IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : De draad der Neerlandsche taal Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-07-2021 9:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dat deed mijn ex-schoonfamilie, uit de regio Belgisch-Limburg (rond Genk), consequent: "de huisje", "de meisje", "de zand"...


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2021 9:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2021 17:54 schreef Slegthyd het volgende:
Het is simpel:

Je weet heel goed dat de dingen die je zo uitgebreid zegt mij niets boeien.


Maar natuurlijk knulletje. Die posts boeien je zo weinig dat je er op blijft reageren, waarbij je merkwaardig genoeg blijft draaikonten om een inhoudelijke reactie in jouw beleving op een nonchalante en gevatte manier te vermijden.

Je slaagt daar eigenlijk nooit in en wij zien je daar allemaal in falen, keer op keer op keer. Het is, zoals ik al zei, alleen maar sneu en dat meen ik oprecht.

quote:
Op 29 juli 2021 18:01 schreef EINDBAAS het volgende:



En zelfs mijn voormalig nemesis ziet het ook zo.

quote:
Het feit dat je het dan toch doet geeft aan dat je een leuke moraalridder post wilt maken en dan wacht op bijval voor de rauwe serotonine.


Ach knulletje toch. Ik ben 42. Ik heb geen bevestiging nodig, van niemand.

Ik ben wel gebiologeerd door het fenomeen "Slechtheyd" want ik vind jou zo raar, zo onvoorspelbaar, zo onsamenhangend, dat maakt jou zo ongrijpbaar en, eerlijk is eerlijk, interessant.

Post uitwisselen op dit forum met jou is als dit:


quote:
Want laten we eerlijk zijn, klaverbladrijden in een vegan motorpak schiet natuurlijk niet op.


Nou ja. Weer een mooi voorbeeld van een poging tot een gevatte, geestige opmerking maar het doet mij alleen maar mijn schouders ophalen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-07-2021 9:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Maar ondertussen pm-en jullie elkaar wel om een bikerdate op een duistere parkeerplaats te regelen?

Snaack op z'n klaverbladracer en Slegthyd op z'n 25km/h ebike.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2021 9:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wel een leuke grap over vogelpoep.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2021 9:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2021 9:16 schreef Natural Disaster het volgende:
Maar ondertussen pm-en jullie elkaar wel om een bikerdate op een duistere parkeerplaats te regelen?

Snaack op z'n klaverbladracer en Slegthyd op z'n 25km/h ebike.




Ik denk dat ik die jongen dan eerder terug naar de kliniek zou brengen met het verzoek goed voor hem te zorgen.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 30-07-2021 13:17 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2021 9:07 schreef Snaack het volgende:
Post uitwisselen op dit forum met jou is als dit:



Godver wat heerlijk spot on

quote:
Op 30 juli 2021 9:07 schreef Snaack het volgende:
Ik ben wel gebiologeerd door het fenomeen "Slechtheyd" want ik vind jou zo raar, zo onvoorspelbaar, zo onsamenhangend, dat maakt jou zo ongrijpbaar en, eerlijk is eerlijk, interessant.


Dit is een fase waar ik ook een tijd in gezeten heb. Maar op een gegeven moment kijk je er dwars doorheen en blijft er alleen nog maar een onetrickpony over. Voor zover je ergens overheen schijten een grappig kunstje kunt noemen natuurlijk. Misschien is zerotrickpigeon een betere omschrijving. Had ik trouwens al gezegd dat ik helemaal stuk ging om die duif meme?

@Tom: ik vind je verder nog wel lief hoor


...niets is wat het lijkt...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2021 13:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2021 13:17 schreef EINDBAAS het volgende:
zerotrickpigeon


We hebben hem, het Woord van de Week

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-07-2021 23:52]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-07-2021 18:00 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Mooie cirkeltrek.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-07-2021 18:03 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ik ga overigens nergens inhoudelijk op reageren. Ik doe enkel aan voorzetjes. Anderen mogen het zware werk op zich nemen.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 30-07-2021 18:24 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

"taal"

[Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 30-07-2021 18:26]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-07-2021 18:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wat olie op het vuur en de stumperdjes schieten spontaan in de stress.

De kastjes moeten wel erg laag zijn om ze er zo snel op te krijgen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 31-07-2021 7:32 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Snaack is wel vaak opvallend snel op de kast. Ik veeg er zelf ongeveer 1 keer per maand.

Paul doet z'n gebruikelijke kunstje: lekker op de bandwagon springen om zo zelf niet de zware last te hoeven tillen.

Inb4 waarhebjehetover?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 31-07-2021 7:36 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Je overschat jezelf. Doen we allemaal. Maar jij vind jezelf volgens mij veel leuker dan je bent. Je bent niet leuk. Je bent vervelend. Nog vervelender dan ik, en dat zegt best wat. En je spoort niet helemaal, maar daarvoor ben je geloof ik in behandeling.


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 31-07-2021 7:46 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Moet ik dan in 2021 nog de definitie van een internettroll posten?

In ieder geval bedankt voor de panegyriek, Fusion!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-08-2021 11:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2021 7:46 schreef Slegthyd het volgende:
Moet ik dan in 2021 nog de definitie van een internettroll posten?

In ieder geval bedankt voor de panegyriek, Fusion!


quote:
Op 31 juli 2021 7:36 schreef Fusion het volgende:
Je overschat jezelf. Doen we allemaal. Maar jij vind jezelf volgens mij veel leuker dan je bent. Je bent niet leuk. Je bent vervelend.


Maar dan weer bij lange na niet vervelend genoeg om een internettroll genoemd te kunnen worden.

Het is meer "er zit een steentje in mijn schoen"-vervelend. Dat je denkt, ik stop even en schop het aan de kant en dan kan ik weer verder. Verder is het op geen enkele manier noemenswaardig.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2021 11:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een soort tarrel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-08-2021 12:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Schop jij die aan de kant?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2021 13:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zo lenig ben ik niet. Nooit geweest ook zelfs.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-08-2021 14:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 1 augustus 2021 11:40 schreef Snaack het volgende:

Het is meer "er zit een steentje in mijn schoen"-vervelend. Dat je denkt, ik stop even en schop het aan de kant en dan kan ik weer verder. Verder is het op geen enkele manier noemenswaardig.


Schop het aan de kant? Het steentje zit toch ín je schoen. Dat wordt schoen uitdoen, hoor.

Denk nou ff na voor je wat typt.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 01-08-2021 14:30 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2021 11:40 schreef Snaack het volgende:
Verder is het op geen enkele manier noemenswaardig.
Vooral doorgaan.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2021 14:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2021 14:29 schreef F.Jacobse het volgende:
Schop het aan de kant? Het steentje zit toch ín je schoen. Dat wordt schoen uitdoen, hoor.

Denk nou ff na voor je wat typt.





Wel ff lezen wie het schrijft he?
Als ik de meningen hier goed volg loopt Snaack altijd naast zijn schoenen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-08-2021 14:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-08-2021 14:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Doet ie wel lang met een paar schoenen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 01-08-2021 22:42 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Wordt het niet eens tijd voor een ZM-meeting?

Ik durf te wedden dat je één iemand hier dan nooit meer terug zou zien...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-08-2021 22:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik kan iig dan niet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen