|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zitten er ook trekgootjes in de wc? En werken er ook zaadzwabberaars op EMM? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
:-) Kim W. mag ook wel langskomen, trouwens. Ja hoor... |
|
quote: Kim wilde wel, maar MRKlister niet. Whahahahaha, dus www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Alsof MR Sister Kim zou weigeren... Bareuh... |
|
quote: Heel eerlijk: nee Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Bij deze de nieuwe namen voor de EMM 2012: SATYRICON ZOMBIE INC. EXCREMENTORY GRINDFUCKERS GOSPEL OF THE HORNS Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zal Satyricon dan ook nieuw materiaal gaan spelen? |
|
Siked voor Satyricon! Pff, ik zit echt te veel op ZM... |
|
quote: Is aan hen, hier zijn geen afspraken over gemaakt. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dus Kylie komt niet? Gospel of the Horns, best gaaf! Mits ze geen grote kater hebben en het podium weer es volkotsen... Bla |
|
|
|
Ik dacht echt dat het niet Satyricon zou zijn aangezien ze in 2009 ook zijn geweest, maar mij hoor je niet klagen!!! Black seeds of bunny! |
|
Ha, nu al een vette line-up. Satyricon is toch zo'n bazenband, live. Sterker nog; Now Playing: Satyricon - The pentagram burns. Ik ben er hoer dan ook weer bij, dit jaar. Ja hoor... |
|
Repined Bastard Nation Black seeds of bunny! |
|
Ik denk dat ik er ook wel weer bij ben, hoewel de line-up me nog niet zo veel doet. Maar goed, het is altijd wel erg gezellig... Bareuh... |
|
Vanaf nu zijn er ook dagkaarten voor de EMM in de verkoop. Vrijdag 14 December 45 Euro + admin. kosten Zaterdag 15 December 50 Euro + admin. kosten 2 dagen combi kaart 80 Euro + admin. kosten Note: zelfde ticketprijzen dus als vorig jaar www.effenaar.nl // www.eindhovenmetalmeeting.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Check. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Staat zelfs op Zware Metalen dit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Satyricon @ EMM wordt zeer goed ontvangen. Nu nog enkele heavy / power en thrash metal bands.. maar bijna niemand is beschikbaar en/of betaalbaar. Welke bands zouden de Zware Metalen bezoekers graag live willen zien? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Geen idee Mr. Klister, maar wel even een algemene thumbs up voor de current line-up. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Unbroken, Disembodied, Coalesce en Elysia. .. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
King Diamond. |
|
quote: Vicious Rumors, Overkill, Enforcer, Angel Witch, Armored Saint |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |