|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, uit de buurt van Denemarken. |
|
quote: Zij wou wel maar ik wou niet, want haar man was er ook bij en die wilde ik niet kwetsen |
|
Hoezo niet, was het een Feyenoord fan? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-06-2012 21:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wat een liefde voor ons prachtige land.Er is geen land in de wereld waar ik liever zou wonen. Ondanks oranje idioten of hazes en walgelijke tv programmas. wouter023 |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
Ik had intussen wel verwacht dat AH met de Uglies was gekomen als opvolger van de Beesies, maar dan hevig gemuteerd door de straling van Tchernobyl ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Wil je muilperen? |
|
Tja, dat is al jaren zo. Gelukkig zitten er ook echt nog wel 'echte' fans tussen. Ken een paar hondstrouwe clubsupporters die daarnaast ook zo'n beetje bij alle toernooien van Oranje meereizen (al hebben ze dit jaar afgehaakt). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat kan ik me wel voorstellen, Polen is nou niet echt een land dat bekend staat om zijn vriendelijke supporters. Wil je muilperen? |
|
Oekraine zelfs nog erger. Veel hooliganisme en racisme. Een grote schande dat de Oekraine dit toernooi toegewezen heeft gekregen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
+1 Oekraïne is gewoon een derde wereld land |
|
quote: behalve de vrouwen daar... I am mine own redeemer...! |
|
quote: spotgoedkoop neuken dusch... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Zal ik maar niet doen, als ik jou was. Oekraïne heeft de snelst stijgende HIV-epidemie van Europa |
|
Mathijssen haalt het Denemarken opeens toch niet, en misschien ook Duitsland niet. Mooi kut, alsof onze defensie al niet belabberd genoeg was. Dit lijkt me een meer dan prima moment om weer eens een lans te breken voor de herintegratie van Vlaanderen bij Nederland. Met jongens als Vertonghen en Vermaelen erbij worden wij, het Verenigd Konkrijk der Lage Landen, elk toernooi geheid kampioen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En spelen die gasten ook nog eens een eindronde Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: ...ik ben resistent voor welke epidemie dan ook! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Inderdaad Is Kompany een Vlaming of een Waal, trouwens? Zou toch wat zijn zeg, als je Nederland zou kunnen versterken met zulke jongens en dan evt ook nog een Hazard of een Witsel achter de hand. Dan staat Europa te trillen op hun beentjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Laat ons Nederland en België maar mooi gescheiden houden, al kunnen wij natuurlijk een diepe spits van jullie goed gebruiken. Echte backs hebben jullie ook niet echt, dus op dat vlak staan we beiden even ver Maar we zouden geen Nederland-België meer hebben, wat toch altijd leuke wedstrijden zijn. |
|
Absoluut! Met Witsel en De Jong heb je trouwens een leuk "blok", die gaan dwars door je heen haha. En Vertonghen is altijd welkom als laatste man, Heitinga ernaast @Mark dusch... [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-06-2012 23:18] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Dat maakt toch niet uit? Het is een voetbaltoernooi en geen politieke correctheidsprijs. |
|
Hebben mensen nog tips voor de toto die ik zo in ga vullen quote: Daar ben ik het wel mee eens, maar aan de andere kant wordt het EK altijd gebruikt om de Europese ''eenheid'' te verstevigen. En dan is racisme en hooliganisme (las het in de krant vandaag) niet echt gewenst. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-06-2012 23:53] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Totdat gekleurde voetballers met oerwoudgeluiden begroet gaan worden en meereizende fans op de tribune of in de omgeving van de stadions aangevallen gaan worden. Vorige week was er nog een documentaire op Panorama waar je een groep Aziatische studenten die bij een competitiewedstrijd in de Oekraine aanwezig waren van alle kanten in elkaar getrapt ziet worden op de tribune, terwijl de stewards en de politie erbij staan en geen poot uitsteken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vrees trouwens dat we woensdag tegen Duitsland een ongenadig pak slaag gaan krijgen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |