|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja , en een geweldige live band. Toch kan ik me niet voorstellen dat ze erg duur en onhaalbaar zouden zijn . In Amerika headlinen ze altijd in zalen van het niveau Baroeg etc. Tenzij ze gewoon niet graag in Europa touren natuurlijk of alleen op een support tour hier willen komen. Hoe gaat het met de voorverkoop eigenlijk van de Metal Meeting ? Ik vraag dit omdat ik nog niet zeker weet of ik de twee dagen kan gaan . En ik wil zeker Flotsam zien . |
|
Nieuwe namen!! KEEP OF KALESSIN (NOR) WARBRINGER (USA) THE 11TH HOUR (NL) DAWN HEIST (AUS) Dat maakt het volgende lijstje: ANCIENT RITES BLACKLODGE BRUJERIA – excl. NL show CARACH ANGREN CHRIST AGONY DARK TRANQUILLITY DAWN HEIST DEATHSTARS excl. flown in from Sweden DEBAUCHERY DISHARMONIC ORCHESTRA DJERV DUNDERBEIST DUST BOLT ENTHRONED EXCREMENTORY GRINDFUCKERS FLOTSAM AND JETSAM GORATH GOSPEL OF THE HORNS - excl. Benelux show HAEMORRHAGE – excl. NL show in Emetic Cult line-up HERDER KEEP OF KALESSIN KRUX MACABRE MY DYING BRIDE – excl. NL show OBITUARY – excl. show, playing only songs of the first 3 classic records PSYCROPTIC SATYRICON - excl. fly-in show, our Friday Headliner SODOM – excl. NL show, this legendary band will celebrate its 30th anniversary TAAKE THE 11TH HOUR THE AMENTA THE DEVILS BLOOD THE NEW DOMINION THYRFING – excl. flown in from Sweden TOTENMOND – excl. NL show WARBRINGER ZOMBIE INC. - First & excl. Benelux show |
|
quote: tnx! |
|
The 11th Hour laat op hun facebook weten dat ze net als Krux en MDB op de zaterdag spelen. Dat zouden toch al 3 mooie doombands zijn op 1 dag... toch maar eens rondpolsen om hier met enkele vrienden heen te trekken. |
|
quote:Joa. Als Totenmond ook die dag speelt ben ik tevreden. Al zou Brujeria meepikken ook nog wel mooi zijn. Even Dino en Shane kijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En MDB voor het snackmoment natuurlijk, als ik gejank wil horen luister ik wel naar de buurvrouw. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben iig keihard stoked hiervoor! Black seeds of bunny! |
|
quote: My Braying Died is idd een mooi snackmoment. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+1 Black seeds of bunny! |
|
Graag My Dying Bride, Christ Agony, Dark Tranquillity, Satyricon, Taake en Thyrfing op dezelfde dag en dan wil ik er wel eens over na gaan denken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: My Dying Bride, Dark Tranquility en Thyrfing mag je houden, de rest is vet Black seeds of bunny! |
|
Op een of andere manier blijft het bij mij zo dat zeer weinig doombands mijn aandacht lang weten vast te houden. Ik moet echter bekennen dat ik het Elfde Uur dan wel weer ga checken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dino zit er niet meer bij, ene Jeff W. verzorgt anno 2012 de gitaarpartijen als het goed is. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Dat deed JW op Party-San een paar jaar terug ook al Maar erg tevreden en heb er al erg veel zin in www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wel heel wat anders dan Annihilator. Bareuh... |
|
quote: ervan uit gaand dat je een grapje maakt natuurlijk Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Eh... Ik ken maar één Jeff W. Maar ik had al wel het vermoeden dat het om iemand anders ging. Bareuh... |
|
Jeff Wayne? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jij kent ECHT wel twee Jeff W.'s En deze is al langer bekend dan Jeff W. uit Canada [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 30-08-2012 19:29] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ja, nu ga ik toch zoeken. Volgens mij vergeet ik een Jeff. Bareuh... |
|
Aha, heb 'm al... Bareuh... |
|
Edit: Je had hem al gevonden dus... [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 30-08-2012 19:34] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik dacht al... Inleveren die eerste plaatsen van de Metalquiz Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Yep, die had ik ook. Bareuh... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |