![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Stelling: Negers kunnen er niets aan doen dat ze bruin zijn. Moet ik bovenstaande nou wel of niet opvatten als een argument tegen die stelling? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Opvatten is in dit geval overrated. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Snap je het nog niet? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Niet echt nee. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Mkay. Neger ---> bruin, Michael Jackson -----> neger -----> bruin -----> NIET bruin ----> negers kunnen er dus wél wat aan doen! Boeiender ![]() |
|
Ik vond mijn venn diagram toch inzichtelijker. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Duidelijk ja. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ehm, hoezo kan MJ er iets aan doen dat hij eerst neger was en daarna opeens niet meer? Denk je dat die gast met opzet die ziekte kreeg? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Right..... Boeiender ![]() |
|
quote: Naast een ziekte slikte hij sowieso "bleekmiddelen" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Grey vast wel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Onder andere.... En de operaties om duidelijk negroïde trekken weg te werken waren ook duidelijk zijn eigen keuzes. Boeiender ![]() |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Bleekmiddel stond op het lijstje wat ik een neger voor zn verjaardag heb gegeven. Alleen de banaan kon hij waarderen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wel eens van vitiligo gehoord? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ja, schijnt je jeukbeenderen te veranderen, je oogkassen te verwijden en je neus *PLOK* smal te maken. Gekke ziekte is het ja. Boeiender ![]() |
|
quote: Daarbij ontstaat ook de drang om zn negroide neus tot een subtieler neusje te verwerken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat wil ik ook altijd nog een keer doen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Heb je zelf wel een negroide neusje dan of gebruik je gewoon die van een ander? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik wil eigenlijk mijn neus andersom laten zetten. Maar ik ben bang dat ik dan minder op Jezus zal lijken. ![]() ![]() |
|
Nou, grote gok. Hij is wel wit, dus wellicht dat ik geen goede kandidaat ben. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: En het is ook kut als het regent. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Valt wel mee. Gewoon dopjes in doen. Of op de handen lopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |