|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Peace, Unity, vieze evangelist Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ben jij dat? @ Mortis Rex Goddomme iPim! Bedtijd! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-12-2012 21:48] Subtiel kamerolifantje |
|
Ik schijn af en toe ook geregiseerd te worden door ene RZA, dus je weet maar nooit. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ja, even normaal doen tegen Ingrid. |
|
Ja, even normaal doen tegen mij graag! |
|
quote: :') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Lijkt me wel lachen ja. Misschien een keer bij een oldschool HC-bandje als Madball, SOIA of Bad Brains. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Madball komt naar Amsterdam in Maart! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Kay dan! Ik hou het ff in de gaten. Vast nog wel wat meer liefhebbers die mee willen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: iPim gaf het al aan, Madball komt idd buurten! Laat maar weten, doen we er daar een paar Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat schattig! Ze hebben een date!! Subtiel kamerolifantje |
|
Ga mee! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Voor Saille was het allesinds een geweldige ervaring, heel erg bedankt aan de organisatie! |
|
quote: Bedankt. We zijn nog aan het bijkomen van de monster productie, maar een feest was het zeker! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Nijkerk is niet streng refo je hebt er wel een paar maar niet veel. Nijkerk is half katholiek half gereformeerd. Voor de echt strenge refo's moet je naar pUtten en dergelijke Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Organiseer je nog andere tours door het jaar heen ? |
|
De helft van jullie is me wel een stel zuurzeikers. Of de band was vet maar het geluid kut. Of alles was kut. De vrouwen zijn te sletterig of te shy. En als jullie niets anders meer hebben gaan jullie elkaar afzeiken. Konijnenoren who gives a f@ck. |
|
quote:Welkom op ZM. Klik snel op Sonic Titan's homepage. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nee, laten we vooral alles positief beschrijven en met de mantel der liefde bedekken. Zo kweek je middelmatigheid. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mij zul je trouwens zelden horen zeggen dat een vrouw te sletterig is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wat ik mij toch vooral afvraag: 1) Draag jij nu een neusbel of niet? 2) Wie was die fraĆ¼leine mit konijnenoren van voor bij het opreden van Death Squad? 3) Is Mortis Rex een tweede user van iemand hier? Niks was trouwens echt kut, eerder best vet. En er waren genoeg vrouwen, zo leek het me, die mooi in het midden van de twee uitersten vielen (maar dat herinnert een gemiddelde metalfan zich misschien minder goed). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ik vond zowel Debauchery als Blacklodge op de afterparty in Dynamo eigenlijk beiden best kut Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |