|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nietjan? Die komt officieel niet maar staat dan toch vanaf een afstandje te loeren met z'n cola light. |
|
quote: Dat heb ik gedaan, bijdehand, maar de dichterlijke vrijheid die ik mijzelf gegund heb was kennelijk te subtiel. |
|
Subtiel, subtiel. Dat moest ik even googelen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Had het gevraagd, dan had iemand anders het voor je gegoogled. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zijn er minipizza's want anders komt ie niet eens opdagen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik loop even vast. Heeft onze taal een upgrade nodig? Ik ergerde me aan een persoon die (Zijn of haar mag ik niet gebruiken want: Niet genderneutraal) make-up aanbrengt tijdens het rijden op de snelweg. Welk woord kan ik wel gebruiken? Iemand tips? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De eerste ingeving is vaak de beste. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Zelfreflectie. |
|
Dat geeft toch een hele rare zin? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je legt de focus teveel op wat anderen doen. |
|
Moet ik het ' Ik ergerde me aan' vervangen door een text die meer Slechtheidneutraal is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Zorg er in ieder geval voor dat ND er ook op kan reageren. |
|
Goed dat je het zegt: quote: De oplossing is niet meer verwijzen naar de persoon maar naar de make-up en Hem of Haar vervangen door 'de'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een persoon die de make-up aanbrengt dus. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-08-2021 9:40] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die ho in d'r polo (of een ander model truttenschudder). [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-08-2021 10:48] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Reclame tekst op een busje: Altijd scherp sign. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
In dat nieuwe liedje van acds en de munnik zitten een paar regels. Die mogen misschien wel zo, geen idee. Maar het doet pijn aan m'n oren/ogen. De trein rijdt naar het strand En jij hebt 'm net gemist Je sleutels liggen nooit waar je verwacht - waar je het verwacht. Ze zegt we moeten praten En dan weet je wel hoe laat En waarom ze zich al dagen zo gedroeg - hoe laat het is, of ze praten altijd op dezelfde tijd, dat zou kunnen. Maar ik denk niet dat dat bedoeld wordt. Nogmaals, misschien is het goed Nederlands, maar dan is het lelijk Nederlands, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Net op npo2 een kandidaat: ik ga voor nummertje C. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hexadecimaal? C hex is dan 12 decimaal, maar die keuze was er zeker niet? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Uit het Spaanse dorp Zara: We passen elkaar goed aan. Pffff. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
En? Wat vonden we van het eerste 'journaal in makkelijke taal' wat zojuist op tv was? Het Jip-en-Jannekejournaal zal ik maar zeggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |