|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Denk niet dat dat betaalbaar is voor EMM, maar als dat zou lukken |
|
quote: + Steelwing, Skullfist enz. |
|
Nomad? (uiteraard die poolse...) Witchmaster? Nee? Ok Black seeds of bunny! |
|
Zonder al te veel in detail te treden: W.A.S.P.: waren we maanden mee bezig, maar staan nu in November al in 013. King Diamond: speelt liever geen indoor festivals Annihilator: onbetaalbaar Sanctuary: onbetaalbaar UDO of Accept: beiden niet beschikbaar Metal Church: niet beschikbaar Malice (met James Rivera op vocals): wel beschikbaar, maar we twijfelen of daar wel voldoende volk een festival ticket voor koopt. Flotsam & Jetsam: beschikbaar maar vrij prijzig vanwege hun vrij prijzige vluchten vanuit Arizona. Overkill: toeren reeds in September en Oktober Kreator komt wel op toer dit najaar, maar die hadden we natuurlijk al eens. Ook staan ze op Zwarte Cross. Hebben nog het e.e.a. aan offers uitstaan dus zitten ook niet met onze handen in het haar, maar erg veel keuze op het melodieuze (en true) metal-vlak is er momenteel niet. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Bedenk me trouwens dat Witchmaster nog redelijk thrashy is, en ze hoeven maar uit Polen te komen Black seeds of bunny! |
|
Misschien Vanderbuyst? of Violator is ook wel leuk of Gama Bomb euu? |
|
Kutschurft misschien ook eens in het zuiden laten spelen. Misschien ook iets als Deafheaven? En ik heb gehoord dat Shining met een old school set de wegen aan het begaan is, dus dat lijkt me ook wel vet. Verder...Misschien Mondstille? Maar dat is meer persoonlijke voorkeur, hehe. |
|
quote: Jammer allemaal . Dat Sanctuary zo onbetaalbaar is zeg. Malice heb ik nog ooit als support van Slayer gezien in de Edenhal '87 . Vond het toen al een matige Priest kloon. Kan me niet voorstellen dat ze nu zoveel beter zijn geworden. Dit is zeker ook onhaalbaar ? http://www.deathtoall.info/ |
|
Zit er helaas niet in idd. Erg jammer want ik had 'Refuge Denied' graag integraal gehoord. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Die, of Toxic Holocaust? Dat zijn (in tegenstelling tot die andere) wel serieuze suggesties. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vond Witchmaster anders niet echt een belachelijk idee... Black seeds of bunny! |
|
Ik doe jullie wat aan als jullie Sonata Arctica boeken |
|
quote: Oh, ik doelde op mijn vorige post, niet op die van jullie Deze dus: quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: ahzo Dan heb ik niks gezegd ^^ Black seeds of bunny! |
|
Ik vind alles dat jij zegt nuttig hoor. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ahhh Black seeds of bunny! |
|
Is Hell geen optie, of ook te duur? |
|
Hierbij nog wat namen die mij wel betaalbaar lijken, en ook wel wat bezoekers trekken. Agent Steel Bullet Crimson glory Crucified Barbara DRI Evergrey Forbidden Hatespere Laaz Rockit Mercenary Onslaught Sadus Trouble Witchery |
|
Wolf. Bareuh... |
|
MOD Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Inquisitor-reünie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik zocht serieus naar de 'vind ik leuk'-knop. Ik zit echt teveel op Facebook. Bareuh... |
|
quote:Maar serieus, dat is één van de weinige bands die ik nog veel te weinig live heb zien spelen. En één van de beste Nederlandse bands ooit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1, maar volgens de heren zelf zit een reünie er voorlopig niet in... Bareuh... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |