|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ligt het aan mij, of is het gewoon een rare zin? (Van Nu.nl) "Hoffman werd gevonden door een toneelschrijver waar hij mee samenwerkte op de vloer van zijn badkamer in zijn appartement op de vierde verdieping." Is toch een rare plek om samen te werken. Boeiender |
|
Pijnlijke zinsconstructie, inderdaad. Hoewel ik moet toegeven dat ik me soms ook wel schuldig maak aan dat soort abominaties. "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." |
|
Ik meen mij te herinneren dat Nederlands de voertaal op ZM is. Dat topics in het Engels worden gesloten; en dat, jaren geleden, bans, of in ieder geval waarschuwingen, zijn uitgedeeld aan mensen die verwoed door bleven posten in het Latijn, Frans en Elfs(!). Waarom mogen Percht en PandroidJack gewoon doorgaan in hun koeterwaals? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Belgisch-Nederlands is ook Nederlands Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ow, nou, dan ga ik in het Afrikaans posten. Lekker begrijpbaar blijft het zo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Afrikaans is echter geen Nederlands Het Belgisch-Nederlands wat zij bezigen is prima begrijpelijk, ik snap niet waar je moeite mee hebt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Afrikaans is wel Nederlands. Waar ik moeite mee heb zijn termen als "scheefpoepen", die geen Nederlander zonder expliciete kennis van België begrijpt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zullen we alsjeblieft dat Elfs (wat het ook mag zijn) terugbrengen naar ZM? Of in ieder geval een filter integreren zodat ik bepaalde gebruikers enkel in deze magische taal hun gezwam zie spuien? Liefst ook met bijpassende elfenplaatjes. |
|
Zin om te poepen, Vicky? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Zolang je geen 2 posts onder elkaar maakt is het goed. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Het is een dochtertaal van het Nederlands, en wordt niet meer als dezelfde taal gezien. quote: Haha, ja, dat gebruik van poepen mogen die Belgen wel achterwege laten Vreemdgaan dus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Mooi! Een permban erop! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Aurë entuluva! "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." |
|
kent iemand een synoniem voor "effect"? en ik bedoel niet dat waardepapier, financieel gedoe signature |
|
quote: Uitwerking. Boeiender |
|
mnzdsja, maar dat klinkt wat flauwtjes signature |
|
quote:Resultaat dan? Boeiender |
|
njnjnee eig'lijk bedoel het zoals een gitaareffect signature |
|
En waarom precies is het woord 'effect' niet toegestaan? Willekeur en dictatuur! |
|
omdat ik het al 36751468714 keer gebruikt heb en wel eens afwisseling wil signature |
|
Probeer je zinnen dan anders te formuleren, werkt vaak beter dan een synoniem opzoeken. |
|
Hmm zoals in Dat ding met een E dat op een gitaar zit, valt tijdens dit nummer compleet uit de toon. signature |
|
Kan je dan niet beter het effect benoemen? Distortion, chorus, flanger, phaser, compressor, whawha en dergelijke? Boeiender |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |