|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Auw. |
|
Beetje jammer! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Neen. |
|
Knulletje. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Kvellie? |
|
quote: En dat op mijn leeftijd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
referandom mooi "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
http://www.welingelichtekringen.nl/beroemd-2/845462/koningslied-zin-ewbank-steeds-vaker-gebruikt.html Ik gebruik hem ook, af en toe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat is ironisch gebruik. Dat maakt het nog geen correct Nederlands, hahahaha. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
“Maar in de toekomst gaan de mensen die connotatie vergeten en gaan we dit type constructie steeds vaker zonder die toespelingen aantreffen”, voorspelt Den Boon. Nee, nóg niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Meteen mee stoppen dus om de taal te redden! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Zo ken ik er nog wel een paar ja... Goeiesmorgens wordt ook veel gebruikt maar klopt ook geen reet van Ergerpuntje: overbodige spaties. Veel voorkomend tegenwoordig, ook in professionele teksten, bloedirritant. Voor leesbaarheid mag er desnoods een koppelteken, maar houd er gewoon eens mee op. Voorbeelden? Oké. Dat maak ik zelf wel uit. In elk geval sympathiek voor de roker. Een sloperij lijkt me praktischer, maar hey, wie ben ik. Ga je daar in de lengte van groeien ja? Dat is gewoon heel erg knap, met een painball een geweer uit een rijdende auto schieten. Hoef ik niet te passen, daar past mijn bank nooit in. Da's gewoon verboden toch? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lol! Wat erg, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Heeft vast te maken met de Engelse gewoonte overal spaties tussen te zetten, vermoed ik. |
|
Silence was me voor, maar dat denk ik ook. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 24-09-2018 20:37] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Het ergste is nog dat in het bijschrift van de afbeelding wel 'paintballgeweer' staat. Dat is heel slecht voor mijn autisme. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zou het dan toch zo zijn dat Nederlands nieuws tegenwoordig ge-outsourced wordt in India met alle spatiefouten in de vertaling als gevolg? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Sommige van hierboven lijken letterlijk vertaald, ja. Weird. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zou inderdaad best met het Engels te maken kunnen hebben... Maar serieus, als je er op gaat letten kom je het OVERAL tegen. Weet niet waarom ik er zo hard op ga, maar krijg er echt rode vlekken van in mijn nek. Laatst ook ergens "Rode wijn glazen" te koop. Twee overbodige spaties in één woord. Knap. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wij taaldocenten noemen dat "de Engelse ziekte" inderdaad. Raar dat het zo vaak verkeerd wordt gespeld, in tegenstelling tot andere spellingregels is die voor het schrijven van samenstellingen redelijk eenduidig en begrijpelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Al moet ik bekennen dat ik ook weleens fouten maak. Zo schreef ik enkele jaren terug per ongeluk een keer "zoveel" waar het "zo veel" moest zijn. Waarschijnlijk overcorrectie, iets waar docenten wel vaker last van hebben. Ook een vermoedelijke oorzaak: spellingscorrectie van Google of Apple geeft ook vaak een Engels aandoende suggestie voor het schrijven van samenstellingen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Utopia volgen op facebook is ook hilarisch! Die comments. Dit gaat over rozenkransen die ze daar verkopen, maar waar ze liegen over het goede doel blabla. "Utopia licht mensen op met hun kettingen met wij water er overheen." "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Poolse supermarkt Schiedam overvallen Zondagavond stapte een man met een mes de Poolse supermarkt aan de Schiedamse Snelliusingel in en eiste geld. De man is er met geld vandoor gegaan. Bij de overval raakte niemand raakte gewond zo meldt de politie. De dader bedreigde met het mes de medewerker achter de toonbank. Deze gaf hem geld uit de kassalade mee. De dader verliet vervolgens de winkel richting de Ampèrestraat. Meerdere agenten gingen in de omgeving op zoek naar een man met het opgegeven signalement. Ook werd een Burgernetbericht verspreid om omwonenden om hulp te vragen. Ook nu nog is de politie op zoek naar getuigen. Het gaat om een kale blanke man tussen de 30 en 40 jaar oud, circa 1.75 meter lang met lichte baardgroei (stoppels). Hij droeg een gladde, dikke, zwarte winterjas en een grijze, stoffen trainingsbroek. De politie is op zoek naar getuigen. Deze kunnen zich melden via 0900-8844 of 0800-7000 voor Meld Misdaad Anoniem. Dus kas-salade of kassa-lade? Beetje als massage-bed en massa-gebed https://taalhelden.org/bericht/massagebed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kas-salade natuurlijk. Frisse eurootjes met knapperige biljetjes. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |