![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Amen ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Ja wat een drama, ik snap niet dat van Marwijk deze eerdappel heeft meegenomen. Against God and Government ![]() |
|
+1 maar kan ook niet drex zeggen wie het alternatief is ![]() |
|
quote: Zelfs Wout Droste van Cambuur met 2 liter Talisker achter zijn kiezen is nog een beter alternatief. Nisk ten nadele van Wout overigens, ik ken niet zoveel eerste divisie verdedigers bij naam. [edit]Maar op een meer serieuze noot, iemand als Viergever zou bijvoorbeeld al een meer geloofwaardig alternatief geweest zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-06-2012 0:20] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Of Bruma, Gouweleeuw, De Vrij, Donk, etc. ![]() |
|
Tja, hadden we met MvB een coach die te pas en te onpas allerlei debutanten selecteerde voor Het Nederlands Elftal. Met BvM hebben we precies het tegenovergestelde, een behoudende coach die tegen beter weten in bij zijn geliefde kliekje blijft. (zie Kuyt, Bouma, De Jong etc.) "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Wat nou weer tegen kuyt en de jong? De kracht van oranje is juist die combinatie van soorten spelers! Als je alleen maar sneijders en van der vaarts op het middenveld hou je geen verdediging meer over en als je voorin alleen maar persies en huntelaars zet gaat het ook niet werken omdat er niemand meer is om de bal te geven. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Durf ik het te zeggen? Ja, ik durf. Zelfs Douglas. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Moet je nog even wachten.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Oh ja, die mag geloof ik officieel nog niet of zo he? Moet je 5 jaar in Nederland gewoond hebben of zoiets voordat je kunt nationaliseren? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Geloof dat hij in augustus 5 jaar in NL is, dus vanaf dan is die speelgerechtigd. Berichten over Mathijsen zijn positief, dus hopelijk kan hij gewoon spelen. ![]() |
|
quote: Kerel, waar zeg ik dat ik tegen die gasten ben? Het was alleen om aan te geven dat er ook andere opties zijn. Met beide coaches vind ik dat ze te ver doorslaan in hun uiteenlopende visies. Bovendien is Kuyt waarschijnlijk bruikbaarder in de verdediging dan hem op de flanken te posteren. Hij ontbeert namelijk snelheid, dribbel en kan geen man passeren. Ok, hij heeft een redelijke voorzet. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gisteren voor het eerst naar het Nederlands elftal gegaan, maar als je thuiswedstrijden van Feyenoord gewend bent is dit flinke tegenvaller (niet qua voetbal). Ik heb me flink geërgerd aan de Henk en Ingrids die niet komen om het Nederlands elftal te steunen maar als gezinsuitje. Het dieptepunt: huisvrouwen achter me de die het over het over snijbonen met aardappels en een gehaktbal hadden en twintig minuten voor tijd het stadion verlieten om de drukte voor te zijn ![]() ![]() |
|
quote: Heb je nog iets van de wedstrijd gezien, of had je het te druk met jezelf kapotergeren? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb het wel gezien hoor, maar ik denk niet dat ik nog eens vaker naar het NL elftal heen ga ![]() |
|
Vroeg me al af waarom ik jou in een oranje shirt tegen kwam ![]() ![]() |
|
quote: Gisteravond kwam ik ook van diezelfde malloten tegen in de trein. Zoals FA in een ander topic al heeft gezegd, daarvoor alleen al hoop je dat ze zsm worden uitgeschakeld. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Die ervaring heb ik ook. Oranje vs Nationale competitie is een wereld van verschil. Maar denk dat je zelf ook wel het verschil moet zien. Oranje is een nationaal feest, soms bijna gelijk aan koninginnedag, en dat soort evenementen moeten wij als Nederlanders wel een beetje koesteren. Uiteindelijk is dat straks één van de weinige dingen die we als echt Hollands gaan ervaren. wouter023 ![]() |
|
quote: niet omgedraaid en gevraagd: "Kontneuken...?". I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() wouter023 ![]() |
|
quote: Dat "echt Hollands" mogen ze in Holland houden.... Boeiender ![]() |
|
quote: Geloof me, die droeftoeters met wortels in hun haren en funklappers komen toch echt uit de provincie. ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Het enige goede Hollandse is Hollandse Nieuwe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |