IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knevel-topic: Christendom V Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 15-10-2010 23:33 by herrie Profiel van herrie

confusion is weer aardig stil na een anatal reacties...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2010 23:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hij heeft 5 snaren meer om aan te slaan dan jij, gaat toch wat tijd in zitten he.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 23:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 oktober 2010 23:36 schreef ElitE het volgende:
Hij heeft 5 snaren meer om aan te slaan dan jij, gaat toch wat tijd in zitten he.


Nou, hij slaat de posts van onweerwolf over, dus dat scheelt dan weer tijd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2010 23:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 oktober 2010 23:27 schreef ElitE het volgende:
Wat wel jammer is dat religie een hoger aanzien heeft volgens de wet dan slechts een de levensbeschouwing van 1 persoon.

Mijn broer is vaak aangehouden op de fiets omdat hij in de winter zn volledige gezicht bedekt had, met een burka mag dit opeens wel in kader van religie(ook een beetje stom want de koran spreekt niet eens over hoofddoekjes).

Met een god bij je levensbeschouwing is hij plots meer waard, beetje jammer. Ik had me graag aangesloten bij de rokerskerk, alhoewel ik zelf niet rook, maar in het kader van absolute toewijding zou ik wel geheelonthouder willen worden. Ik ben die vergeetachtigheid wel zat af en toe.



Ja, mijn moeder werd ook al nageroepen omdat ze een regenkapje ophad op de fiets.

en ik snap je punt. Ik ben zelf dan wel weer zo een debiel die zou protesteren tegen het volledig verbod op religie snap je, terwijl dat net de deur weer zou openzetten voor georganiseerde religie.
van mij hoeft dat allemaal niet weg en kapot en dood, ze vragen er gewoon om. Ik heb ook niets tegen iemand met communistische ideeën, integendeel, leuke mensen soms. Alleen heeft het in realiteit genoeg getoont hoe verschikkelijk dat uitdraait als het de macht krijgt. Hetzelfde met religie.
Hetzelfde met diersoorten. ALs er ene een te grote macht krijgt heeft dat altijd negatieve gevolgen. Mensen, parasieten, vleesetende planteneters, muggen ...
en ja, ik weet ook niet hoe het dan wel moet, en ik zeg ook niet dat bvb sommige strekkingen of diersoorten moeten uitgeroeid worden. Alleen in combinatie met macht ben ik gewoon anti.
ALs de wereld leeggezogen wordt door muggen, en er zit dan zo een lief mugje in mijn huis die eigenlijk niet wil zuigen... reken er maar op dat ik dioe doodklop (lees: aan mijn vissen te eten geef)


signature


herrie
Usericon van herrie
Posted 15-10-2010 23:39 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 15 oktober 2010 23:36 schreef ElitE het volgende:
Hij heeft 5 snaren meer om aan te slaan dan jij, gaat toch wat tijd in zitten he.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2010 23:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hij wilt mijn post op pagina 12 ofzo ook beantwoorden, minstens net zoveel tekst als OWW op de laatste 5 pagina's heeft gedaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 23:40 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 oktober 2010 22:54 schreef Fusion het volgende:
ik ga die van jou helemaal niet meer lezen




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2010 23:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat was enkel om een indicatie te geven hoe groot die ene post was. Overigens is hij veel slordiger geworden als ik voor ogen had, maar had er ook geen tijd meer voor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 23:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Wel typisch christelijk natuurlijk, zodra het te moeilijk wordt steken ze de kop in het zand en hopen ze op een wonder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 23:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 oktober 2010 23:42 schreef ElitE het volgende:
Dat was enkel om een indicatie te geven hoe groot die ene post was. Overigens is hij veel slordiger geworden als ik voor ogen had, maar had er ook geen tijd meer voor


Jij moet gewoon posts in word schrijven, die eerts allemaal opslaan en dan zodra je weer mag alles tegelijk posten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2010 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 oktober 2010 23:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Wel typisch christelijk natuurlijk, zodra het te moeilijk wordt steken ze de kop in het zand en hopen ze op een wonder.


dat is omdat ze weten dat God wel antwoord zal geven op je vragen voor je naar de hel moet


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2010 23:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zoiets had ik ook gedaan, maar ik was 2+ uur bezig om het netjes uit te leggen toen vond ik het wel mooi toen mn internetz tijd af begon te lopen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 23:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 oktober 2010 23:45 schreef Hypnos het volgende:
dat is omdat ze weten dat God wel antwoord zal geven op je vragen voor je naar de hel moet


Ik: Wat is de reden van mijn bestaan?

God: ************

Ik: Geniaal!

God: Maar nu ben je dood. Jammer joh!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2010 23:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 oktober 2010 23:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik: Wat is de reden van mijn bestaan?

God: ************

Ik: Geniaal!

God: Maar nu ben je dood. Jammer joh!




Ik: God?? ... ben ik dood?

God: Nee, de Dood is een sprookje. Dit is je ander leven.


Ik: FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2010 8:34 by bastianus Profiel van bastianus

Ik weet zeker dat ik een keer een kabouter zag. Dat de gemiddelde vertegenwoordiger van de mensheid daar wat meesmuilerig over doet, soit, daar kan ik mee leven.
Ik ben wel blij dat ik besloten heb om geen boek over die kabouter te schrijven waar ik en passant een hele levensleer aan ophing die wel in mijn straatje paste, en die ik even met wat sagen en legenden van anderen heb samengevoegd om daar gezamenlijk weer een levensleer bij te ontwikkelen.
En dat we toen geen organisatie hebben opgericht waarbij we de wijsheid in pacht meenden te hebben over hoe anderen hun leven moeten leiden. En dat die brave volgers van 'de kabouterleer' ons zo blindelings volgden, dat het ons allerlei macht en privileges verschafte waardoor we van alles met ze uit konden halen zonder dat wij er als instituut op aangevallen konden worden.
Ook ben ik blij dat er geen afscheidingen als 'de trollenleer' of 'de heksenleer' zijn gekomen, met weer een andere interpretatie van ons boek, met andere bijbehorende leiders, regels en privileges, al naar gelang de volgzaamheid van de aanhangers.
Nee, ik denk dat ik mijn kabouterervaring af en toe vertel als mooi verhaal, want dat is het. Maar verder zal ik er maar geen conclusies aan verbinden. Heb ook niet de behoefte om me te gaan organiseren met andere mensen die weleens een kabouter hebben gezien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-10-2010 11:18 by Mark Profiel van Mark

Maar als je dat zou willen dan zijn er altijd de wiccans nog.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2010 11:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 oktober 2010 11:18 schreef Mark het volgende:
Maar als je dat zou willen dan zijn er altijd de wiccans nog.
Nee bedankt. Al die rituelen en toestanden, net een omgekeerde kerk. Laat mij maar lekker alleen aanklooien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-10-2010 12:45 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 16 oktober 2010 11:46 schreef bastianus het volgende:
Nee bedankt. Al die rituelen en toestanden, net een omgekeerde kerk. Laat mij maar lekker alleen aanklooien.


Een omgekeerde kerk zou bouwtechnisch anders best een hoogstandje zijn...


 


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-10-2010 14:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 16 oktober 2010 12:45 schreef Forever After het volgende:
Een omgekeerde kerk zou bouwtechnisch anders best een hoogstandje zijn...


Ach, Jesus kon een blinde man weer laten zien, Mozes kon een hele oceaan splijten, dan is dit een peulenschil dunkt me


Against God and Government


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-10-2010 15:23 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 oktober 2010 23:15 schreef ElitE het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat jij als christen wel vind dat zoiets al in de menselijke aard zit. Heeft god ons geschapen met zonde? Is er wel zoveel vrije wil bij het begaan van verschillende zondes?
Mmmm gezien de meesten hier denken te weten wat mijn mening is over van alles en nog wat omdat dat past in hun enge beeld van wat '''de''' Christen vindt, verbaast me dit. Nog nooit van de 'zondeval' gehoord?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-10-2010 15:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 oktober 2010 23:33 schreef herrie het volgende:
confusion is weer aardig stil na een anatal reacties...
Mmm proef ik daar iets van een valse insinuatie dat ik even de discussie niet zou aandurven? Neeeeeeeee dat zou te flauw en te kinderachtig van je zijn. Toch? Misschien was ik wel even niet aan ZM gekluisterd voor een paar uur? Ik verbaas me echt zo over mennekes als jij die menen de hele tijd van die semi-aanvallende flauwe posts te moeten posten naar mij.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-10-2010 15:30 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 oktober 2010 23:46 schreef ElitE het volgende:
zoiets had ik ook gedaan, maar ik was 2+ uur bezig om het netjes uit te leggen toen vond ik het wel mooi toen mn internetz tijd af begon te lopen.
Ik ben je post niet vergeten hoor wordt maandag


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2010 15:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ben benieuwd,

in de naam van de kennis, de logica en de wetenschap, Amen


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-10-2010 20:05 by Dentz Profiel van Dentz

Ik heb ook een kennis.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-10-2010 20:17 by Forever After Profiel van Forever After

logisch.


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen