IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knevel-topic: Christendom V Vorige pagina
ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-10-2010 23:24 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 28 oktober 2010 22:12 schreef Hypnos het volgende:
eigenlijk kun je ook zeggen dat je gelooft dat de aarde rond de zon draait weet je.
Iedereen zegt wel dat het bewezen is, maar heb je het ooit zelf onderzocht?

Meten is weten, maar als je het zelf niet gemeten hebt, dan weet je het ook niet hé, dan neem je het aan.

Dan geloof je er in

het is allemaal geloof, God, "wetenschap", je waarnemingen. Wie zegt dat dat de wereld is? dat zijn percepties, misschien zien we de dingen wel niet zoals ze zijn. Misschien is alles eigenlijk zwart en wit en gebruiken wij kleuren om de dingen beter te kunnen onderscheiden?
Misschien is God wel overal maar zien we hem niet met onze ogen, misschien is hij de lucht, de zuurstof, misschien zijn we zelf God wel, misschien zijn we allemaal 1 wezen, zonder dat we in verbinding staan fysisch.

niemand weet het, iedereen heeft een mening, niets is waar, alleen maar relatieve waarheid. En zelfs dat is misschien niet waar omdat ook die stelling maar een relatieve waarheid kan zijn...


Niemand weet het inderdaad. Is maar goed ook



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-10-2010 23:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 oktober 2010 23:23 schreef ProgTon het volgende:
Er gebeuren echt niet bij iedereen goddelijke ervaringen Bastianus dat weet jij ook wel.
En dan daarbij ik kan pas sinds een jaar of twee zeggen dat ik er echt helemaal achter sta.
Zon keuze maak je echt niet een twee drie. Ik heb weken gehad dat ik het wel weer had en weken gehad van niet. En nu nog wel, twijfel is er altijd.

Bovendien houd ik niet zo vooronderstellingen, ik denk dat ik het best zo kan verklaren waarom ik tot geloof ben gekomen.
Ik ben onder de indruk geraakt van het evangelie van Jezus, en ik wil daar niet zonder leven. En ik weet dat de Bijbel gelijk heeft dat we door en door zondig zijn, het hele OT draait daar bijna om, er gaat geen verhaal voorbij of het volk keert zich van God af. En toch bleef God bij zijn verbond, en die geldt nu ook nog. Zij het vernieuwd maar net zo actueel.
Ik walg van de zonde, en juist daarom besef ik dat Jezus diegene is waar ik voor wil leven.

Mag ik trouwens vragen wat jou hoofdreden is dat je het geloof vaarwel hebt gezegd? uit interesse
Prima motivatie toch?
Mijn hoofdreden om het geloof vaarwel te zeggen, was dat ik daadwerkelijk meemaakte dat "ongelovige" mensen die ik leerde kennen veel oprechter, socialer en vooral met oprechte wijsheid/levenservaring in het leven stonden. Terwijl de meeste gelovige mensen die ik kende me omwille van persoonlijke beslissingen die ik toen nam lieten vallen.
Door uit eigen motivatie te doen wat goed en slecht is, en me niet door een boek van tweeduizend jaar terug daarin te laten leiden, heb ik veel minder gewetensnood, een relaxtere levenshouding en ik durf zelfs te beweren dat ik er juist socialer, wijzer en verstandiger door ben geworden.
Ik heb trouwens wel een paar gelovige vrienden en kennissen, de meesten zijn katholiek. Op de één of andere manier kan ik wel vaak goed met christelijke mensen overweg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-10-2010 23:45 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 28 oktober 2010 23:35 schreef bastianus het volgende:
Prima motivatie toch?
Mijn hoofdreden om het geloof vaarwel te zeggen, was dat ik daadwerkelijk meemaakte dat "ongelovige" mensen die ik leerde kennen veel oprechter, socialer en vooral met oprechte wijsheid/levenservaring in het leven stonden. Terwijl de meeste gelovige mensen die ik kende me omwille van persoonlijke beslissingen die ik toen nam lieten vallen.
Door uit eigen motivatie te doen wat goed en slecht is, en me niet door een boek van tweeduizend jaar terug daarin te laten leiden, heb ik veel minder gewetensnood, een relaxtere levenshouding en ik durf zelfs te beweren dat ik er juist socialer, wijzer en verstandiger door ben geworden.
Ik heb trouwens wel een paar gelovige vrienden en kennissen, de meesten zijn katholiek. Op de één of andere manier kan ik wel vaak goed met christelijke mensen overweg.


oké nou ja op een of andere manier vind ik dat best logisch.
Veel christenen staan ook niet echt open voor discussies, misschien heb ik daar zelf ook beetje een handje van. En dat is niet leuk dat je daar op zon manier mee gefronteerd wordt.
Ik vind wel dat we allemaal door een deur moeten kunnen. Daarom vind ik vaak wat minder als je een stukje getypt hebt en dan geliljk weer uitgemaakt wordt voor weet ik wat.
Terwijl ik hier nou echt niet zit om mensen te bekeren, bovendien kan ik dan geen eens .

Ik vind je in ieder geval zeker oprecht en sociaal overkomen. En ik hoop dat je in je leven gesteund wordt hiermee. En ook als een van de enige hier, ook nog een positieve inbreng heeft. Al geloof ik zeker dat de rest dat ook best in zich heeft.
En het is mooi dat je aangeeft dat je met christenen door een deur kunt waarom ook niet. Zo eng zijn wij ook niet

En als je denk dat het zonder bijbel kan dan is dat toch prima. Dat is je eigen keus, zelf denk ik dat ik als ik mijn leven naast zoals het hoort te wezen leg volgens de bijbel, er snel achter kom dat perfect wezen onmogelijk is.
Daarom vind ik de Bijbel ook zo boeiend omdat het je bemoedigd niet in je fouten te blijven hangen maar juist proberen er iets van te maken. Iets wat veel christenen geen eens belijden, die blijven vast zitten in zondenbesef dat vind ik het ergste van sommige gelovige kringen, om maar geen stromingen te noemen

Nogmaals het is niet leuk als mensen je aan de kant schuiven, of ze nou christen zijn of niet dat is gewoon niet leuk

[Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 28-10-2010 23:46]



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-10-2010 23:55 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 oktober 2010 21:37 schreef ElitE het volgende:
Nouja veel dingen wel. Er zitten niet altijd de juiste conclusies bij de gemeten dingen. Ik vermoed dat je zelf niet erg in de wetenschap staat, maar zodra je er een beetje in zit zie je wel hoeveel mening het soms is.
+1000


quote:
Op 28 oktober 2010 21:37 schreef ElitE het volgende:al zeggen veel gelovigen dat bepaalde dingen onverklaarbaar zijn. Dat zou kloppen als hetgene wat ze ervaarde ook daadwerkelijk voor hun ogen gebeurde. Een veel vergeten verklaring is dat hetgene achter hun ogen vreemd was en niet ervoor.

Vaak wel. Toch geloof ik dat er zaken gebeuren die ook voor de ogen vreemd zijn. En om je quote even te relativeren: is uiteindelijk niet ALLES een kwestie van 'achter de ogen'? De waarnemingsparadox?

Ik ben me vanavond aan het storten op de prebiotische origine van het leven. Daar zitten toch wel nog de meeste 'gaten' in de evolutietheorie. Klei? Eiwit of RNA? Metabolisme en reproductie eigenschappen?Temperatuur, water wel/niet, levensduur etc. Interessant leesvoer!


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-10-2010 0:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 oktober 2010 23:23 schreef ProgTon het volgende:
Er gebeuren echt niet bij iedereen goddelijke ervaringen Bastianus dat weet jij ook wel.
En dan daarbij ik kan pas sinds een jaar of twee zeggen dat ik er echt helemaal achter sta.
Zon keuze maak je echt niet een twee drie. Ik heb weken gehad dat ik het wel weer had en weken gehad van niet. En nu nog wel, twijfel is er altijd.

Bovendien houd ik niet zo vooronderstellingen, ik denk dat ik het best zo kan verklaren waarom ik tot geloof ben gekomen.
Ik ben onder de indruk geraakt van het evangelie van Jezus, en ik wil daar niet zonder leven. En ik weet dat de Bijbel gelijk heeft dat we door en door zondig zijn, het hele OT draait daar bijna om, er gaat geen verhaal voorbij of het volk keert zich van God af. En toch bleef God bij zijn verbond, en die geldt nu ook nog. Zij het vernieuwd maar net zo actueel.
Ik walg van de zonde, en juist daarom besef ik dat Jezus diegene is waar ik voor wil leven.
Wat een mooie post ProgTon, ontwapenend in eerlijkheid


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 0:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 oktober 2010 23:45 schreef ProgTon het volgende:
oké nou ja op een of andere manier vind ik dat best logisch.
Veel christenen staan ook niet echt open voor discussies, misschien heb ik daar zelf ook beetje een handje van. En dat is niet leuk dat je daar op zon manier mee gefronteerd wordt.
Ik vind wel dat we allemaal door een deur moeten kunnen. Daarom vind ik vaak wat minder als je een stukje getypt hebt en dan geliljk weer uitgemaakt wordt voor weet ik wat.
Terwijl ik hier nou echt niet zit om mensen te bekeren, bovendien kan ik dan geen eens .

Ik vind je in ieder geval zeker oprecht en sociaal overkomen. En ik hoop dat je in je leven gesteund wordt hiermee. En ook als een van de enige hier, ook nog een positieve inbreng heeft. Al geloof ik zeker dat de rest dat ook best in zich heeft.
En het is mooi dat je aangeeft dat je met christenen door een deur kunt waarom ook niet. Zo eng zijn wij ook niet

En als je denk dat het zonder bijbel kan dan is dat toch prima. Dat is je eigen keus, zelf denk ik dat ik als ik mijn leven naast zoals het hoort te wezen leg volgens de bijbel, er snel achter kom dat perfect wezen onmogelijk is.
Daarom vind ik de Bijbel ook zo boeiend omdat het je bemoedigd niet in je fouten te blijven hangen maar juist proberen er iets van te maken. Iets wat veel christenen geen eens belijden, die blijven vast zitten in zondenbesef dat vind ik het ergste van sommige gelovige kringen, om maar geen stromingen te noemen

Nogmaals het is niet leuk als mensen je aan de kant schuiven, of ze nou christen zijn of niet dat is gewoon niet leuk


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2010 20:14 by Forever After Profiel van Forever After



 


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 30-10-2010 14:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Dit moest Mozes tegen het volk van Israel zeggen ja. Ik weet niet of je het soms met deze punten oneens bent, maar ik geloof niet dat hier religieuze Joden meelezen, dus je punt waait een beetje weg zeg maar. Verder wel een ijzersterke post, die totaal niet in de categorie "ik weet eigenlijk niets van de Bijbel behalve dat ik het er niet mee eens ben, ook al heb ik hem echt niet helemaal bestudeerd, want dat duurt natuurlijk jaren, dus dan zoek ik op internet wat makkelijk quotations van gelijkgestemden die het ook niet zo goed weten, die zo zonder context lekker makkelijk belachelijk worden gemaakt, ondersteund door een grafische vormgeving met een hoog sillyness-gehalte en dan denk ik dat ik een heel sterk punt maak" valt. Echt niet


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-10-2010 14:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 oktober 2010 21:37 schreef ElitE het volgende:
Nouja veel dingen wel. Er zitten niet altijd de juiste conclusies bij de gemeten dingen. Ik vermoed dat je zelf niet erg in de wetenschap staat, maar zodra je er een beetje in zit zie je wel hoeveel mening het soms is.


En weet je ook dat heel veel dingen toch echt geen meningen zijn. En als het een mening is, staat deze ook open tot weerlegging.

Niet zo klakkeloos doen alsof wetenschap en geloof zoveel op elkaar lijken, krijg je dit soort onzin van:
quote:
Op 28 oktober 2010 22:12 schreef Hypnos het volgende:
Meten is weten, maar als je het zelf niet gemeten hebt, dan weet je het ook niet hé, dan neem je het aan.

Dan geloof je er in

het is allemaal geloof, God, "wetenschap", je waarnemingen.

Nee, dat is het niet. Je waarnemingen zijn sowieso geen geloof, dat is voor jou de enige waarheid die je hebt.

En als je het zelf niet gemeten hebt, neem je inderdaad aan dat iemand anders dat gedoen heeft. Het verschil met geloof is echter dat je het dus wél zelf ook kan doen om het alsnog te verifiëren. En daarnaast, als je aanneemt dat iemand juist gemeten heeft, en verder gaat met de conclusies die hij trekt merk je vanzelf of het klopt of niet. Ik bedoel, ik heb ook niet zelf de zwaartekracht uitgevogeld maar als ik straks van m'n stoel flikker heb ik toch wel het idee dat Newton het bij het juiste eind had.
quote:
Wie zegt dat dat de wereld is? dat zijn percepties, misschien zien we de dingen wel niet zoals ze zijn. Misschien is alles eigenlijk zwart en wit en gebruiken wij kleuren om de dingen beter te kunnen onderscheiden?

Irrelevant. Wetenschap probeert de werkelijkheid in zoverre we die op dat moment kunnen waarnemen te vangen in modellen om zo dichterbij een begrip van 'echte' werkelijkheid te komen. Die illusie dat je met wetenschap direct de waarheid zou zijn is een farce, geuit door mensen die wetenschap niet begrijpen en er -inderdaad- mee omgaan alsof het religie/geloof is. Religie claimt de waarheid in pacht te hebben, wetenschap claimt slechts de waarheid proberen te vinden.

Wat wij waarnemen als kleur is dan blijkbaar toch een eigenschap van een object, dan is onze waarneming toch goed? Dat het 'eigenlijk' zwart en wit is, is dan een andere eigenschap die wij nog niet ontdekt hebben. Waarvan we blijkbaar nog geen manier hebben gevonden om deze waar te nemen.
quote:
Misschien is God wel overal maar zien we hem niet met onze ogen, misschien is hij de lucht, de zuurstof, misschien zijn we zelf God wel, misschien zijn we allemaal 1 wezen, zonder dat we in verbinding staan fysisch.

Dus?
quote:
niemand weet het, iedereen heeft een mening, niets is waar, alleen maar relatieve waarheid. En zelfs dat is misschien niet waar omdat ook die stelling maar een relatieve waarheid kan zijn...

Dus?

Jij gaat om met wetenschap alsof het geloof is, dat betekent niet dat wetenschap zelf ook als geloof werkt.


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2010 15:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 oktober 2010 14:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En weet je ook dat heel veel dingen toch echt geen meningen zijn. En als het een mening is, staat deze ook open tot weerlegging.

Niet zo klakkeloos doen alsof wetenschap en geloof zoveel op elkaar lijken, krijg je dit soort onzin van:


Nee klopt ben ik met je eens, maar veel mensen gebruiken wel veel dingen uit de wetenschap alsof het echt feiten zijn terwijl daar nog gewoon veel discussie over is. Of gebruiken veel uit de wetenschap zonder dat ze daar zelf wat dieper in hebben gekeken. Die geloven dus niet in de man in de gekleurde jurk maar die in de witte jurk met veiligheidsbril.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-10-2010 15:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 oktober 2010 15:01 schreef ElitE het volgende:
Nee klopt ben ik met je eens, maar veel mensen gebruiken wel veel dingen uit de wetenschap alsof het echt feiten zijn terwijl daar nog gewoon veel discussie over is. Of gebruiken veel uit de wetenschap zonder dat ze daar zelf wat dieper in hebben gekeken. Die geloven dus niet in de man in de gekleurde jurk maar die in de witte jurk met veiligheidsbril.

Ja, klopt ook. Maar dat ligt niet aan wetenschap, dat ligt aan dwaze mensen die ofwel een bepaalde houvast nodig hebben ofwel gewoon niet weten waar ze het over hebben Vooral de media hebben daar een handje van...


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-10-2010 15:23 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 30 oktober 2010 14:33 schreef Fusion het volgende:
Dit moest Mozes tegen het volk van Israel zeggen ja. Ik weet niet of je het soms met deze punten oneens bent, maar ik geloof niet dat hier religieuze Joden meelezen, dus je punt waait een beetje weg zeg maar. Verder wel een ijzersterke post, die totaal niet in de categorie "ik weet eigenlijk niets van de Bijbel behalve dat ik het er niet mee eens ben, ook al heb ik hem echt niet helemaal bestudeerd, want dat duurt natuurlijk jaren, dus dan zoek ik op internet wat makkelijk quotations van gelijkgestemden die het ook niet zo goed weten, die zo zonder context lekker makkelijk belachelijk worden gemaakt, ondersteund door een grafische vormgeving met een hoog sillyness-gehalte en dan denk ik dat ik een heel sterk punt maak" valt. Echt niet


:')


 


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 30-10-2010 23:43 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 30 oktober 2010 15:23 schreef Forever After het volgende:
:')

Geef toe. Niet iedereen roept hier even goed gefundeerde dingen. Integendeel.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 31-10-2010 0:16 by BLACKmetalMACHINE Profiel van BLACKmetalMACHINEhttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

Ik vind je in ieder geval zeker oprecht en sociaal overkomen. En ik hoop dat je in je leven gesteund wordt hiermee. En ook als een van de enige hier, ook nog een positieve inbreng heeft. Al geloof ik zeker dat de rest dat ook best in zich heeft.
En het is mooi dat je aangeeft dat je met christenen door een deur kunt waarom ook niet. Zo eng zijn wij ook niet

................................................................................. Eng??meer zielig


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-10-2010 0:36 by Silence Profiel van Silence

Wat zeg je, BLACKmetalMACHINE?


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 31-10-2010 0:55 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Als ik zijn posts zo eens lees is dat figuur echt bij uitstek eh, ja, de minst intelligente user die zich hier in het afgelopen decennium geregistreerd heeft, en dan moet je het wel héél bont maken..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 31-10-2010 1:00 by BLACKmetalMACHINE Profiel van BLACKmetalMACHINEhttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

nix zinsvol eigelijk maar is nog weekend


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-10-2010 1:03 by Silence Profiel van Silence

Wederom, wat zeg je?

@ Karni: Ik 'vrees' dat je gelijk hebt.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-10-2010 1:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Uhm, wat zei ik?


Je moeder.


BLACKmetalMACHINE
Usericon van BLACKmetalMACHINE
Posted 31-10-2010 1:13 by BLACKmetalMACHINE Profiel van BLACKmetalMACHINEhttp://www.soundclick.com/blackmetalmachine

gelukkig niet en thnx, gelukkig zeg jij iets zinvols ach oordeel maar hoe dom ik wel niet ben lekker boeiend hou me niet bezig met die onzin als je maar ken lachen jij niet je voelt je te goed zeker hahaha


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 31-10-2010 1:17 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 31 oktober 2010 1:13 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
gelukkig niet en thnx, gelukkig zeg jij iets zinvols ach oordeel maar hoe dom ik wel niet ben lekker boeiend hou me niet bezig met die onzin als je maar ken lachen jij niet je voelt je te goed zeker hahaha






Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 1:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 30 oktober 2010 14:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Jij gaat om met wetenschap alsof het geloof is, dat betekent niet dat wetenschap zelf ook als geloof werkt.


onbelangrijk

hoe het werkt doet er niet toe, intrensiek is het geen zekerheid, er wordt geloof gevraagd, we kunnen niet alles zelf ontdekt hebben ook al hebben we in theorie de kans. We kunnen niet 400 jaar worden om alle wetenschappelijke waarheden bewezen te hebben met feiten.

er wordt geloof vereist, en wie geloof vraagt (religie) staat qua vraag gezien op hetzelfde niveau

de "ja maar" doet er niet toe


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-10-2010 8:29 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 31 oktober 2010 1:00 schreef BLACKmetalMACHINE het volgende:
nix zinsvol eigelijk maar is nog weekend


Effe normaal doen tegen Nix.


 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2010 8:44 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 oktober 2010 14:33 schreef Fusion het volgende:
Dit moest Mozes tegen het volk van Israel zeggen ja. Ik weet niet of je het soms met deze punten oneens bent, maar ik geloof niet dat hier religieuze Joden meelezen, dus je punt waait een beetje weg zeg maar. Verder wel een ijzersterke post, die totaal niet in de categorie "ik weet eigenlijk niets van de Bijbel behalve dat ik het er niet mee eens ben, ook al heb ik hem echt niet helemaal bestudeerd, want dat duurt natuurlijk jaren, dus dan zoek ik op internet wat makkelijk quotations van gelijkgestemden die het ook niet zo goed weten, die zo zonder context lekker makkelijk belachelijk worden gemaakt, ondersteund door een grafische vormgeving met een hoog sillyness-gehalte en dan denk ik dat ik een heel sterk punt maak" valt. Echt niet


:')

Je zou misschien eens kunnen beginnen met je niet zo ongelooflijk aangevallen te voelen. Klopt inderdaad dat niet iedereen even inhoudelijk post en daar val ik zelf natuurlijk ook onder (zie uitleg daarover op één van de vorige pagina's), maar om je zo te laten kennen als iemand tussendoor een flauwe opmerking maakt of een afbeelding plaats is wel erg zielig.

Met andere woorden (nogmaals): neem jezelf en dat geloven toch eens niet zo overdreven serieus en schiet niet iedere keer gelijk in de verdediging als iemand een nietszeggend geintje maakt. Maak je jezelf behoorlijk belachelijk en ongewild mee.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 31-10-2010 8:44 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen