|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Daar ging mijn cola. Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Stelling: Negers kunnen er niets aan doen dat ze bruin zijn. Moet ik bovenstaande nou wel of niet opvatten als een argument tegen die stelling? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Opvatten is in dit geval overrated. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Snap je het nog niet? Boeiender |
|
quote: Niet echt nee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mkay. Neger ---> bruin, Michael Jackson -----> neger -----> bruin -----> NIET bruin ----> negers kunnen er dus wél wat aan doen! Boeiender |
|
Ik vond mijn venn diagram toch inzichtelijker. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Duidelijk ja. Boeiender |
|
quote: Ehm, hoezo kan MJ er iets aan doen dat hij eerst neger was en daarna opeens niet meer? Denk je dat die gast met opzet die ziekte kreeg? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Right..... Boeiender |
|
quote: Naast een ziekte slikte hij sowieso "bleekmiddelen" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Grey vast wel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Onder andere.... En de operaties om duidelijk negroïde trekken weg te werken waren ook duidelijk zijn eigen keuzes. Boeiender |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bleekmiddel stond op het lijstje wat ik een neger voor zn verjaardag heb gegeven. Alleen de banaan kon hij waarderen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel eens van vitiligo gehoord? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, schijnt je jeukbeenderen te veranderen, je oogkassen te verwijden en je neus *PLOK* smal te maken. Gekke ziekte is het ja. Boeiender |
|
quote: Daarbij ontstaat ook de drang om zn negroide neus tot een subtieler neusje te verwerken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat wil ik ook altijd nog een keer doen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Heb je zelf wel een negroide neusje dan of gebruik je gewoon die van een ander? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik wil eigenlijk mijn neus andersom laten zetten. Maar ik ben bang dat ik dan minder op Jezus zal lijken. |
|
Nou, grote gok. Hij is wel wit, dus wellicht dat ik geen goede kandidaat ben. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: En het is ook kut als het regent. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Valt wel mee. Gewoon dopjes in doen. Of op de handen lopen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |