![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
U vervalt in herhaling? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik herhaal in vervalling. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens. Mensen die uit pure luiheid willens en wetens belabberd Nederlands schrijven zouden bestraft moeten worden. 40 uurtjes schoffelen ofzo. ![]() |
|
quote: Veertig dient voluit geschreven te worden. ![]() ![]() |
|
Volgens mij is het geen officiële regel, eerder een algemeen geaccepteerd gebruik. Maar oké, point taken. ![]() ![]() |
|
quote: mooi dat scheelt gemeentewerken weer, en ons belasting ![]() ![]() |
|
quote: Een zin begin je niet met maar. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
"Ja, maar..", oftewel "Nee, want.." ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Mag wel, laat je voortaan even beter informeren. ![]() ![]() ![]() |
|
Mijn Nederlands leraar zei altijd dat het een zonde was om een zin met 'maar' te beginnen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Dat is het ook, maar dit doort stijlregels zijn nou eenmaal vaag. Zo hoor je een zin ook niet (of iig niet te vaak) met 'ik' te beginnen. Beginnen jullie de eerste zin van een brief altijd met een kleine letter of een hoofdletter? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Hoofdletter. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: pleur op ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: buiten zm met hoofdletter, op zm niet Je moeder. ![]() |
|
Leer jij eerst maar es lezen, karnivoor. Ik schreef de eerste letter van brieven vaak met kleine letter, aangezien de aanhef met een komma eindigt. Dit is bij nader inzien mss toch niet helemaal correct maar zeker weet ik het niet. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
klopt, dat is voor zover ik weet de enige keer dat een random woord na een komma met een hoofdletter moet beginnen (op eigennamen na) Je moeder. ![]() |
|
quote:Een brief hoor je te beginnen met een hoofdletter, ondanks de komma in de aanhef. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Het woord 'maar' is een voegwoord en voegwoorden zijn er om zinnen (hoofdzin en bijzin) met elkaar te verbinden. Sowieso is een nieuwe zin beginnen met een voegwoord dus 'eigenlijk' niet goed [Dit bericht is gewijzigd door Vork op 30-05-2007 15:38] ![]() |
|
quote: Over het algemeen zijn alle leraren in Nederland Nederlands. Diegene die geprobeerd heeft jou de Nederlandse taal bij te brengen, noem je "leraar Nederlands" ![]() |
|
Wat, er is toch niks fout aan die zin. De betekenis veranderdt alleen een beetje! ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Misschien moet je je leraar Nederlands nog eens om extra uitleg vragen. ![]() |
|
Nee hoor, op ZM zijn genoeg mensen die mij Nederlands kunnen leren ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Zijn de leraren over het algemeen Nederlands in Nederland of zijn alle leraren in Nederland Nederlands? Het is of het een of het ander. ![]() Overigens had ik geen enkele Nederlandse leraar in Nederland. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dan vast ook geen leraar Nederlands, of wel? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |