![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Pfff, het begon zo mooi. Hopelijk eindigt het dan ook weer mooi. ![]() |
|
Mensen met oranje-koorts zijn vaak een beetje manisch-depressief: eerst zeker van de overwinning, maar bij een tegenslag gelijk aan het twijfelen ![]() De Denen bewijzen weer dat het niet gaat om wie de meeste kansen heeft, maar wie de minste kansen nodig heeft. En nu even een peptalk in de kleedkamer en binnen 5 minuten met 2 doelpunten weer voor komen te staan ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: klassiekertje toch Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-06-2012 19:32] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Gaat het nie goed of zo jongens.... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ik heb een vermoeden dat volgende week alle oranje prullaria in de motbak ligt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Kunnen de vlaggetjes de kast al weer in? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
De liefde is voorbij. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Pfffffff. ![]() |
|
Dat is wel vlot dan hahahahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
ik vermoed dat dit EK het niet gaat worden.. ![]() |
|
Haha, niet te doen deze wedstrijd. ![]() |
|
quote: Welke liefde? ![]() |
|
:') You have time. You are doing fine. ![]() |
|
wat is nu het gunstigste voor "ons"? Dat duitsland en portugal gelijk spelen? ![]() |
|
quote: álle liefde. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Om nog wat moed in te spreken.... Sovjet Unie - Nederland 1 - 0 (62e minuut. Valeri Rats) gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Maar geen garantie dat... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst ![]() Al hoop ik wel dat het gebeurt, maar dat geheel terzijde. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Ragnarok en het einde van de wereld, dat is het enige dat Oranje nu nog kan redden. Met deze ploeg wordt het in elk geval helemaal niks. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Maar ja, in elk geval wel leuk voor de voetbalhaters hier: je hoeft je nog maar een weekje of zo te ergeren en dan is het weer voorbij. De groep komen we never nooit niet door. Problemen (meervoud): 1. Vier aanvallers voorin en zes man die onafgebroken achterin hangen, tegen 6-8 verdedigers van de tegenstander. dat gaat dus niet lukken. Waarom die gruwelijk anale kut-tactiek steeds van twee verdedigende middenvelders? Ja, je haalt er een WK finale mee, maar zelfs toen was het al zwaar kut. 2. Van Persie in de spits. Hoe veel vaker moet Van Marijk nog het bewijs krijgen dat die jongen niet rendeert in Oranje? 3. Robben de egoist. 4. Affelay is blijkbaar andere doel-dimensies gewend. Zo'n beetje in zijn eentje verantwoordelijk voor de statistiek '10 schoten, slechts 2 op doel'. 5. Defensie? Huh? Wat is dat? 6. Van der Wiel. Neem aan dat elke Ajacied nu thuis zit te huilen in zijn zakdoek. 7. Stekelenburg zijn o-benen. 8. Arrogante verwende vedetjes. 9. Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggg. Tikkie-takkie slaapvoetbal. 10. Shit, kom er net eentje te kort. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Fuck, wat een kutpot. ![]() |
|
Kun je het niet aan jongen........ ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Wat dacht je van "Basistechniek Voetbal". Schoten die meters over het doel gaan. Ooit zag ik Enzo Scifo een bal vanaf, wat zal het zijn, 20-25 meter afstand op het doel schieten. (WK 90?) De bal verliet de aarde amper een paar meter. Waarom? Hij plaatst zijn lichaam BOVEN de bal. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |