![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan ben ik niet gemiddeld. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik zeg altijd tatoeage. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Táátoeage of tàttoeage? ![]() |
|
Een beetje er tussenin. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Taatoo ![]() |
|
quote: Dát! Zonder tweede t. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-01-2019 16:27] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Tatoeaaaaage Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Een beetje op z’n verfranst Limburgs: Tattoewaasj "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/slachtoffer-houdt-kettingrukker-aan/ar-AAAQtCB?ocid=ientp Ik dacht dat een kettingrukker heel wat anders was. Wat slecht! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Lidl (nou ja, george baker zingt het) heeft het in hun recente tv reclame over "verse geur", het gaat over afgebakken broodjes enz. Is dit een kloppende term? Ik vind het heel raar klinken. Het is toch de geur van vers afgebakken broodjes? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: De hele dag door? Wat vervelend voor je. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-04-2021 22:00] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wim, dit kan echt neit! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Voordeals. Wauw! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Da's toch enkel in de patatregio? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik herinner me nu nog alleen de zanger van De Heidenroosjes die het zo uitsprak. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ja, da's een limbabwaan. Die praat 4 talen door elkaar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mijn vriendin zei laatst tegen mij: "zet jij het krat even buiten?" Vervelende, narcistische engnek die ik ben corrigeerde ik haar onmiddellijk: "het is DE krat, analfabeet!" Dat ontaarde in een oeverloos potje welles-nietes. Voor mijn taalgevoel klinkt "het krat" net zo tenenkrommend als "de raam". Iets voor bontkraagjes zonder basisschooldiploma. En voor haar natuurlijk andersom. Tot mijn grote verrassing blijken beide vormen echter correct te zijn en is het gebruik van "het" van oudsher zelfs gebruikelijker. ![]() https://onzetaal.nl/taaladvies/de-krat-het-krat Nu is mijn vriendin in NH opgegroeid en ik in ZH, mogelijk dat de gebruikte vorm regiogebonden is. Vind het wel grappig zulke dingen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-07-2021 14:54] ![]() |
|
Utrechtse oorsprong hier, ik heb nog nooit van “de krat” gehoord. Ben alweer anderhalf jaar woonachtig in Rotterdam maar deze, in mijn ogen/oren, afgrijselijke lidwoordsverwarring ben ik nog niet tegengekomen ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Een slaande ruzie meteen, natuurlijk. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Het is 'die kratje'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
hier noemen ze het gewoon 'kist' ![]() |
|
quote: Hoe is het mogelijk. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |