|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
hangt af van je defenitie van klein I suppose XD [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 19:13] Black seeds of bunny! |
|
Mijn konijn heeft beste oren anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tis toch ook de verhoudingen die t em doen he Black seeds of bunny! |
|
quote: Ah joh, laat haar toch lekker psychisch niet in orde zijn. Nix en ik hebben in onze tijd ook wel van die malle dingen gedaan hoor. Zoals met bellenblaas blazen tijdens een concert. ..maarja waren wij toen nog 16... Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Zulke dingen moeten vaker gedaan worden. Ook als je bijna 40 bent, vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik blijf het enkel verbazingwekkend vinden hoe mensen die mij niet kennen, laat staan mij er ooit mee gezien hebben, zich er het meest aan storen? Maar dat zal wel aan mijn psychisch gestoorde brein liggen dan... Of toch omdat mijn pappie me niet alles gaf wat ik wilde en ik hem daarom maar een eikel vind? verder wat Bastianus zegt. [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 19:25] Black seeds of bunny! |
|
Ja! Ik stoor me er enorm aan dat jij je vader een eikel vindt!! Heb me er eerlijk gezegd niet aan gestoord, alleen jou er aan herkend. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik heb het al eens eerder gezegd, volgens mij, maar de gemiddelde metalhead is net zo conformistisch en streng in de leer als de gemiddelde refo uit Nijkerk. Owee als je maar enigszins afwijkt van de groepsnorm. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daarvoor krijg je zelfs van mn man een dikke +1 Black seeds of bunny! |
|
quote: Metalfans pesten tijdens een concert krijgt sowieso +1. Hoe kwader ze proberen te kijken, hoe beter. Count Steel kan erover meepraten. En ja, dat is ongelooflijk kinderachtig, maar daar zijn concerten voor. Of ga je mij vertellen dat vier Satan aanbiddende mannen die eruit zien alsof ze jarenlang niet uit hun grot gekomen zijn (de hoop verf op hun gezicht niet vergeten) op een podium daadwerkelijk volwassen is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ja, inderdaad, als je zoals Mortis Rex afwijkt van de norm én wel gewoon loopt te mekkeren op iets triviaals wat je niet zint aan een persoon staan er meteen allerlei lui klaar om je weer op je plek te wijzen. Het groepsgevoel zal maar gebroken worden! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-12-2012 19:49] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik hou juist van drinkhoorns en jutezakkenpolonaises. Ik weet van niks, Ben... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Konijnenoren: Gespot. Heel veel zelfs. Enig idee hoeveel metalheads met hun hand een gebaar in de lucht maken wat me aan een konijntje doet denken? Alleen noemen de meesten het om één of andere reden 'Horns'. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-12-2012 20:02] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Black seeds of bunny! |
|
quote: Deze mening valt ondertussen ook onder conformistisch en gereformeerd aangezien iedereen het zegt. De vraag is alleen; ben je iemand aan het napraten of heb je het zelf bedacht? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Echt waar? Popcorn erbij? Is het leven dan zo saai? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ook! En ik kijk vol verbazing naar de C-film Mortis Rex. Niet best trouwens. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heb je al overwogen zelfmoord te plegen? Kost niks en we hebben er allemaal profijt van. Een echte win/win situatie. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Ik was één van de eersten. Toen ik mijn haar had afgeknipt, waren er ineens metals die niets meer tegen me zeiden. En zo trok ik een jaar of twaalf geleden voor het eerst die conclusie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Geregisseerd door RZA? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Was Michael toen een stuk zwarter, of lijkt dat maar zo? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |