IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 22-06-2012 13:22 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 30-06-2012 11:31 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Ancient Rites is zojuist aan de EMM line-up toegevoegd!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 30-06-2012 11:35 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ik zou zeggen, ga door met vette bands boeken

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 16-07-2012 16:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Wat zal de volgende naam zij? Het raden is op Facebook al begonnen.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-07-2012 18:58 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik gok Mayhem, aangezien alle namen behalve deze al zijn uitgesloten door de organisatie op Facebook.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 16-07-2012 19:03 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik geloof dat ze dat probleem opgelost hebben En gok zelf eerder op Ihsahn, al mag het ook best Ragnarok of Aura Noir zijn :p

Black seeds of bunny!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-07-2012 19:09 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Funus!

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 16-07-2012 19:13 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Deathstars?

Atomization: Bandcamp - Spotify

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-07-2012 19:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Urfaust

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 16-07-2012 19:54 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Die spelen niet meer in NL dacht ik te hebben begrepen. En Mayhem alweer zou ook raar zijn, toch? Wel gaaf.

Ja hoor...

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 16-07-2012 20:25 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zou trouwens ook God Seed kunnen zijn... Die zijn dan nog op tour met Cradle als het goed is...

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 17-07-2012 12:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Taake dus. Geinig, zou het wel eens live willen zien.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 17-07-2012 12:31 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 17 juli 2012 12:11 schreef ColdheartMinor het volgende:

Wel eens? Twee jaar geleden speelden ze al in Eindhoven hoor, en ze hebben al vaak zat in Nederland gestaan (al is laatste optreden weer even geleden, net na de release van Noregs Vapens met Byfrost op tour, o.a. in Baroeg toen). Maar Taake is een goede live band!

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Silence
Usericon van Silence
Posted 17-07-2012 12:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2012 12:11 schreef ColdheartMinor het volgende:
Meer dan geinig, erg tof live!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-07-2012 12:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-07-2012 13:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 17-07-2012 13:53 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-07-2012 19:48 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Waarschijnlijk afwezig; te veel bands die ik niet kan uitstaan tot nu toe zoals Debauchery, Dark Tranquility, My Dying Bride en het ultieme dieptepunt in de EMM historie; Deathstars. Het schrikt je core publiek af en de rest van de programmering schrikt al die Deathstars kutjes weer af, denk ik...

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-07-2012 20:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2012 19:48 schreef Mortis Rex het volgende:
Waarschijnlijk afwezig; te veel bands die ik niet kan uitstaan tot nu toe zoals Debauchery, Dark Tranquility, My Dying Bride en het ultieme dieptepunt in de EMM historie; Deathstars. Het schrikt je core publiek af en de rest van de programmering schrikt al die Deathstars kutjes weer af, denk ik...

Mwah, ik heb ook niks met de bands die je daar noemt. Maar je HOEFT ze niet te gaan kijken, er zijn voldoende plekken in de Effenaar waar je kunt vertoeven terwijl een 'gehate' band speelt. En waarschijnlijk zullen Deathstars wat meer vrouwen naar EMM lokken dan gewoonlijk, dat is natuurlijk nooit verkeerd

Ik ben wel weer aanwezig, lekker Flotsam & Jetsam, Sodom, Djerv, The Devils Blood, Krux, Herder en nog meer kijken. Goed bezig daarzo!

Bareuh...

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-07-2012 20:39 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Right you are...

Maarrrr,

Een dag na de EMM spelen op 5 minuten van mijn huis Kreator, Morbid Angel en Nile dus ik wordt eigenlijk al uitermate goed bediend dat weekend.

Een (voor mij) wat tegenvallende EMM line up komt financieel gezien goed uit dit jaar.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-07-2012 0:03 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ehhh die tour is toch in november???

Black seeds of bunny!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-07-2012 0:23 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Die tour begint in November en is rond kerst afgelopen. Op 04-11 in Eindhoven, 16-12 Ljouwert.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-07-2012 0:24]

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-07-2012 9:41 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ahhh ja kijk als limburger had ik natuurlijk weer alleen gelet op Antwerpen en Eindhoven

Black seeds of bunny!

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 18-07-2012 13:53 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2012 19:48 schreef Mortis Rex het volgende:

Ooit van Swordmaster gehoord?

Maybe the name Nödtveidt rings a bell?

Verder trekken we de programmering bewust iets breder, o.a. ook om overlap in het programma (binnen de genres) zo veel mogelijk te voorkomen.

Blijft uiteindelijk natuurlijk een kwestie van smaak. Iedereen plezieren zal nooit lukken en is dan ook niet ons doel.

EMM boekt waar EMM zin in heeft, en het publiek komt naar dit jaarlijkse feestje als het daar zin in heeft. Dus 'do what you want', en loop vooral niet de kudde achterna, dat is juist Metal!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-07-2012 14:01 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2012 13:53 schreef MR Klister het volgende:

Iedereen plezieren zal nooit lukken en is dan ook niet ons doel...

Best een goed idee voor een vrijgezellen-versie van de EMM. Krat goedkope hoeren naar binnen gooien die hun uiterste best doen om, u raadt het al, 'iedereen te plezieren'. Zal best een glibberzooi worden, wat?

Any way; ik zelf hou erg van afwisseling/ breedte in genre, anders wordt het zo vreselijk saai. Er zijn volgens mij genoeg 100% death metal festivals en 100% black metal festivals. Fokking saai, wat.

Ja hoor...

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com