|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet nep, was alleen een opname van voor de wedstrijd.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik moest stiekem wel even lachen |
|
2-2 Zweden - Engeland. Mooie pot tot nog toe! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die eerste helft vond ik eigenlijk zeer matig, maar die tweede is erg leuk inderdaad. Engeland wint toch met 2-3. Ook Frankrijk met 2-0 gewonnen. Engeland - Oekraïnië kan nog erg spannend worden. |
|
En ik was juist afgehaakt na de eerste helft omdat ik hem niet zo interessant vond. Wel mooie 1-0 vond ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Beetje jammer voor de Zweden, hebben toch leuk twee doelpunten meer gescoord dan wij maar gaan nu al helemaal bijna zeker niet door... Maargoed, dat was natuurlijk ook geen makkelijke groep, al helemaal niet nu Engeland toch behoorlijk sterk blijkt te zijn en Frankrijk ook gewoon scoren kan (in tegenstelling tot 2 jaar geleden)... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Tsjechie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Boom! Headshot! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
KURWA MAC!! Banda dupków, strzelać! Subtiel kamerolifantje |
|
Is vanavond de avond dat Nederland definitief uitgeschakeld wordt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee, morgenavond. |
|
Nee. Verrassend, hoor! Wie had dat nou gedacht... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik wist niet dat jij aan pools deed? Black seeds of bunny! |
|
Dus Griekenland is door en Rusland niet? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
griekenland door, bizar.... |
|
Had veel liever Polen door gezien... Black seeds of bunny! |
|
Die Russen eruit inderdaad en zo'n kutploeg als Griekenland is door. Dit moet toch een extra motivatie voor Nederland zijn om alsnog door te gaan, want in de kwartfinales mag je dan tegen Griekenland. Edit: tegen Tsjechië natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 16-06-2012 22:48] |
|
quote:Tak! Een vriendin van me is Pools, vandaar. Subtiel kamerolifantje |
|
Noordpool, Zuidpool, accupool, hoge pool... |
|
Meld polen hier --> |
|
Stelletje homo's. Zoals gewoonlijk vergeet Polen dat een wedstrijd langer duurt dan 30'. Gelukkig gaan die gore Sovjets naar huis. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
David heeft zich achter de computer krom zitten lachen om mijn gescheld, vermoed dat het bij jullie niet veel anders is verlopen Chel? Black seeds of bunny! |
|
Chel moest waarschijnlijk ergens in Nederland een tuinhuisje in elkaar beunhazen en heeft het dus niet gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat is de relatie tussen Nyghty en Polen eigenlijk? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |