2 jaar nog steeds voor het nederlands elftal? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ik mag het hopen. Boeiender |
|
quote:Waarom? Zo zogen toch collectief dikke negerpiemels op Sneijder na? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ja, maar hij is anti oranje. Wil je muilperen? |
|
quote: Wie niet? |
|
quote:Niemand, over anderhalf jaar. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Nu niet en dan zker ook niet! |
|
quote: |
|
Volgens mij best een goede speler, niet? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Özil, een geweldenaar idd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik weet niet of het allemaal waar is maar zojuist op Studio Voetbal werd de beerput een beetje losgetrokken: Bouma die een handgemeen heeft gehad met de dokter en Huntelaar die bijna het hotel uit is gezet. Nederland was weer écht Nederland, hoe lang hebben we dat niet gemist? |
|
bijna iedereen klaag nu over oranje. maar de mensen die nu het meest klagen, zijn de mensen die over 2 jaar het meest juigen als ze het goed doen REALLY OHH REALLY? |
|
Degenen die het hardst klagen zijn de lui die twee jaar lang een hekel aan voetbal hebben en nu de entertainment missen. |
|
quote: +1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Was dat op de tv gisteren? Nou ja, eerst meer eens zien wat er van waar is, ik ben wel benieuwd dat zeker. En de mensen die het meeste zeiken op Oranje zijn diezelfde mensen die zo'n eentonig en saai leven hebben, dat ze zich zelfs irriteren aan de vlaggetjes van de buurman. Against God and Government |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |