|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
:') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En maar jammeren over het kleine kansje wat er nog is.... Nou sorry hoor, maar van mij hoeft het niet meer. Als je in de groepsfase twee keer verliest ben je niet kampioenswaardig. We zullen nu ongetwijfeld tot zondag aan moeten horen dat "we" meer individuele klasse hebben en in staat zijn om Portugal te verslaan, maar wat mij betreft gaan "we" zondag nog maar een keer op de bek, misschien dat de ego's dan wat krimpen. En dan over twee jaar de oude zooi eruit en met vers bloed opnieuw beginnen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik hoor het ook van vrienden die geëmigreerd zijn. Zo tolerant en vrijdenkend als NL eerst was, zo zeikerig, belerend en xenofoob zijn ze nu geworden. Een vriend van me die in Iran heeft gewoond, werd aldaar gastvrijer ontvangen door de overheid dan hier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
wa was het gisteren weer mooi he REALLY OHH REALLY? |
|
quote:Ik wil het er graag niet mee eens zijn, maar ik ben bang dat je gelijk hebt, en dat de tijd van Van Marwijk voorbij is. Ik vond het fantastisch wat hij met dit team heeft neergezet twee jaar geleden, maar het voelde al niet goed dat er voor dit EK zo weinig nieuwe jongens bij zijn gekomen. Overigens vond ik de wedstrijd gisteren helemaal zo slecht niet. Er vielen wat gaten, maar Duitsland was ook gewoon beter. Dat je daar uiteindelijk met 2-1 van verliest is geen schande. |
|
quote: Gast, probeer nou alsjeblieft niet te suggereren dat Iran ook maar in de buurt komt van Nederland qua vrijheid en geluk quote: Ik vond dat we veel te veel op safe speelden, vond het wat te timide. Begrijp het wel, anders lopen de Duitsers sowieso over je heen maar je moet wel een keer echt doorpakken om tot scoren te komen. Na de doelpunten van Duitsland bleven we ook ongeveer op dezelfde manier doorgaan, dat verbaasde me wel. Het vlamde alleen even na de 1-2. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De laatste keer dat wij zo slecht verdedigden waren wij het land 5 jaar kwijt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Op Twitter gekeken? Maar jeetje, wat een debacle. Het is duidelijk dat de eredivisieploegen niks meer hoeven te vrezen van van Bommel, jemig wat was die slecht zeg. |
|
Nou, de doldwaze wortels, boerinnetjes en indianen kunnen vanaf volgende week gewoon weer lekker naar de Toppers en Guus Meeuwis om daar verder carnaval te vieren. Wel jammer trouwens, zo slecht had ik oranje nou ook niet verwacht. Zoals eerder gezegd, de magie lijkt een beetje uitgewerkt. Waarom van der Vaart en Huntelaar niet in de basis staan is mij een raadsel. In ieder geval zondag nog een beetje spanning. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Mij niet meer zo. Ik vond ze niet geweldig invallen, vooral van der Vaart heb ik een paar stomme fouten zien maken. |
|
Wel genieten hoe Löw die ballenjongen bezeikte. You have time. You are doing fine. |
|
Deze? ‘12 procent kans op kwartfinale’ GRONINGEN (ANP) - De kans dat het Nederlands elftal doorgaat naar de kwartfinale van het EK-voetbal is "12 tot 13 procent’’. Dat zegt hoogleraar sporteconomie Ruud Koning van de Rijksuniversiteit Groningen donderdag, de dag na de door Oranje verloren wedstrijd tegen Duitsland. Dat percentage is tot stand gekomen op basis van statistieken en gokmarkten. "Het kan echter nog steeds, we hebben nog een laatste strohalm om ons aan vast te houden’’, benadrukt Koning. "Duitsland moet winnen van Denemarken en Oranje moet met 2 tegen 0 Portugal uitschakelen.’’ Als dat zou gebeuren, is Nederland door naar de kwartfinale. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Dat zeg ik ook niet. Maar je komt er wel makkelijker aan het werk, zelfs als authentiek Nederlander. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Van een basisplaats krijgen ze meer vertrouwen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Waarom het WK zo gaaf was: gave technische spelers, passie en strijdlust. Die techniek lieten ze, op een enkele keer na, niet zien. Sterker nog, nog nooit zo veel foute passes gezien als deze twee wedstrijden... En de passie en strijdlust? Ach man, zelfs dit Duitse elftal is al niet sterk, en als je dan zo kansloos verliest, dan hoor je als Nederlands elftal inderdaad niet op dit toernooi thuis! Dan de EK grappen: Na dit toernooi wordt "bloed zweet en tranen" in het stadion vervangen door "kleine jongen" ING verlengt contract als hoofdsponsor; commentaar van de marketing manager:"een beter uithangbord van dure verliezers die het volk met de kater laten zitten kan je als bank niet wensen" Griekenland heeft een selectie van nog maar 11 man; ze hebben niets meer op de bank Griekenland speelt na dit toernooi nog maar met drie Grieken in de ploeg: de rest lenen ze van de andere landen uit de EU tegen een 0%-rente. De KNVB heeft al vast een selectie aan spelers met bijpassende trainer aangeboden (maar dit aanbod is geweigerd) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 14-06-2012 14:44] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat een wedstrijd van Spanje! Ook prachtig om die Ierse supporters te horen zingen op het einde. Kroatië is erg sterk, maar zal vermoedelijk er toch uit liggen. Toch wanneer je ervan uit gaat dat Italië wint en ook Spanje zal winnen tegen de Kroaten. |
|
Ierland is wel echt het pispaaltje van de groep, bijna prijsschieten voor Spanje in de 2e helft. Die doelman gaat niet vrolijk naar huis straks. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Met de helft van de inzet van de Ieren van vandaag walst Nederland over Portugal heen...maar ja inzet...daar kan je niet op trainen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Toch vond ik Shay Given gisteren erg sterk keepen. Met een andere doelman was het misschien 7 of 8-0 geweest. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Jack Nicholson was er ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Duitse coach die ballenjongen nept tijdens wedstrijd blijkt nep te zijn! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Hoe dan? Zag het toch echt op tv, en alles wat je op tv ziet is waar! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |