|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook niet helemaal mijn ding, maar dat wat ze doen, vind ik ze wel heel goed doen! Kom dit jaar wel alleen vrijdag; zaterdag komt niet veel dat ik graag wil zien... TDB op zich wel, maar dat gaat in de Effenaar toch nooit zo zijn als in de Rocktemple Black seeds of bunny! |
|
Met de overlappingen, ja, helaas. Ik mak wel een keuze of zie ze beide half. Waar ik me nog meer aan stoor, voornamelijk het zaterdag programma is dat de bands die voor mij het aller interessants zijn (Carach Angren, Sodom, Gama Bomb en Totemond) pas ná (of vlak voor) 12 beginnen. Dit is totaal niet handig voor mensen die met het OV zijn en geen beschikking hebben over nachtnet. En elk jaar is dit het zelfde punt waar ik over val. Waarom gooien ze het niet een uur eerder open, zodat mensen die deze bands graag willen zien ook het programma af kunnen kijken en met de trein/OV naar huis kunnen gaan? Dus bij deze, ben ik zwaar teleurgesteld over het zaterdag programma. euu? |
|
Kak, da's best laat die meeting. Totenmond wil ik zeker zien, dus da's minstens tot 2 uur 's nachts opblijven. Kunnen wel wel goed uitslapen op hotel natuurlijk, en Eindhoven verkennen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vrijdag 16:30: Eventueel The Amenta eens uitchecken. 17:20: Eventueel Psycroptic uitchecken. 18:20: Ancien Rites eens van ver bekijken. 19:30 Dark Tranquillity kijken. 20:40: Enthroned (?) 22:40: Zeker Satyricon!! 00:10: Zeker Brujeria. Zaterdag 18:30: Supporteren voor Aborted. 19:40: Krux 20:10: Disharmonic Orchestra zeker!! 21:30: Even The Devil's Blood voor de show maar op tijd naar 22:30 My Dying Bride 01:00: Totenmond En nadien nog naar huis karren. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ben ik het volledig mee eens. Een zeer jammerlijk feit waar ik vorig jaar ook zeer hard tegenaan liep. Toen moest ik de trein van 12 uur terug hebben, en heb ik verschillende bands moeten missen. Nu woon ik in Tilburg en kan ik gewoon met het Nachtnet terug, wat kei fijn is, maar het blijft kut en een issue voor mensen die dit voordeel niet hebben. |
|
quote: Precies, iedereen moet gewoon Death Squad komen kijken dus Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Auto? Hotel? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kaartje voor de zaterdag binnen. In elk geval even Totenmond kijken, verder zie ik wel. Polizei SASS! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zaterdag - Deathstars, Zombie inc., Devil's blood en natuurlijk Haemmorhage. Ja hoor... |
|
Zombie inc. ja? Wat een aanfluiting, die band. Alhoewel, Obituary schijnt ook nog steeds mensen aan te trekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Tering, is dat al 15 jaar terug? Destijds mooi mee aan het feesten geweest, nog nooit iemand zo stoned gezien als die bassist hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: Vriendjes van me, je weet. Ja hoor... |
|
quote:Dat weet ik wel, ja. Tijd dat Stench weer wat gaat doen dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mee eens! Ja hoor... |
|
quote: September 98... bijna vijftien jaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Infernal Majesty gek. Huaa huaa Acid Reign. Cryptic Slaughter-reünietje zou ook niet verkeerd zijn, trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oeh, dat zou werkelijk geweldig zijn. Het beste van de eerste 2 platen dan graag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik meen me te herinneren dat ze een jaar of wat geleden ook nog in Baroeg speelden. Of was dat een veredelde coverbandversie? Kan zo snel alleen deze link vinden: http://www.metalrage.com/concerts/1280/2005-01-08-infernal-majesty.html one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Heb daar destijds niks van vernomen. Rond die tijd verliet zanger Chris Bailey de band dus misschien dat het daarom niet door kon gaan... hoop niet dat ik ze gemist heb iig. Ze waren ook ooit geboekt voor No Mercy fest (in 2004 of zo) maar dat ging ook niet door. edit; naast die link van metalrage kan ik enkel deze vinden http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=29023 dus ik denk dat die tour niet is doorgegaan destijds. In hetzelfde jaar hebben ze ook een Amerikaanse tour met Satyricon laten vliegen. edit2; om de mods voor te zijn; http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1366768 [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-11-2012 19:52] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wij staan met een shop in het restaurant gedeelte! Bla |
|
Ook mogelijk om een pre-bestelling te plaatsen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Doe mij maar vast een kapsalon dan! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |