|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/grindbashers/music/songs/fooligans-60700205 strakke drummer trouwens... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 12-06-2012 19:30] I am mine own redeemer...! |
|
|
|
Wel ook niet de slimste actie, om russen door Wawa te laten paraderen... das vragen om problemen Black seeds of bunny! |
|
Ik snap ook niet dat de staat dat dan ook goedkeurt... Black seeds of bunny! |
|
quote: Het is geen communistische staat meer |
|
quote:De burgemeester van Warschau is best wel een slappe doek. Zij is vrij incompetent. Russia Today zegt dat er een dooie is. Maar goed, RT staat ook bekend om hun provocaties. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zal me een fijn feestje zijn daar dan Black seeds of bunny! |
|
Polen en Rusland is vergelijkbaar met Nederland - Duitsland... na een jaar of 50 waait het wel over. I am mine own redeemer...! |
|
quote:Maar het is ook geen Rusland om daar de Russische feestdagen te vieren. Met name op die plek...in 44 wachtten de Russen bewust , ongeveer op de plek waar nu het stadion staat, tijdens het opstand in Warschau dat de moffen de stad zouden platleggen terwijl de burgeropstand de stad bijna eigenhandig de stad veroverde. Nu lopen ze over de brug waarover ze toen hadden kunnen komen naar dezelfde plek waar ze toen stonden. Als dat geen provocatie is... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: idd, een alcoholistische staat. mooi leven daar! I am mine own redeemer...! |
|
quote: rijden al jaren duitsers over "de brug te ver". vind ik geen provocatie... I am mine own redeemer...! |
|
quote:er rijden ook dagelijks Russen over de brug in Warschau (althans daar ga ik vanuit). Maar dat is andere koek dan het vieren van de Russische onafhankelijkheid op die plek in een buitenlandse hoofdstad. Je zou het eerder kunnen vergelijken met Duitsers die in Westerbork of bij het Verwoeste Stad in Rotterdam een nationale feestdag gaan vieren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee, maar wij zijn niet direct van de 2e wereldoorlog overgenomen door de communisten... Je vlag niet mogen hijsen van de sovjets... tot dik in de jaren 80 op voedselbonnen geleefd... Opgesloten worden omdat je vrijheid wil... Om het vervolgens dan nog even ingewreven te krijgen [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 12-06-2012 20:07] Black seeds of bunny! |
|
quote: Moeten ze doen! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Dan neemt de bevolking van Duitsland snel af denk ik |
|
quote:Dan gaan ze het ook warm krijgen. Ik vermoed zelfs dat het dan een gezamenlijke 010/020 actie zou worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Lijkt me niet waarschijnlijk gezien het shirt wat ik vorig jaar nog van de AFCA kreeg toegezonden. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ach ja, jodenstreken |
|
quote:Kijk het is een ding wanneer een of andere Osdorper jood 'Rotterdam bloemenstad, in de oorlog lag je plat' inzet...maar wanneer een of andere mannschaft hoolie zoiets roept...dat is ontoelatbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat een onbegrijpelijk gedoe allemaal. Ik ben nu via uitzendinggemist die EK-drieluik van Andere Tijden: Sport aan het kijken. Dikke aanrader hoor, vooral die over 1988. De EK-finale door de ogen van de Russen. Wat een arme stakkers zijn dat geworden trouwens, vooral Dasajev. Gewoonweg ontluisterend. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zo, nu Rusland tegen Polen kijken... Ik voorspel veel rode kaarten Black seeds of bunny! |
|
PLoaties van vandaag, zie de rooie vodden die ze meedroegen: filmpies: De russen hebben duizenden van deze stickers in Warschau geplakt: De baas is terug. Is dat geen provo? :DDD En nu zout ik op. Mijn gasten wachten om tegen dat kutvolk te roepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik doe vanaf mijn bank met jullie mee Black seeds of bunny! |
|
quote: Mokersiked! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |