IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-06-2012 21:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 21:32 schreef Forever After het volgende:
Het enige goede Hollandse is Hollandse Nieuwe.


En die komen niet eens uit Holland


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2012 21:35 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee, uit de buurt van Denemarken.


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-06-2012 21:45 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 3 juni 2012 19:23 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
niet omgedraaid en gevraagd: "Kontneuken...?".


Zij wou wel maar ik wou niet, want haar man was er ook bij en die wilde ik niet kwetsen



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-06-2012 21:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoezo niet, was het een Feyenoord fan?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-06-2012 21:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 03-06-2012 21:54 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Wat een liefde voor ons prachtige land.Er is geen land in de wereld waar ik liever zou wonen. Ondanks oranje idioten of hazes en walgelijke tv programmas.


wouter023


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 04-06-2012 16:55 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 3 juni 2012 21:45 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Zij wou wel maar ik wou niet, want haar man was er ook bij en die wilde ik niet kwetsen




I am mine own redeemer...!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 04-06-2012 18:22 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ik had intussen wel verwacht dat AH met de Uglies was gekomen als opvolger van de Beesies, maar dan hevig gemuteerd door de straling van Tchernobyl



jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 05-06-2012 11:29 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht



Wil je muilperen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2012 13:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, dat is al jaren zo. Gelukkig zitten er ook echt nog wel 'echte' fans tussen. Ken een paar hondstrouwe clubsupporters die daarnaast ook zo'n beetje bij alle toernooien van Oranje meereizen (al hebben ze dit jaar afgehaakt).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 05-06-2012 13:43 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Dat kan ik me wel voorstellen, Polen is nou niet echt een land dat bekend staat om zijn vriendelijke supporters.


Wil je muilperen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2012 14:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oekraine zelfs nog erger. Veel hooliganisme en racisme. Een grote schande dat de Oekraine dit toernooi toegewezen heeft gekregen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-06-2012 18:20 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

+1
Oekraïne is gewoon een derde wereld land



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 05-06-2012 20:08 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 5 juni 2012 13:43 schreef jelmer2 het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen, Polen is nou niet echt een land dat bekend staat om zijn vriendelijke mensen.


behalve de vrouwen daar...


I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 05-06-2012 20:08 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 5 juni 2012 18:20 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
+1
Oekraïne is gewoon een derde wereld land


spotgoedkoop neuken dusch...


I am mine own redeemer...!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-06-2012 23:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2012 20:08 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
spotgoedkoop neuken dusch...


Zal ik maar niet doen, als ik jou was. Oekraïne heeft de snelst stijgende HIV-epidemie van Europa


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2012 23:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mathijssen haalt het Denemarken opeens toch niet, en misschien ook Duitsland niet. Mooi kut, alsof onze defensie al niet belabberd genoeg was.

Dit lijkt me een meer dan prima moment om weer eens een lans te breken voor de herintegratie van Vlaanderen bij Nederland. Met jongens als Vertonghen en Vermaelen erbij worden wij, het Verenigd Konkrijk der Lage Landen, elk toernooi geheid kampioen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-06-2012 23:06 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

En spelen die gasten ook nog eens een eindronde


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 06-06-2012 23:07 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 5 juni 2012 23:05 schreef MetalJan het volgende:
Zal ik maar niet doen, als ik jou was. Oekraïne heeft de snelst stijgende HIV-epidemie van Europa


...ik ben resistent voor welke epidemie dan ook!


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2012 23:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2012 23:06 schreef Count Steel het volgende:
En spelen die gasten ook nog eens een eindronde


Inderdaad Is Kompany een Vlaming of een Waal, trouwens? Zou toch wat zijn zeg, als je Nederland zou kunnen versterken met zulke jongens en dan evt ook nog een Hazard of een Witsel achter de hand. Dan staat Europa te trillen op hun beentjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-06-2012 23:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Laat ons Nederland en België maar mooi gescheiden houden, al kunnen wij natuurlijk een diepe spits van jullie goed gebruiken. Echte backs hebben jullie ook niet echt, dus op dat vlak staan we beiden even ver
Maar we zouden geen Nederland-België meer hebben, wat toch altijd leuke wedstrijden zijn.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-06-2012 23:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Absoluut! Met Witsel en De Jong heb je trouwens een leuk "blok", die gaan dwars door je heen haha.

En Vertonghen is altijd welkom als laatste man, Heitinga ernaast

@Mark dusch...

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-06-2012 23:18]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-06-2012 23:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2012 14:07 schreef Mark het volgende:
Oekraine zelfs nog erger. Veel hooliganisme en racisme. Een grote schande dat de Oekraine dit toernooi toegewezen heeft gekregen.
Dat maakt toch niet uit? Het is een voetbaltoernooi en geen politieke correctheidsprijs.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-06-2012 23:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hebben mensen nog tips voor de toto die ik zo in ga vullen

quote:
Op 6 juni 2012 23:50 schreef bokkie666 het volgende:
Dat maakt toch niet uit? Het is een voetbaltoernooi en geen politieke correctheidsprijs.


Daar ben ik het wel mee eens, maar aan de andere kant wordt het EK altijd gebruikt om de Europese ''eenheid'' te verstevigen. En dan is racisme en hooliganisme (las het in de krant vandaag) niet echt gewenst.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-06-2012 23:53]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2012 23:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2012 23:50 schreef bokkie666 het volgende:
Dat maakt toch niet uit? Het is een voetbaltoernooi en geen politieke correctheidsprijs.


Totdat gekleurde voetballers met oerwoudgeluiden begroet gaan worden en meereizende fans op de tribune of in de omgeving van de stadions aangevallen gaan worden. Vorige week was er nog een documentaire op Panorama waar je een groep Aziatische studenten die bij een competitiewedstrijd in de Oekraine aanwezig waren van alle kanten in elkaar getrapt ziet worden op de tribune, terwijl de stewards en de politie erbij staan en geen poot uitsteken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2012 0:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vrees trouwens dat we woensdag tegen Duitsland een ongenadig pak slaag gaan krijgen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen