IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2012 1:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-06-2012 3:55 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 13 juni 2012 23:19 schreef Chelman het volgende:
Op de Poolse TV hebben ze na elk wedstrijd een soort sketch over de landen die net speelden. Het speelt zich af in een voetbalkroeg.

De aflevering van vandaag was geniaal. Ging over de belerende Hollandse vingertjes.

Kroeg. Lol. Jolijt. Kastelein en gasten praten over de wedstrijd en zeggen allemaal voor NL te zijn omdat ze tegen Duitsland spelen.

Er komen twee blindines van 1.80 met forse tieten en hazetanden naar binnen. Ze worden verwelkomd. Feest.

Kastelein gooit wat zooi weg en vraagt een ober om het weg te brengen.

De dames kijken verontwaardigd en houden een reeks plaatjes omhoog met teksten in het Pools:

"Recyclen is noodzaak!"

"Electro-afval is ook afval!"

"Dit is tegen EU regels!"

"We moeten consuminderen!"

"We zien je bij het gerechtshof in Strasbourg!"

De eigenaar jaagt ze weg.

Opeens komen er twee Oranje-mannen naar binnen. Stiekem. Ze willen overduidelijk niet gezien worden en ze zijn overduidelijk gerelateerd aan de Dolle Mina's van zojuist.

Ze worden verwelkomd, krijgen pils.

"Je bent hier veilig voor ze. Dit is een vrij land."


Hehe....ik heb gelachen zo treffend was het.
Dat is dan ook werkelijk schitterend.

Kutwedstrijd, halverwege 2e helft in slaap gevallen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2012 6:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En maar jammeren over het kleine kansje wat er nog is.... Nou sorry hoor, maar van mij hoeft het niet meer. Als je in de groepsfase twee keer verliest ben je niet kampioenswaardig. We zullen nu ongetwijfeld tot zondag aan moeten horen dat "we" meer individuele klasse hebben en in staat zijn om Portugal te verslaan, maar wat mij betreft gaan "we" zondag nog maar een keer op de bek, misschien dat de ego's dan wat krimpen. En dan over twee jaar de oude zooi eruit en met vers bloed opnieuw beginnen.


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2012 7:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 23:19 schreef Chelman het volgende:
Op de Poolse TV hebben ze na elk wedstrijd een soort sketch over de landen die net speelden. Het speelt zich af in een voetbalkroeg.

De aflevering van vandaag was geniaal. Ging over de belerende Hollandse vingertjes.

Kroeg. Lol. Jolijt. Kastelein en gasten praten over de wedstrijd en zeggen allemaal voor NL te zijn omdat ze tegen Duitsland spelen.

Er komen twee blindines van 1.80 met forse tieten en hazetanden naar binnen. Ze worden verwelkomd. Feest.

Kastelein gooit wat zooi weg en vraagt een ober om het weg te brengen.

De dames kijken verontwaardigd en houden een reeks plaatjes omhoog met teksten in het Pools:

"Recyclen is noodzaak!"

"Electro-afval is ook afval!"

"Dit is tegen EU regels!"

"We moeten consuminderen!"

"We zien je bij het gerechtshof in Strasbourg!"

De eigenaar jaagt ze weg.

Opeens komen er twee Oranje-mannen naar binnen. Stiekem. Ze willen overduidelijk niet gezien worden en ze zijn overduidelijk gerelateerd aan de Dolle Mina's van zojuist.

Ze worden verwelkomd, krijgen pils.

"Je bent hier veilig voor ze. Dit is een vrij land."


Hehe....ik heb gelachen zo treffend was het.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2012 7:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik hoor het ook van vrienden die geëmigreerd zijn. Zo tolerant en vrijdenkend als NL eerst was, zo zeikerig, belerend en xenofoob zijn ze nu geworden. Een vriend van me die in Iran heeft gewoond, werd aldaar gastvrijer ontvangen door de overheid dan hier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 14-06-2012 9:01 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

wa was het gisteren weer mooi he


REALLY OHH REALLY?


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-06-2012 9:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 14 juni 2012 0:30 schreef M. het volgende:
Dat laatste vind ik ook. Het is geen hecht team meer, dit elftal. Je ziet het uit elkaar brokkelen, de Duitsers liepen er zo doorheen, niemand neemt verantwoordelijkheid. Ergens ook nogal wiedes, want waarom zou je ook -- het heeft geen zin, want als jij het doet, ben je de enige. Dat is dodelijk.

Het heeft een tijdje goed gewerkt. En van Marwijk vind ik ook best een goede coach. Hij lijkt alleen geen "plan B" te hebben, en improviseren kan hij ook al niet. Ik denk dat het tijd is voor iemand anders en ik hoop voor van Marwijk dat hij nog een leuke club vindt.
Ik wil het er graag niet mee eens zijn, maar ik ben bang dat je gelijk hebt, en dat de tijd van Van Marwijk voorbij is. Ik vond het fantastisch wat hij met dit team heeft neergezet twee jaar geleden, maar het voelde al niet goed dat er voor dit EK zo weinig nieuwe jongens bij zijn gekomen.

Overigens vond ik de wedstrijd gisteren helemaal zo slecht niet. Er vielen wat gaten, maar Duitsland was ook gewoon beter. Dat je daar uiteindelijk met 2-1 van verliest is geen schande.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2012 9:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 7:24 schreef bastianus het volgende:
Ik hoor het ook van vrienden die geëmigreerd zijn. Zo tolerant en vrijdenkend als NL eerst was, zo zeikerig, belerend en xenofoob zijn ze nu geworden. Een vriend van me die in Iran heeft gewoond, werd aldaar gastvrijer ontvangen door de overheid dan hier.

Gast, probeer nou alsjeblieft niet te suggereren dat Iran ook maar in de buurt komt van Nederland qua vrijheid en geluk
quote:
Op 14 juni 2012 9:32 schreef SQT het volgende:
Ik wil het er graag niet mee eens zijn, maar ik ben bang dat je gelijk hebt, en dat de tijd van Van Marwijk voorbij is. Ik vond het fantastisch wat hij met dit team heeft neergezet twee jaar geleden, maar het voelde al niet goed dat er voor dit EK zo weinig nieuwe jongens bij zijn gekomen.

Overigens vond ik de wedstrijd gisteren helemaal zo slecht niet. Er vielen wat gaten, maar Duitsland was ook gewoon beter. Dat je daar uiteindelijk met 2-1 van verliest is geen schande.

Ik vond dat we veel te veel op safe speelden, vond het wat te timide. Begrijp het wel, anders lopen de Duitsers sowieso over je heen maar je moet wel een keer echt doorpakken om tot scoren te komen. Na de doelpunten van Duitsland bleven we ook ongeveer op dezelfde manier doorgaan, dat verbaasde me wel. Het vlamde alleen even na de 1-2.


I wish I was a butterfly


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2012 9:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

De laatste keer dat wij zo slecht verdedigden waren wij het land 5 jaar kwijt...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 14-06-2012 10:08 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 9:50 schreef Staalman het volgende:
De laatste keer dat wij zo slecht verdedigden waren wij het land 5 jaar kwijt...


Op Twitter gekeken?

Maar jeetje, wat een debacle. Het is duidelijk dat de eredivisieploegen niks meer hoeven te vrezen van van Bommel, jemig wat was die slecht zeg.



Daops
Usericon van Daops
Posted 14-06-2012 10:20 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nou, de doldwaze wortels, boerinnetjes en indianen kunnen vanaf volgende week gewoon weer lekker naar de Toppers en Guus Meeuwis om daar verder carnaval te vieren.

Wel jammer trouwens, zo slecht had ik oranje nou ook niet verwacht. Zoals eerder gezegd, de magie lijkt een beetje uitgewerkt. Waarom van der Vaart en Huntelaar niet in de basis staan is mij een raadsel.

In ieder geval zondag nog een beetje spanning.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-06-2012 10:22 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 14 juni 2012 10:20 schreef Daops het volgende:
In ieder geval zondag nog een beetje spanning.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-06-2012 11:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 10:20 schreef Daops het volgende:

Wel jammer trouwens, zo slecht had ik oranje nou ook niet verwacht. Zoals eerder gezegd, de magie lijkt een beetje uitgewerkt. Waarom van der Vaart en Huntelaar niet in de basis staan is mij een raadsel.

Mij niet meer zo. Ik vond ze niet geweldig invallen, vooral van der Vaart heb ik een paar stomme fouten zien maken.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-06-2012 12:25 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Wel genieten hoe Löw die ballenjongen bezeikte.


You have time. You are doing fine.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-06-2012 13:08 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Deze?




‘12 procent kans op kwartfinale’

GRONINGEN (ANP) - De kans dat het Nederlands elftal doorgaat naar de kwartfinale van het EK-voetbal is "12 tot 13 procent’’. Dat zegt hoogleraar sporteconomie Ruud Koning van de Rijksuniversiteit Groningen donderdag, de dag na de door Oranje verloren wedstrijd tegen Duitsland. Dat percentage is tot stand gekomen op basis van statistieken en gokmarkten.

"Het kan echter nog steeds, we hebben nog een laatste strohalm om ons aan vast te houden’’, benadrukt Koning. "Duitsland moet winnen van Denemarken en Oranje moet met 2 tegen 0 Portugal uitschakelen.’’ Als dat zou gebeuren, is Nederland door naar de kwartfinale.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2012 13:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 9:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gast, probeer nou alsjeblieft niet te suggereren dat Iran ook maar in de buurt komt van Nederland qua vrijheid en geluk
Dat zeg ik ook niet. Maar je komt er wel makkelijker aan het werk, zelfs als authentiek Nederlander.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 14-06-2012 13:32 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 11:03 schreef Silence het volgende:
Mij niet meer zo. Ik vond ze niet geweldig invallen, vooral van der Vaart heb ik een paar stomme fouten zien maken.
Van een basisplaats krijgen ze meer vertrouwen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 14-06-2012 14:43 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Waarom het WK zo gaaf was: gave technische spelers, passie en strijdlust. Die techniek lieten ze, op een enkele keer na, niet zien. Sterker nog, nog nooit zo veel foute passes gezien als deze twee wedstrijden... En de passie en strijdlust? Ach man, zelfs dit Duitse elftal is al niet sterk, en als je dan zo kansloos verliest, dan hoor je als Nederlands elftal inderdaad niet op dit toernooi thuis!

Dan de EK grappen:
Na dit toernooi wordt "bloed zweet en tranen" in het stadion vervangen door "kleine jongen"

ING verlengt contract als hoofdsponsor; commentaar van de marketing manager:"een beter uithangbord van dure verliezers die het volk met de kater laten zitten kan je als bank niet wensen"

Griekenland heeft een selectie van nog maar 11 man; ze hebben niets meer op de bank

Griekenland speelt na dit toernooi nog maar met drie Grieken in de ploeg: de rest lenen ze van de andere landen uit de EU tegen een 0%-rente. De KNVB heeft al vast een selectie aan spelers met bijpassende trainer aangeboden (maar dit aanbod is geweigerd)

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 14-06-2012 14:44]


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-06-2012 22:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Wat een wedstrijd van Spanje!
Ook prachtig om die Ierse supporters te horen zingen op het einde.

Kroatië is erg sterk, maar zal vermoedelijk er toch uit liggen. Toch wanneer je ervan uit gaat dat Italië wint en ook Spanje zal winnen tegen de Kroaten.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 14-06-2012 22:46 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ierland is wel echt het pispaaltje van de groep, bijna prijsschieten voor Spanje in de 2e helft. Die doelman gaat niet vrolijk naar huis straks.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-06-2012 1:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Met de helft van de inzet van de Ieren van vandaag walst Nederland over Portugal heen...maar ja inzet...daar kan je niet op trainen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-06-2012 10:47 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Toch vond ik Shay Given gisteren erg sterk keepen. Met een andere doelman was het misschien 7 of 8-0 geweest.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-06-2012 13:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



Jack Nicholson was er ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-06-2012 15:45 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Duitse coach die ballenjongen nept tijdens wedstrijd blijkt nep te zijn!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 15-06-2012 16:14 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 15 juni 2012 15:45 schreef G.I.R.L. het volgende:
Duitse coach die ballenjongen nept tijdens wedstrijd blijkt nep te zijn!


Hoe dan? Zag het toch echt op tv, en alles wat je op tv ziet is waar!



Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen