|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar natuurlijk knulletje. Die posts boeien je zo weinig dat je er op blijft reageren, waarbij je merkwaardig genoeg blijft draaikonten om een inhoudelijke reactie in jouw beleving op een nonchalante en gevatte manier te vermijden. Je slaagt daar eigenlijk nooit in en wij zien je daar allemaal in falen, keer op keer op keer. Het is, zoals ik al zei, alleen maar sneu en dat meen ik oprecht. quote: En zelfs mijn voormalig nemesis ziet het ook zo. quote: Ach knulletje toch. Ik ben 42. Ik heb geen bevestiging nodig, van niemand. Ik ben wel gebiologeerd door het fenomeen "Slechtheyd" want ik vind jou zo raar, zo onvoorspelbaar, zo onsamenhangend, dat maakt jou zo ongrijpbaar en, eerlijk is eerlijk, interessant. Post uitwisselen op dit forum met jou is als dit: quote: Nou ja. Weer een mooi voorbeeld van een poging tot een gevatte, geestige opmerking maar het doet mij alleen maar mijn schouders ophalen. |
|
Maar ondertussen pm-en jullie elkaar wel om een bikerdate op een duistere parkeerplaats te regelen? Snaack op z'n klaverbladracer en Slegthyd op z'n 25km/h ebike. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wel een leuke grap over vogelpoep. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik denk dat ik die jongen dan eerder terug naar de kliniek zou brengen met het verzoek goed voor hem te zorgen. |
|
quote: Godver wat heerlijk spot on quote: Dit is een fase waar ik ook een tijd in gezeten heb. Maar op een gegeven moment kijk je er dwars doorheen en blijft er alleen nog maar een onetrickpony over. Voor zover je ergens overheen schijten een grappig kunstje kunt noemen natuurlijk. Misschien is zerotrickpigeon een betere omschrijving. Had ik trouwens al gezegd dat ik helemaal stuk ging om die duif meme? @Tom: ik vind je verder nog wel lief hoor ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: We hebben hem, het Woord van de Week [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-07-2021 23:52] |
|
Mooie cirkeltrek. |
|
Ik ga overigens nergens inhoudelijk op reageren. Ik doe enkel aan voorzetjes. Anderen mogen het zware werk op zich nemen. |
|
"taal" [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 30-07-2021 18:26] |
|
Wat olie op het vuur en de stumperdjes schieten spontaan in de stress. De kastjes moeten wel erg laag zijn om ze er zo snel op te krijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Snaack is wel vaak opvallend snel op de kast. Ik veeg er zelf ongeveer 1 keer per maand. Paul doet z'n gebruikelijke kunstje: lekker op de bandwagon springen om zo zelf niet de zware last te hoeven tillen. Inb4 waarhebjehetover? |
|
Je overschat jezelf. Doen we allemaal. Maar jij vind jezelf volgens mij veel leuker dan je bent. Je bent niet leuk. Je bent vervelend. Nog vervelender dan ik, en dat zegt best wat. En je spoort niet helemaal, maar daarvoor ben je geloof ik in behandeling. When your people matter, menstrual health matters |
|
Moet ik dan in 2021 nog de definitie van een internettroll posten? In ieder geval bedankt voor de panegyriek, Fusion! |
|
quote: quote: Maar dan weer bij lange na niet vervelend genoeg om een internettroll genoemd te kunnen worden. Het is meer "er zit een steentje in mijn schoen"-vervelend. Dat je denkt, ik stop even en schop het aan de kant en dan kan ik weer verder. Verder is het op geen enkele manier noemenswaardig. |
|
Een soort tarrel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Schop jij die aan de kant? |
|
Zo lenig ben ik niet. Nooit geweest ook zelfs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Schop het aan de kant? Het steentje zit toch ín je schoen. Dat wordt schoen uitdoen, hoor. Denk nou ff na voor je wat typt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Vooral doorgaan. |
|
quote: Wel ff lezen wie het schrijft he? Als ik de meningen hier goed volg loopt Snaack altijd naast zijn schoenen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Doet ie wel lang met een paar schoenen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wordt het niet eens tijd voor een ZM-meeting? Ik durf te wedden dat je één iemand hier dan nooit meer terug zou zien... |
|
Ik kan iig dan niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |