|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: verlagen? da's toch geen belediging, ik wil gerust wel eens horen wat voor kritiek je hebt op atheisme of satanisme hoor, echt, meen ik. Dat is ook goed vr mijn zelfkennis [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-10-2010 21:50] signature |
|
quote: ja, maar de frustratie heeft niets te maken met mijn eigen levensstijl en overtuiging. Wel met wat in dit geval religieuse mensen teweeg brengen. Ik denk dat ik tijdens mijn leven het meest beperkt, beledigd, veroordeeld en achtergesteld ben door religieus geïnspireerde instanties en mensen dan door gebroken harten, puberteit, drugs en gebrek aan zelfvertrouwen. en dan nog eens de dagelijkse realiteit dankzij Mohammed en Jezus ... zegt genoeg zeker? Men telt daarbij indoctrinatie, pedofilie en machtsmibruik door de Kerk en men heeft een groots recept voor haat [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-10-2010 21:54] signature |
|
quote: Ah, daar bevestig je weer even één van die stereotiepe karaktertrekken van 'De Christen'. Namelijk arrogantie; denken dat ze beter zijn dan niet christenen. Met je naastenliefde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Of waar jij te weinig van deze wereld weet. Veel buiten de huidige cellen zul je niet zomaar komen en veel verder dan DNA RNA enzo zal het ook niet zomaar gebeuren. Veel omstandigheden gaan voor bijna een soort wetmatigheden zorgen. Maargoed er zijn dus gigantisch veel dieren met 2+ ogen. Er zijn kwallen met tientallen ogen, met (lenzen!). En van veel insecten zien we maar 2 facet ogen maar er zitten meestal wel wat meer licht gevoelige plekken op. Onder vertebraten met 2 bolvormige lens ogen is het niet meer nodig om een nieuw soort oog te ontwikkelen met 2 ogen is er vaak al bijna 360 graden zicht.(bij stereovisie niet meer maar dat zijn dan ook meestal de jagers). Wormen zijn ook volledig bedekt met allemaal licht gevoelige cellen. Maar voor de rest zijn ogen eigenlijk helemaal niet het belangrijkste instrument voor dieren, de meeste zijn nachtdieren, de zee is na 20 meter al donker, in het bos kun je niet ver kijken en onder de grond ook niet. Van het gehoor zijn er wel allerlei rare vormen quote:zijn toch genoeg dieren met meer poten, maar 2 looppoten zoals wij hebben is efficienter als 4 voor ons. maar voor andere dieren is de 4 poten tred toch echt succesvoller. en je zit met de beperkingen van het bouwplan van de voorouder waar is plaats voor die extra poot dan? straks verder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee ik ben niet beter, ik ben hoogstens beter af want als ik dat niet zou zeggen zou ik het geloof ook wel kunnen laten vallen |
|
God creeërde ons als goede mensen de mensen keerden zich tegen God God liet keer op keer zijn geduld en liefde blijken en de vijanden van God moesten wijken Toch bleven de mensen ongehoorzaam Maar God maakte er een einde aan Jezus Christus heeft geleden voor alle mensen in vrijheid en genade mogen wij zijn verbond aannemen beter kunnen wij als mensen toch niet wensen? Dit gedicht schreef ik net: wat vinden jullie hiervan als ik dit schets? |
|
quote: Ik zou iig geen carriere als dichter des vaderlands ambiëren. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ja! Je kunt het Ton! Schud dat juk van dat waardeloze sprookje van je af. Ga voor jezelf denken en ontdek wat echt leven en echte naastenliefde inhoudt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dan vind ik dit toch veel beter: Morbid Angel Blasphemy I am the god of gods Master of the arts I desecrate the chaste Writhe in the flesh Blasphemy Chant the blasphemy Mockery of the messiah We curse the holy ghost Enslaver of the weak God of lies and greed God of hypocrisy We laugh at your bastard child No god shall come before me Blaspheme the ghost Blasphemy of the holy ghost Do what thou wilt shall be the whole of the law Rebel against the church Drink from the chalice of blasphemy Rise up against the enslaver [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2010 23:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Homo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: rofl! gezellig topic blijft dit! |
|
quote: Doe dan meteen Deicide. quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: God gaf ons de keuze tussen goed en slecht, Jezus heeft het nog eens uitgelegd Satan wou het ons makkelijk maken gewoon aan al het goede verzaken en toen kwam ik met mijn verstand al die quatsch werd verwezen naar de prullemand geen kerken meer in de fik en haal die priester van die kinderpik geloof wat je wil, met je anti-anticonceptiepil je geloofsgeschil en je vrije wil terwijl ik mij langzaamaan naar een hoger rationeel niveau til [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-10-2010 0:08] signature |
|
Ja, precies quote: Dat is pas metHOl. edit; vet nummer trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-10-2010 0:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lol @ Bart. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik ben zelf geen voorstaander van enige vorm van theisme, maar als een christen zich openstelt voor discussie moet je die kans niet afslaan. Dan is er de kans om een rationeel en open gesprek te voeren, op een humane en respectvolle manier. Als jij dan op dat moment de persoonlijke aanval kiest door een open persoon te bewerpen met scheldwoorden ben je ronduit dom. Zo maak jejezelf nog dommer uit dan dat je waarschijnlijk bent. Zal deze christen ooit begrip hebben voor jouw standpunt? Ga gewoon normaal met elkaar om, zo moeilijk is het niet om iemand de grond in te stampen op het internet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godverdomme, nog zo'n figuur. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@ iPim: ik vind je foto op last.fm anders ook aardig respectloos! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 22-10-2010 0:07] |
|
quote: Homo is geen scheldwoord ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vond het op deze manier aardig onaardig gebruikt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
...and the sheep said: "Hear nothing say nothing see nothing but god". ...and god must've been felt immature. |
|
quote: Best even topic doornemen en onze pogingen tot discussie es checken signature |
|
quote: Daar heb je gelijk in. Hey Chris: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ach en wee, nu handel ik net zo ontwetend. Toch blijf ik voor een respectvol debat, want dat hebben ze me op school geleerd Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |