|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat zou het zijn WMP? Overheen gelezen of zou ik echt deze basale basisschool kennis ontberen? En bezit jij wel t vermogen om die vraag objectief te beantwoorden, gezien je infantiele hatelijke houding jegens mij de hele tijd? When your people matter, menstrual health matters |
|
Zeg WMP, eerst typete je 'haaien' ipv 'eksters'. Moest je zelf even nadenken of het nou een zoogdier of een vis was en nam je toen maar even snel een vogel als ander voorbeeld? Maar goed, verder draag je altijd onzettend veel zinnigs bij hier ja When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wat ben je dan aan het doen nu? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat is geen discussie, een discussie met een fundamentalistische gelovige is onmogelijk. |
|
quote: Allereerst zijn er ongetwijfeld zoogdieren te vinden die qua IQ onder doen voor bepaalde niet-zoogdieren. Octopussen schijnen bijvoorbeelkd tot de intelligentste diersoorten te horen. En eksters en haaien zoogdieren...? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Moet je nagaan, eksters én haaien uitschelden voor zoogdieren. Je hebt goed opgelet bij biologie! [edit]Wat Mark dus ook zegt. De haaien->eksters had een andere reden. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 14-10-2010 17:57] |
|
quote: Als je graag respect had willen hebben had je geen christen moeten worden. Respect is een wederzijds iets. Jij haat zaaien ik jou dissen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Jij moslim? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee sorry, had het graag gewild maar ik ben opgevoed met respect voor vrouwen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haat zaaien? Waar zaait Fusion haat? Dat hij hier blijft posten is misschien haatopwekkend, maar dat is geen haat zaaien imho. Boeiender |
|
Hij gelooft in de verhaaltjes uit een haatzaaiend sprookjesboek. |
|
quote: Dat is anders dan zelf haatzaaien, al vinden Henk & Ingrid dat niet natuurlijk..... Boeiender |
|
quote: Dit. En daarnaast organiseert hij zich met anderen om deze troep in stand te houden en wellicht zelfs aan anderen te leren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, dat is zelf haatzaaien. En ik heet niet eens Henk of Ingrid (of Geert). Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja Geert, is goed Geert. Boeiender |
|
quote: Ha, ik was je voor! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En alle homo's zijn gay!!!11!!! ZO. Nog meer bochten waar je kort doorheen kan? Boeiender |
|
quote: Ik las het ja.... Boeiender |
|
OWW is de discussie hier wel vrij constant aan het verzieken, zonder ook maar ooit een nieuw punt aan te dragen. Bijna knap. Lijkt inderdaad Wilders wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hehe het is een beetje slordig en onaf nog, maar dat komt omdat ik elke keer maar beperkte tijdinternet(zie verslavingstopique) heb en maar snel moet insturen voordat ik mn post kwijt was ik wou er eigenlijk nog veel meer in kwijt en wat gestructureerder maar dan kan ik beter maar aan een boek beginnen... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Elk figuur dat zich willens en wetens aansluit bij het Christendom zaait haat. Of je dat nou bewust of onbewust doet is natuurlijk wat anders, maar je helpt wel mee om die troep in stand te houden, aan anderen te leren, te prediken, kinderen mee te hersenspoelen en noem maar op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hoezo verzieken? En waarom moet ik een nieuw punt aandragen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:') |
|
mwa verzieken valt wel mee maar je draagt geen nieuwe boeiende onderwerpen aan. Als je Fusion een beetje volgt slaan je uitspraken nergens op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |