|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ancient Rites is zojuist aan de EMM line-up toegevoegd! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik zou zeggen, ga door met vette bands boeken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wat zal de volgende naam zij? Het raden is op Facebook al begonnen. |
|
Ik gok Mayhem, aangezien alle namen behalve deze al zijn uitgesloten door de organisatie op Facebook. |
|
Funus! |
|
Deathstars? |
|
Urfaust |
|
Die spelen niet meer in NL dacht ik te hebben begrepen. En Mayhem alweer zou ook raar zijn, toch? Wel gaaf. Ja hoor... |
|
Zou trouwens ook God Seed kunnen zijn... Die zijn dan nog op tour met Cradle als het goed is... |
|
Taake dus. Geinig, zou het wel eens live willen zien. |
|
quote: Wel eens? Twee jaar geleden speelden ze al in Eindhoven hoor, en ze hebben al vaak zat in Nederland gestaan (al is laatste optreden weer even geleden, net na de release van Noregs Vapens met Byfrost op tour, o.a. in Baroeg toen). Maar Taake is een goede live band! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Meer dan geinig, erg tof live! |
|
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Waarschijnlijk afwezig; te veel bands die ik niet kan uitstaan tot nu toe zoals Debauchery, Dark Tranquility, My Dying Bride en het ultieme dieptepunt in de EMM historie; Deathstars. Het schrikt je core publiek af en de rest van de programmering schrikt al die Deathstars kutjes weer af, denk ik... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Mwah, ik heb ook niks met de bands die je daar noemt. Maar je HOEFT ze niet te gaan kijken, er zijn voldoende plekken in de Effenaar waar je kunt vertoeven terwijl een 'gehate' band speelt. En waarschijnlijk zullen Deathstars wat meer vrouwen naar EMM lokken dan gewoonlijk, dat is natuurlijk nooit verkeerd Ik ben wel weer aanwezig, lekker Flotsam & Jetsam, Sodom, Djerv, The Devils Blood, Krux, Herder en nog meer kijken. Goed bezig daarzo! Bareuh... |
|
Right you are... Maarrrr, Een dag na de EMM spelen op 5 minuten van mijn huis Kreator, Morbid Angel en Nile dus ik wordt eigenlijk al uitermate goed bediend dat weekend. Een (voor mij) wat tegenvallende EMM line up komt financieel gezien goed uit dit jaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ehhh die tour is toch in november??? Black seeds of bunny! |
|
Die tour begint in November en is rond kerst afgelopen. Op 04-11 in Eindhoven, 16-12 Ljouwert. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-07-2012 0:24] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ahhh ja kijk als limburger had ik natuurlijk weer alleen gelet op Antwerpen en Eindhoven Black seeds of bunny! |
|
quote: Ooit van Swordmaster gehoord? Maybe the name Nödtveidt rings a bell? Verder trekken we de programmering bewust iets breder, o.a. ook om overlap in het programma (binnen de genres) zo veel mogelijk te voorkomen. Blijft uiteindelijk natuurlijk een kwestie van smaak. Iedereen plezieren zal nooit lukken en is dan ook niet ons doel. EMM boekt waar EMM zin in heeft, en het publiek komt naar dit jaarlijkse feestje als het daar zin in heeft. Dus 'do what you want', en loop vooral niet de kudde achterna, dat is juist Metal! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Best een goed idee voor een vrijgezellen-versie van de EMM. Krat goedkope hoeren naar binnen gooien die hun uiterste best doen om, u raadt het al, 'iedereen te plezieren'. Zal best een glibberzooi worden, wat? Any way; ik zelf hou erg van afwisseling/ breedte in genre, anders wordt het zo vreselijk saai. Er zijn volgens mij genoeg 100% death metal festivals en 100% black metal festivals. Fokking saai, wat. Ja hoor... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |