IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 09-06-2012 18:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Pfff, het begon zo mooi. Hopelijk eindigt het dan ook weer mooi.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-06-2012 18:57 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Dat was iig niet best. Zal mij benieuwen in de 2e helft.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-06-2012 18:59 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Mensen met oranje-koorts zijn vaak een beetje manisch-depressief: eerst zeker van de overwinning, maar bij een tegenslag gelijk aan het twijfelen

De Denen bewijzen weer dat het niet gaat om wie de meeste kansen heeft, maar wie de minste kansen nodig heeft.
En nu even een peptalk in de kleedkamer en binnen 5 minuten met 2 doelpunten weer voor komen te staan



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-06-2012 18:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2012 18:49 schreef attila_de_hun het volgende:
begon goed... maar de Denen benutten hun kans!

klassiekertje toch


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2012 19:23 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-06-2012 19:32]


Subtiel kamerolifantje


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-06-2012 19:41 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Gaat het nie goed of zo jongens....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-06-2012 19:43 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2012 19:41 schreef nark het volgende:
Gaat het nie goed of zo jongens....

Ik heb een vermoeden dat volgende week alle oranje prullaria in de motbak ligt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2012 19:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kunnen de vlaggetjes de kast al weer in?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2012 19:51 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

De liefde is voorbij.


Subtiel kamerolifantje


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-06-2012 19:52 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Pfffffff.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-06-2012 19:52 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Dat is wel vlot dan hahahahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2012 19:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vermoed dat dit EK het niet gaat worden..


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 09-06-2012 19:53 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Haha, niet te doen deze wedstrijd.



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 09-06-2012 19:54 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2012 19:51 schreef stigma het volgende:
De liefde is voorbij.


Welke liefde?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 09-06-2012 19:55 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

:')


You have time. You are doing fine.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2012 19:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat is nu het gunstigste voor "ons"? Dat duitsland en portugal gelijk spelen?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-06-2012 19:59 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2012 19:54 schreef Sjon het volgende:
Welke liefde?

álle liefde.


Subtiel kamerolifantje


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 09-06-2012 20:02 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 9 juni 2012 19:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vermoed dat dit EK het niet gaat worden..


Om nog wat moed in te spreken....

Sovjet Unie - Nederland 1 - 0 (62e minuut. Valeri Rats)


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-06-2012 20:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar geen garantie dat...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-06-2012 20:24 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst

Al hoop ik wel dat het gebeurt, maar dat geheel terzijde.


5 Euro's? Op je muil!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2012 20:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2012 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is nu het gunstigste voor "ons"? Dat duitsland en portugal gelijk spelen?


Ragnarok en het einde van de wereld, dat is het enige dat Oranje nu nog kan redden. Met deze ploeg wordt het in elk geval helemaal niks.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2012 20:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar ja, in elk geval wel leuk voor de voetbalhaters hier: je hoeft je nog maar een weekje of zo te ergeren en dan is het weer voorbij. De groep komen we never nooit niet door.

Problemen (meervoud):

1. Vier aanvallers voorin en zes man die onafgebroken achterin hangen, tegen 6-8 verdedigers van de tegenstander. dat gaat dus niet lukken. Waarom die gruwelijk anale kut-tactiek steeds van twee verdedigende middenvelders? Ja, je haalt er een WK finale mee, maar zelfs toen was het al zwaar kut.

2. Van Persie in de spits. Hoe veel vaker moet Van Marijk nog het bewijs krijgen dat die jongen niet rendeert in Oranje?

3. Robben de egoist.

4. Affelay is blijkbaar andere doel-dimensies gewend. Zo'n beetje in zijn eentje verantwoordelijk voor de statistiek '10 schoten, slechts 2 op doel'.

5. Defensie? Huh? Wat is dat?

6. Van der Wiel. Neem aan dat elke Ajacied nu thuis zit te huilen in zijn zakdoek.

7. Stekelenburg zijn o-benen.

8. Arrogante verwende vedetjes.

9. Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggg. Tikkie-takkie slaapvoetbal.

10. Shit, kom er net eentje te kort.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SQT
Usericon van SQT
Posted 09-06-2012 20:41 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Fuck, wat een kutpot.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-06-2012 20:45 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Kun je het niet aan jongen........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 09-06-2012 20:47 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 9 juni 2012 20:36 schreef Mark het volgende:
Maar ja, in elk geval wel leuk voor de voetbalhaters hier: je hoeft je nog maar een weekje of zo te ergeren en dan is het weer voorbij. De groep komen we never nooit niet door.

Problemen (meervoud):

1. Vier aanvallers voorin en zes man die onafgebroken achterin hangen, tegen 6-8 verdedigers van de tegenstander. dat gaat dus niet lukken. Waarom die gruwelijk anale kut-tactiek steeds van twee verdedigende middenvelders? Ja, je haalt er een WK finale mee, maar zelfs toen was het al zwaar kut.

2. Van Persie in de spits. Hoe veel vaker moet Van Marijk nog het bewijs krijgen dat die jongen niet rendeert in Oranje?

3. Robben de egoist.

4. Affelay is blijkbaar andere doel-dimensies gewend. Zo'n beetje in zijn eentje verantwoordelijk voor de statistiek '10 schoten, slechts 2 op doel'.

5. Defensie? Huh? Wat is dat?

6. Van der Wiel. Neem aan dat elke Ajacied nu thuis zit te huilen in zijn zakdoek.

7. Stekelenburg zijn o-benen.

8. Arrogante verwende vedetjes.

9. Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggg. Tikkie-takkie slaapvoetbal.

10. Shit, kom er net eentje te kort.


Wat dacht je van "Basistechniek Voetbal". Schoten die meters over het doel gaan. Ooit zag ik Enzo Scifo een bal vanaf, wat zal het zijn, 20-25 meter afstand op het doel schieten. (WK 90?) De bal verliet de aarde amper een paar meter. Waarom? Hij plaatst zijn lichaam BOVEN de bal.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen