|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA De buren hebben de vlaggetjes en andere oranje meuk al weggehaald. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Volledig terecht terug naar huis. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hier ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: + |
|
High five met OWW en XXL doet* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Grootste ster op het veld, alles wat hij doet is nieuws. En geld natuurlijk. |
|
Dit was wel een heel zwakke vertoning van Nederland. Die match tegen Denemarken was achteraf gezien nog de beste die ze gespeeld hebben. Sorry, maar met zo'n mentaliteit en zo'n niveau hoor je naar mijn mening niet eens thuis op een EK. (Waarmee ik zeker niet wil beweren dat België er wel iets te zoeken zou hebben) [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 17-06-2012 23:07] |
|
Roemloos ten onder, helaas! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: De eerset fase van deze wedstrijd waren ze wel heel goed. maar ze kunnen het gewoon niet volhouden lijkt het wel. |
|
quote: |
|
Nou ja. Terechte uitslag. Ronaldo, ondanks alles, toch wel een baas. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Niet echt want het aantal keren dat hij voor eigen kans ging terwijl er een medespeler vrij stond, was echt weer totaal genant. De uitslag trouwens meer dan tercht. Had hoger moeten uitvallen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 17-06-2012 23:21] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hier ook. Wat fijn dat men weer "normaal" kan gaan doen. Boeiender |
|
Toch hoop ik dat een Oost- of Midden-Europees land kampioen wordt. Eindelijk wraak voor dat PVV-meldpunt. Met onze grote smoel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hebben ze dat daar dan? |
|
Ik zou zweren dat 1 van de grensrechters coke aan zijn neus had hangen. in een close-up. Niet dat, maar toch. edit. Wel jammer allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-06-2012 23:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
over 2 jaar beter REALLY OHH REALLY? |
|
...of niet natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is een slechter resultaat mogelijk dan? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Veel slechter dan dit kan het haast niet, toch? Daarnaast vraag ik me nog steeds af wat voetbal met politiek te maken heeft. Het is maar wat je wil zien. Wat girl zei. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 18-06-2012 0:47] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Niet kwalificeren is slechter. Maar als je zo overklast wordt door zowel Duitsland als Portugal, dan is niet kwalificeren misschien wel de beste optie om een afgang te voorkomen. |
|
Niet plaatsen voor het eindtoernooi, zoals België. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |