IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2012 13:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh, en had ik dit al gezegd?: Bouma


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-05-2012 22:01 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 31 mei 2012 13:17 schreef Mark het volgende:
PRobleem met Robben is meer dat hij erg blessuregevoelig is en dat hij iets te vaak voor eigen succes gaat. Maar als hij zich zoals in 2010 weer eens in dienst van het elftal wil stellen (wat tot nu toe in de voorbereiding nog wat tegenvalt), dan is hij een absolute meerwaarde. Op toernooien als deze heb je spelers nodig die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen, en Robben is zo'n speler.


Amen


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-05-2012 22:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 31 mei 2012 13:27 schreef Mark het volgende:
Oh, en had ik dit al gezegd?: Bouma


Ja wat een drama, ik snap niet dat van Marwijk deze eerdappel heeft meegenomen.


Against God and Government


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-05-2012 23:26 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

+1 maar kan ook niet drex zeggen wie het alternatief is



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2012 0:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2012 23:26 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
+1 maar kan ook niet drex zeggen wie het alternatief is


Zelfs Wout Droste van Cambuur met 2 liter Talisker achter zijn kiezen is nog een beter alternatief.

Nisk ten nadele van Wout overigens, ik ken niet zoveel eerste divisie verdedigers bij naam.

[edit]Maar op een meer serieuze noot, iemand als Viergever zou bijvoorbeeld al een meer geloofwaardig alternatief geweest zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-06-2012 0:20]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-06-2012 9:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Of Bruma, Gouweleeuw, De Vrij, Donk, etc.



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-06-2012 10:37 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Tja, hadden we met MvB een coach die te pas en te onpas allerlei debutanten selecteerde voor Het Nederlands Elftal. Met BvM hebben we precies het tegenovergestelde, een behoudende coach die tegen beter weten in bij zijn geliefde kliekje blijft. (zie Kuyt, Bouma, De Jong etc.)


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 01-06-2012 12:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat nou weer tegen kuyt en de jong? De kracht van oranje is juist die combinatie van soorten spelers! Als je alleen maar sneijders en van der vaarts op het middenveld hou je geen verdediging meer over en als je voorin alleen maar persies en huntelaars zet gaat het ook niet werken omdat er niemand meer is om de bal te geven.


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2012 13:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2012 9:37 schreef Tenderstrike het volgende:
Of Bruma, Gouweleeuw, De Vrij, Donk, etc.


Durf ik het te zeggen? Ja, ik durf. Zelfs Douglas.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-06-2012 16:28 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2012 13:37 schreef Mark het volgende:
Durf ik het te zeggen? Ja, ik durf. Zelfs Douglas.

Moet je nog even wachten..


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2012 17:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh ja, die mag geloof ik officieel nog niet of zo he? Moet je 5 jaar in Nederland gewoond hebben of zoiets voordat je kunt nationaliseren?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 01-06-2012 17:40 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 1 juni 2012 17:16 schreef Mark het volgende:
Oh ja, die mag geloof ik officieel nog niet of zo he? Moet je 5 jaar in Nederland gewoond hebben of zoiets voordat je kunt nationaliseren?


Geloof dat hij in augustus 5 jaar in NL is, dus vanaf dan is die speelgerechtigd.
Berichten over Mathijsen zijn positief, dus hopelijk kan hij gewoon spelen.



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 02-06-2012 16:46 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2012 12:20 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat nou weer tegen kuyt en de jong? De kracht van oranje is juist die combinatie van soorten spelers! Als je alleen maar sneijders en van der vaarts op het middenveld hou je geen verdediging meer over en als je voorin alleen maar persies en huntelaars zet gaat het ook niet werken omdat er niemand meer is om de bal te geven.

Kerel, waar zeg ik dat ik tegen die gasten ben? Het was alleen om aan te geven dat er ook andere opties zijn. Met beide coaches vind ik dat ze te ver doorslaan in hun uiteenlopende visies.

Bovendien is Kuyt waarschijnlijk bruikbaarder in de verdediging dan hem op de flanken te posteren. Hij ontbeert namelijk snelheid, dribbel en kan geen man passeren. Ok, hij heeft een redelijke voorzet.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2012 21:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-06-2012 14:43 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Gisteren voor het eerst naar het Nederlands elftal gegaan, maar als je thuiswedstrijden van Feyenoord gewend bent is dit flinke tegenvaller (niet qua voetbal). Ik heb me flink geërgerd aan de Henk en Ingrids die niet komen om het Nederlands elftal te steunen maar als gezinsuitje. Het dieptepunt: huisvrouwen achter me de die het over het over snijbonen met aardappels en een gehaktbal hadden en twintig minuten voor tijd het stadion verlieten om de drukte voor te zijn



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-06-2012 14:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 juni 2012 14:43 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Gisteren voor het eerst naar het Nederlands elftal gegaan, maar als je thuiswedstrijden van Feyenoord gewend bent is dit flinke tegenvaller (niet qua voetbal). Ik heb me flink geërgerd aan de Henk en Ingrids die niet komen om het Nederlands elftal te steunen maar als gezinsuitje. Het dieptepunt: huisvrouwen achter me de die het over het over snijbonen met aardappels en een gehaktbal hadden en twintig minuten voor tijd het stadion verlieten om de drukte voor te zijn


Heb je nog iets van de wedstrijd gezien, of had je het te druk met jezelf kapotergeren?


Bruce Banner


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-06-2012 14:56 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik heb het wel gezien hoor, maar ik denk niet dat ik nog eens vaker naar het NL elftal heen ga



SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 03-06-2012 15:03 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

Vroeg me al af waarom ik jou in een oranje shirt tegen kwam


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 03-06-2012 16:37 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 14:43 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Gisteren voor het eerst naar het Nederlands elftal gegaan, maar als je thuiswedstrijden van Feyenoord gewend bent is dit flinke tegenvaller (niet qua voetbal). Ik heb me flink geërgerd aan de Henk en Ingrids die niet komen om het Nederlands elftal te steunen maar als gezinsuitje. Het dieptepunt: huisvrouwen achter me de die het over het over snijbonen met aardappels en een gehaktbal hadden en twintig minuten voor tijd het stadion verlieten om de drukte voor te zijn

Gisteravond kwam ik ook van diezelfde malloten tegen in de trein. Zoals FA in een ander topic al heeft gezegd, daarvoor alleen al hoop je dat ze zsm worden uitgeschakeld.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-06-2012 16:58 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Die ervaring heb ik ook. Oranje vs Nationale competitie is een wereld van verschil. Maar denk dat je zelf ook wel het verschil moet zien. Oranje is een nationaal feest, soms bijna gelijk aan koninginnedag, en dat soort evenementen moeten wij als Nederlanders wel een beetje koesteren. Uiteindelijk is dat straks één van de weinige dingen die we als echt Hollands gaan ervaren.


wouter023


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 03-06-2012 19:23 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 3 juni 2012 14:43 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Gisteren voor het eerst naar het Nederlands elftal gegaan, maar als je thuiswedstrijden van Feyenoord gewend bent is dit flinke tegenvaller (niet qua voetbal). Ik heb me flink geërgerd aan de Henk en Ingrids die niet komen om het Nederlands elftal te steunen maar als gezinsuitje. Het dieptepunt: huisvrouwen achter me de die het over het over snijbonen met aardappels en een gehaktbal hadden en twintig minuten voor tijd het stadion verlieten om de drukte voor te zijn


niet omgedraaid en gevraagd: "Kontneuken...?".


I am mine own redeemer...!


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-06-2012 19:48 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 19:23 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
niet omgedraaid en gevraagd: "Kontneuken...?".



wouter023


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-06-2012 20:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 juni 2012 16:58 schreef wouter023 het volgende:
Die ervaring heb ik ook. Oranje vs Nationale competitie is een wereld van verschil. Maar denk dat je zelf ook wel het verschil moet zien. Oranje is een nationaal feest, soms bijna gelijk aan koninginnedag, en dat soort evenementen moeten wij als Nederlanders wel een beetje koesteren. Uiteindelijk is dat straks één van de weinige dingen die we als echt Hollands gaan ervaren.


Dat "echt Hollands" mogen ze in Holland houden....


Boeiender


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-06-2012 21:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 20:42 schreef MR. N het volgende:
Dat "echt Hollands" mogen ze in Holland houden....


Geloof me, die droeftoeters met wortels in hun haren en funklappers komen toch echt uit de provincie.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2012 21:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het enige goede Hollandse is Hollandse Nieuwe.


 


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen