|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Plakplaatje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
In veel gevallen is verminking ook van toepassing. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Heb jij een vriendin??? |
|
mooi kloten of niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hmmm, omgeving Delft, omgeving Deventer, Enschede en nu Utrecht --> het krat klinkt het meest natuurlijk. En ook natuurlijker (voor mij): "dit krat" en "dat krat", en "een vol krat" en "een leeg krat". Zeg jij dan ook "deze krat" en "die krat", "een volle krat" en "een lege krat"? Zeker "deze krat" en "die krat" klinken voor mij héél raar. Nu ik er wat meer over nadenk dat ik meestal toch "kratje" zeg, daar is gelukkig wat minder twijfel over Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Komen de (reserve-)Belgen straks met 'bak'... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
psies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jazeker. |
|
Respect. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wij reserve-Belgen lossen dat heel pragmatisch op, wij noemen het namelijk een 'kratje' en met dat verkleinwoord is meteen alle discussie overbodig. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Ik ook, heel natuurlijk klinkt dat voor mij. Amsterdam hier. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond 'het krat' al raar klinken, maar je zegt serieus ook 'dat krat'? Dat veroorzaakt kortsluiting in mijn hoofd. 'De', 'deze' en 'die' klinkt veel natuurlijker. En bak, ja. |
|
quote:Unne bak beer. Enkel de wat oudere generatie. Misschien boerenjeugd. |
|
quote: Busted... |
|
Als ekte ekte limbo verklein ik het gewoon. Ik drink un kretje beer. |
|
|
|
quote: Je liet me lachen. Voor deze éne keer vergeef ik het je maar laat het niet weer gebeuren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het is simpel: Je weet heel goed dat de dingen die je zo uitgebreid zegt mij niets boeien. Het feit dat je het dan toch doet geeft aan dat je een leuke moraalridder post wilt maken en dan wacht op bijval voor de rauwe serotonine. Want laten we eerlijk zijn, klaverbladrijden in een vegan motorpak schiet natuurlijk niet op. |
|
quote: ...niets is wat het lijkt... |
|
Deze forum of dit forum? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ZM4EVAH!!!1! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het kloten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dit. Of zeg jij ook deze huis? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |