IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knevel-topic: Christendom V Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:35 schreef ZelThoR het volgende:
Dat je iemand zo vuil durft aan te vallen terwijl je zelf doodleuk toegeeft dat je niet weet wat hij eigenlijk zegt! Treurig, echt treurig. Hoezo vooringenomen? Echt, de gelijkenissen met Wilders zijn schrikbarend hoog.


Wat nou vuil aanvallen? Ik zeg gewoon waar het op staat. Hij is christen, organiseert zich, predikt het, verdedigt het, etc. en daar ben ik faliekant tegen.

Wat voor inzichten heb je dan verworven?

quote:
Blijf dan lekker uit dit topic weg. Forumregels niet gelezen?


Hoezo overtreed ik de forumregels? Ik geef slechts aan dat alle bullshit die hier verteld wordt door religieuzen wat mij betreft zo snel mogelijk geschiedenis mag worden.

Ik reageer overigens alleen maar inhoudelijk. Zoals in dit geval omdat ik Fushion betrapte op een stukje hypocrisie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Jezelf organiseren.

Jaja.


Sterk.


Heel sterk.



Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:38 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat hij een persoon is. Ik kan ook dingen uit de Bijbel pakken en zeggen wat er goed aan is en bepaalde foute passages proberen te verdedigen.

Hoor ik nog steeds niet bij de georganiseerde religie.


Dan snap je me niet.

Ik heb totaal geen enkel probleem met de persoon Fushion. Helemaal niet. Ik heb alleen een probleem met zijn christelijke kant en dat is precies de kant die hij hier bewust en expliciet tentoonstelt.

Als hij in een ander topic wil discussiëren over de nieuwe CD van band X dan wordt het een heel ander verhaal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:43 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:40 schreef MR. N het volgende:
Wat snap jij niet?

Je blaat over een gelovige, daarna verweer je je matig met het uit de lucht gegrepen feit dat je het hebt over georganiseerde religie en nu beweer je dat een gelovige ALTIJD onderdeel is van georganiseerde religie.


Dat beweer ik helemaal niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat beweer ik helemaal niet.


Oh?



Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:42 schreef MR. N het volgende:
Jezelf organiseren.

Jaja.


Sterk.


Heel sterk.




Het gaat om religie organiseren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:44 schreef MR. N het volgende:
Oh?




Je mag me quoten hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:45 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Het gaat om religie organiseren.


En waar precies organiseert Fusion hier op ZM religie dan?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat nou vuil aanvallen? Ik zeg gewoon waar het op staat. Hij is christen, organiseert zich, predikt het, verdedigt het, etc. en daar ben ik faliekant tegen.

Jij schuift de hele ellende van 'het christendom' in zijn schoenen, dat is an sich al vuil maar onder omstandigheden misschien goed te praten. Die omstandigheden zijn er niet.

Hij organiseert zich NIET.
quote:
Wat voor inzichten heb je dan verworven?


Dat homo's bekrompener en kortzichtiger zijn dan christenen.
quote:

Hoezo overtreed ik de forumregels? Ik geef slechts aan dat alle bullshit die hier verteld wordt door religieuzen wat mij betreft zo snel mogelijk geschiedenis mag worden.

Er staat in het reglement dat je eerst een discussie mee moet lezen voordat je begint te reageren. Je geeft zelf al toe dat je dat niet doet, dus, tsja.
quote:
Ik reageer overigens alleen maar inhoudelijk. Zoals in dit geval omdat ik Fushion betrapte op een stukje hypocrisie.

Hypocrisie, ja, je bedoelt dat punt waar je al de hele tijd op terug komt en waar al tijdenlang van duidelijk is dat jij geen gelijk hebt.
quote:
Op 14 oktober 2010 18:40 schreef MR. N het volgende:
Daarmee ben je erg dom en kortzichtig aan het posten hier. Je kan beter dit topic voorbij gaan, en een christenbashtopic openen.

Is er al, 'Domme onzinnige post over het christendom-topic' ofzo.
quote:
Op 14 oktober 2010 18:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Het gaat om religie organiseren.

Wat een raar gedraai met woorden, jij hebt echt issues met definities, hè?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Je mag me quoten hoor.

quote:
Op 14 oktober 2010 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op.

Elk figuur dat zich willens en wetens aansluit bij het Christendom zaait haat. Of je dat nou bewust of onbewust doet is natuurlijk wat anders, maar je helpt wel mee om die troep in stand te houden, aan anderen te leren, te prediken, kinderen mee te hersenspoelen en noem maar op.


Zo. Klaar?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:48 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:45 schreef MR. N het volgende:
En waar precies organiseert Fusion hier op ZM religie dan?


Hij organiseert religie door zijn denkbeelden te verspreiden. Het doel hiervan is om mensen te overtuigen. En in het geval van het Christendom brengt dat met zich mee dat je mensen probeert te overtuigen van een materie die explicite haatzaaiende onderdelen bevat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:47 schreef MR. N het volgende:
Zo. Klaar?


Niet elke gelovige sluit zich aan bij het Christendom.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Hij organiseert religie door zijn denkbeelden te verspreiden. Het doel hiervan is om mensen te overtuigen. En in het geval van het Christendom brengt dat met zich mee dat je mensen probeert te overtuigen van een materie die explicite haatzaaiende onderdelen bevat.


Oh. Dus denkbeelden verspreiden is hetzelfde als organiseren. Goh.

En als jij de moeite had genomen om zijn posts te lezen zal je zien dat hij niemand probeert te overtuigen.



Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Niet elke gelovige sluit zich aan bij het Christendom.


Jij bent echt dom he.

Het christendom is het geloof.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Hij organiseert religie door zijn denkbeelden te verspreiden.

Ja, hou jij daar ook eens mee op! Beetje ons tot christenhaters proberen te bekeren
quote:
Het doel hiervan is om mensen te overtuigen. En in het geval van het Christendom brengt dat met zich mee dat je mensen probeert te overtuigen van een materie die explicite haatzaaiende onderdelen bevat.

Fusion doet niet mee aan het georganiseerde deel van het christendom. (Eigenlijk doet hij dus niet mee aan het christendom.) Hij probeert te leven naar de woorden van Jezus en maakt daar een mooie, zeer vriendelijke en zeer ethische, set regels van. Op zichzelf.

Niks met kleuterneukende priesters te maken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2010 18:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 oktober 2010 18:50 schreef MR. N het volgende:
Jij bent echt dom he.

Het christendom is het geloof.


bij de Rooms-Katholieke Kerk dan?


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:46 schreef ZelThoR het volgende:
Jij schuift de hele ellende van 'het christendom' in zijn schoenen, dat is an sich al vuil maar onder omstandigheden misschien goed te praten. Die omstandigheden zijn er niet.


Wie leest hier nou niet goed dan? Ik schuif dat niet in zijn schoenen ik stel slechts dat hij de boel mede in stand doet helpen. Iets waar jij het volledig mee eens was IIRC.

quote:
Hij organiseert zich NIET.


Oh, nu opeens niet meer?

quote:
Dat homo's bekrompener en kortzichtiger zijn dan christenen.


Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je nu de eikel loopt uit te hangen en niet serieus bent.

quote:
Er staat in het reglement dat je eerst een discussie mee moet lezen voordat je begint te reageren. Je geeft zelf al toe dat je dat niet doet, dus, tsja.


Dat betekent niet dat elke post volledig moet lezen.

quote:
Hypocrisie, ja, je bedoelt dat punt waar je al de hele tijd op terug komt en waar al tijdenlang van duidelijk is dat jij geen gelijk hebt.


Nee, meneer "Je moet meelezen". Het ging over het feit dat Fushion iemand uitschold nadat hij zelf tot meerdere malen toe op zijn teentjes was getrapt wegens schelden naar hem toe.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:52 schreef Hypnos het volgende:
bij de Rooms-Katholieke Kerk dan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Christendom


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2010 18:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 oktober 2010 18:50 schreef MR. N het volgende:
Jij bent echt dom he.

Het christendom is het geloof.


Gelovigen kunnen zich ook aansluiten bij de Islam, Hindoeisme, Tao, etc.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:54 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:53 schreef Onweerwolf het volgende:

Nee, meneer "Je moet meelezen". Het ging over het feit dat Fushion iemand uitschold nadat hij zelf tot meerdere malen toe op zijn teentjes was getrapt wegens schelden naar hem toe.


Spuit elf is schelden? Sjeez......


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:54 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:49 schreef MR. N het volgende:
En als jij de moeite had genomen om zijn posts te lezen zal je zien dat hij niemand probeert te overtuigen.








Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:53 schreef Mark het volgende:
Gelovigen kunnen zich ook aansluiten bij de Islam, Hindoeisme, Tao, etc.


Klopt, maar in de context van dit topic is het christendom.....


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2010 18:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 oktober 2010 18:51 schreef ZelThoR het volgende:

Fusion doet niet mee aan het georganiseerde deel van het christendom.


hoe, niet praktiserend in groep dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-10-2010 18:56]


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:54 schreef Onweerwolf het volgende:





http://nl.wikipedia.org/wiki/Discussie


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:57 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:51 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, hou jij daar ook eens mee op! Beetje ons tot christenhaters proberen te bekeren


Terechte opmerking. Ik ga me er niet aan houden.

quote:
Fusion doet niet mee aan het georganiseerde deel van het christendom. (Eigenlijk doet hij dus niet mee aan het christendom.) Hij probeert te leven naar de woorden van Jezus en maakt daar een mooie, zeer vriendelijke en zeer ethische, set regels van. Op zichzelf.

Niks met kleuterneukende priesters te maken.


Ik haal niet uit zijn posts dat hij niet mee doet aan het christendom.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen