![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehhh geen ![]() Ik heb er gewoon een ding mee... Black seeds of bunny! ![]() |
|
Maar goed. Ik heb kaartjes voor de 1/4 finale en halve finale in Warschau. Hopelijk zie ik tijdens de 1/4 een wedstrijd tussen Tsjechië en Nederland. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Same here, had in het begin goede hoop, maar die vervloog helaas al snel ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote:Polen is het nieuwe China, wat het nieuwe Amerika was. Even een beetje meekomen, knul! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik mag toch hopen dat we niet meer dan een miljard polen gaan krijgen. Dat zou pas echt bezopen zijn. ![]() |
|
quote:Zou best druk kunnen worden hiero. Zelfs als we Wit Rusland en de Oekraïne terug zouden krijgen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Polen, de ratten van Europa. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Zit je nou express de hele dag te zeiken hier? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Denk meer te trollen hoor! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Samen met die gore Polen en die gore Ex-Duitsers. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
ben bang dat wij vanavond ook naar huis gaan ![]() REALLY OHH REALLY? ![]() |
|
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor. Als Nederland nu alsnog door zou gaan, dát zou pas erg zijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Wat maakt het uit of ze het verdiend hebben. Als je club onverdiend kampioen wordt vind je dat toch ook niet erg? Wil je muilperen? ![]() |
|
Is dat zo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Jawel. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ach hoe graag ik ons ook er uit zie vliegen zodat we onszelf niet nog langer voor paal zetten, tegen Griekenland spelen zou toch wel geinig zijn *gniffel* Al zouden we dan gegarandeerd toch weer keihard verliezen -_-' Black seeds of bunny! ![]() |
|
Áls we al doorgaan komen we uit tegen Tsjechië, hoor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik had het over kwartfinales, maar goed... T ging uiteindelijk ook meer om het idee Black seeds of bunny! ![]() |
|
Hij ook. Nederland komt niet uit tegen Griekenland in de kwartfinales. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Grrrrrr. ![]() Denk ik vanavond even rustig naar de film te gaan in de hoop dat alle malloten thuis voetbal kijken, krijg je dit: http://www.jt.nl/events/event/37 Dat wordt dus geen bios voor mij vanavond. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ga je toch lekker naar een alternatieve cinema? Heb je nog kans op een betere film ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Double facepalm. En als Duitsland van Denemarken wint wordt het Duitsland - Griekenland en dat is nog veel interessanter. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Dan krijgen ipv het traditionele vaantjes wisselen iets met banktegoeden uitwisselen? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |