![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Kunnen vrouwen niet voetballen dan? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Een beetje rondrennen en ondertussen zorgen dat je haar goed blijft zitten? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Waarom lopen er dan verwende kleuters in de wei? ![]() |
|
quote: Ah, die was ik alweer bijna vergeten! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Zit Mr. N op voetbal? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Vast wel, maar niets waar ik normaal naar kijk. Dan heb je het maar weer moeilijk, straks Wimbledon en dan nog tour de france(ook leuk om te kijken, en goed voor 101 praatprogramma's). Maar gelukkig voor jou nog maar 5 wedstrijden en dan is het weer af. wouter023 ![]() |
|
quote: Kijk, toch nog antwoord op mijn vraag. ![]() ![]() |
|
quote: Te weten, zaterdag en zondag avond. Woensdag en Donderdag. En volgende week zondag. Tussen 20 en 23 uur niet zappen naar Nederland 1, en nooit naar RTL 4. ![]() wouter023 ![]() |
|
quote:Jawel. Nummer 1 vrouwensport in de USA zelfs. Omdat je er geen helm voor op hoeft te doen, denk ik. ![]() |
|
quote: Dat is dus absoluut geen kwalificatie wouter023 ![]() |
|
Voor het WK? ![]() |
|
quote: Mannetje, het is leuk om online een stoere knul uit te hangen, maar ik heb een vraag: Wil je mij de volgende keer dat je me ziet even aanspreken, en dan net zo zeikerig als op ZM? Ja? Dank u! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Je vergeet nog de Olympische Spelen die er ook nog aan zitten te komen na de Tour. Lekker heel de dag sport op Nederland 1 ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
En opeens weet ik waarom ik niet eens meer weet wanneer ik voor het laatst naar een publieke omroep heb gekeken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: idd. 0'37 seconden I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: +1, hij staat vaker aan deze maand dan heel het afgelopen jaar bij elkaar. Ik heb zin in de Tour! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Tour is leuk, maar qua entertainmentvalue eigenlijk alleen het laatste gedeelt van de etappe. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:Wel opletten voor de suckerpunch met het handtasje. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Vrouwenvoetbal is onnoemelijk KUT. Vrouwentennis, hockey en volleybal zijn wel leuk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Doe dan wel even meteen beachvolley ![]() ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: +1 wouter023 ![]() |
|
Ruzie in de tent. Wil je muilperen? ![]() |
|
Frankrijk valtme echt flinktegen,had ze vooraf getipt als winnaar van het toernooi. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Waarom eigenlijk? Ribbery lijdt aan hetzelfde euvel als Robben, net iets te lang de bal bij zich houden de hele tijd. Morgen even wat spektakel, hoop ik. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-06-2012 23:16] ![]() |
|
quote: Op papier was het een prima groep. Maar goed, dat was Oranje natuurlijk ook. Maar Frankrijk maakte ook best indruk in de voorbereiding, en met jongens als Ribery, Nasri, Malouda,Evra, Diarra en Benzema lopen ze toch echt over van de kwaliteit. Blijkbaar heeft Blanc toch niet de geest in de ploeg kunnen brengen, net zo min als zijn clown van een voorganger Domenech. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-06-2012 23:19] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |