![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg saaie wedstrijd, maar als je de verlengingen zag vind ik Spanje toch een verdiende winnaar. Laat Pedro maar starten in de finale wat mij betreft. ![]() |
|
quote: Dat zou het drama voor de voetbalminnende Nederlander wel afmaken ja. ![]() ![]() |
|
quote: Valt wel mee, hoor ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat is nog het ergste, moffen blijven moffen. En Portugal, tja.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Iemand die iets goed doet ≠ diezelfde iemand aardig vinden. ![]() ![]() |
|
quote: ...plus "en aardig" dan ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja, als we zo gaan beginnen... ![]() ![]() |
|
quote:O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Nee, zo voel ik dat niet. Van mij mogen ze best het toernooi winnen. Maar nog liever Italië. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Het geinige is dat jij echt denkt dat je met die 'Deutschland' avatar mensen hier op de kast jaagt. Getuigt maar wederom hoe bitter weinig je van het hedendaagse voetbal af weet. Kan dus alleen maar concluderen dat je hier echt alleen puur zit om te trollen en te zuigen. Maar goed, dat is inmiddels ook geen verrassing meer uiteraard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Je hapt anders aardig zuurpruim. ![]() En dat op enkel een plaatje van een vlag. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-06-2012 11:46] ![]() |
|
Ik zou het Duitsland best gunnen. Voetbalden leuker dan Spanje gisteravond "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Have it your motherfucking way. quote: Ok dan, mijn volgorde. Italië. Spanje. - - /oneindig - - Duitsland. [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 28-06-2012 15:54] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
ITALIA! Hopelijk wordt het een leuke wedstrijd, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het slechter kan worden dan gisteren. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: +1 maar dan spanje op de eerste plek. Het blijven duitsers, dus die moeten gewoon verliezen. Ongeacht ze prachtig voetbal spelen of niet. Zo voel ik dat. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Daar denk ik dan weer anders over. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Maar wij hebben de oorlog dan ook niet mee gemaakt. ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Forza Italia! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hup Italië! Alleen al leuk hoe ze eensgezind mee zingen met hun volkslied, enthousiasme straalt er vanaf. Al zou ik het Duitsland ook wel gunnen. Spanje in ieder geval niet. ![]() |
|
quote: Moet dat dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die balotelli! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Holy shit wat een schot! ![]() |
|
quote: X2! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Fuuuuck wat een doelpunt!!! ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |