IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-12-2012 19:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 19:11 schreef Nyghtslave het volgende:
Tuurlijk, en misschien moet jij eens die krampachtige conformistische ideeen loslaten, en iemand niet beoordelen op zoiets kleins. En al zeker niet als je geen idee hebt over wie je het hebt
Konijnenoren zijn juist niet klein.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-12-2012 19:13 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

hangt af van je defenitie van klein I suppose XD

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 19:13]

Black seeds of bunny!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 19:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn konijn heeft beste oren anders.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-12-2012 19:20 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Tis toch ook de verhoudingen die t em doen he

Black seeds of bunny!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-12-2012 19:20 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 19:08 schreef Mortis Rex het volgende:
Oh dear,

Ik snap prima dat je een keer een (bezopen) grapje maakt met konijnenoren oid maar je doet ondertussen vermoeden dat je psychisch niet helemaal in orde bent of ooit schade hebt opgelopen; slechte jeugd gehad of aandacht tekort gekomen ooit waarschijnlijk. Je ziet dan vaak dat mensen krampachtig vasthouden aan dingen die staan voor die gemiste jeugd... zoals konijnenoren in dit geval... misschien.

Ah joh, laat haar toch lekker psychisch niet in orde zijn.

Nix en ik hebben in onze tijd ook wel van die malle dingen gedaan hoor. Zoals met bellenblaas blazen tijdens een concert.

..maarja waren wij toen nog 16...

Subtiel kamerolifantje

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 19:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 19:20 schreef stigma het volgende:
Ah joh, laat haar toch lekker psychisch niet in orde zijn.

Nix en ik hebben in onze tijd ook wel van die malle dingen gedaan hoor. Zoals met bellenblaas blazen tijdens een concert.

..maarja waren wij toen nog 16...
Zulke dingen moeten vaker gedaan worden. Ook als je bijna 40 bent, vind ik.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-12-2012 19:23 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik blijf het enkel verbazingwekkend vinden hoe mensen die mij niet kennen, laat staan mij er ooit mee gezien hebben, zich er het meest aan storen?

Maar dat zal wel aan mijn psychisch gestoorde brein liggen dan... Of toch omdat mijn pappie me niet alles gaf wat ik wilde en ik hem daarom maar een eikel vind?

verder wat Bastianus zegt.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 19:25]

Black seeds of bunny!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-12-2012 19:26 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ja! Ik stoor me er enorm aan dat jij je vader een eikel vindt!!

Heb me er eerlijk gezegd niet aan gestoord, alleen jou er aan herkend.

Subtiel kamerolifantje

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 19:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb het al eens eerder gezegd, volgens mij, maar de gemiddelde metalhead is net zo conformistisch en streng in de leer als de gemiddelde refo uit Nijkerk. Owee als je maar enigszins afwijkt van de groepsnorm.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-12-2012 19:28 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Daarvoor krijg je zelfs van mn man een dikke +1

Black seeds of bunny!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2012 19:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 19:20 schreef stigma het volgende:

Metalfans pesten tijdens een concert krijgt sowieso +1. Hoe kwader ze proberen te kijken, hoe beter. Count Steel kan erover meepraten.

En ja, dat is ongelooflijk kinderachtig, maar daar zijn concerten voor. Of ga je mij vertellen dat vier Satan aanbiddende mannen die eruit zien alsof ze jarenlang niet uit hun grot gekomen zijn (de hoop verf op hun gezicht niet vergeten) op een podium daadwerkelijk volwassen is.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-12-2012 19:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 19:27 schreef bastianus het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, volgens mij, maar de gemiddelde metalhead is net zo conformistisch en streng in de leer als de gemiddelde refo uit Nijkerk. Owee als je maar enigszins afwijkt van de groepsnorm.

Ja, inderdaad, als je zoals Mortis Rex afwijkt van de norm én wel gewoon loopt te mekkeren op iets triviaals wat je niet zint aan een persoon staan er meteen allerlei lui klaar om je weer op je plek te wijzen. Het groepsgevoel zal maar gebroken worden!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-12-2012 19:49]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-12-2012 19:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 19:44 schreef BenKnuckles het volgende:

Metalfans pesten tijdens een concert krijgt sowieso +1. Hoe kwader ze proberen te kijken, hoe beter. Count Steel kan erover meepraten.

En ja, dat is ongelooflijk kinderachtig, maar daar zijn concerten voor. Of ga je mij vertellen dat vier Satan aanbiddende mannen die eruit zien alsof ze jarenlang niet uit hun grot gekomen zijn (de hoop verf op hun gezicht niet vergeten) op een podium daadwerkelijk volwassen is.

Ik hou juist van drinkhoorns en jutezakkenpolonaises. Ik weet van niks, Ben...

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-12-2012 20:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Konijnenoren: Gespot.

Heel veel zelfs. Enig idee hoeveel metalheads met hun hand een gebaar in de lucht maken wat me aan een konijntje doet denken?
Alleen noemen de meesten het om één of andere reden 'Horns'.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-12-2012 20:02]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-12-2012 20:02 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Black seeds of bunny!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 20:03 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 18 december 2012 19:27 schreef bastianus het volgende:

Deze mening valt ondertussen ook onder conformistisch en gereformeerd aangezien iedereen het zegt. De vraag is alleen; ben je iemand aan het napraten of heb je het zelf bedacht?

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-12-2012 20:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 20:08 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Echt waar? Popcorn erbij? Is het leven dan zo saai?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-12-2012 20:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ook!

En ik kijk vol verbazing naar de C-film Mortis Rex. Niet best trouwens.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 20:13 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Heb je al overwogen zelfmoord te plegen? Kost niks en we hebben er allemaal profijt van. Een echte win/win situatie.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 20:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:03 schreef Mortis Rex het volgende:
Deze mening valt ondertussen ook onder conformistisch en gereformeerd aangezien iedereen het zegt. De vraag is alleen; ben je iemand aan het napraten of heb je het zelf bedacht?
Ik was één van de eersten. Toen ik mijn haar had afgeknipt, waren er ineens metals die niets meer tegen me zeiden. En zo trok ik een jaar of twaalf geleden voor het eerst die conclusie.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-12-2012 20:19 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2012 20:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:11 schreef Count Steel het volgende:
Ook!

En ik kijk vol verbazing naar de C-film Mortis Rex. Niet best trouwens.

Geregisseerd door RZA?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 20:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:19 schreef Count Steel het volgende:

Was Michael toen een stuk zwarter, of lijkt dat maar zo?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 20:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:13 schreef Mortis Rex het volgende:
Heb je al overwogen zelfmoord te plegen? Kost niks en we hebben er allemaal profijt van. Een echte win/win situatie.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com