IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-08-2012 21:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Krux op zaterdag net als MDB? ... verleidelijk
Hoe lang zou My Dying Bride als headliner mogen spelen? Is dit beperkt tot 1 uur of zou dit toch iets langer kunnen zijn?

Soms nog meer bands die zeker op de zaterdag zouden staan?

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 29-08-2012 9:25 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2012 22:58 schreef MR Klister het volgende:
Shadows Fall is een super band, helaas erg weinig in Europa op pad, en wordt zo goed als niet aangeboden.

Ja , en een geweldige live band.
Toch kan ik me niet voorstellen dat ze erg duur en onhaalbaar zouden zijn . In Amerika headlinen ze altijd in zalen van het niveau Baroeg etc.
Tenzij ze gewoon niet graag in Europa touren natuurlijk of alleen op een support tour hier willen komen.

Hoe gaat het met de voorverkoop eigenlijk van de Metal Meeting ? Ik vraag dit omdat ik nog niet zeker weet of ik de twee dagen kan gaan . En ik wil zeker Flotsam zien .

Eus
Usericon van Eus
Posted 29-08-2012 13:04 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Nieuwe namen!!

KEEP OF KALESSIN (NOR)
WARBRINGER (USA)
THE 11TH HOUR (NL)
DAWN HEIST (AUS)

Dat maakt het volgende lijstje:

ANCIENT RITES
BLACKLODGE
BRUJERIA – excl. NL show
CARACH ANGREN
CHRIST AGONY
DARK TRANQUILLITY
DAWN HEIST
DEATHSTARS excl. flown in from Sweden
DEBAUCHERY
DISHARMONIC ORCHESTRA
DJERV
DUNDERBEIST
DUST BOLT
ENTHRONED
EXCREMENTORY GRINDFUCKERS
FLOTSAM AND JETSAM
GORATH
GOSPEL OF THE HORNS - excl. Benelux show
HAEMORRHAGE – excl. NL show in Emetic Cult line-up
HERDER
KEEP OF KALESSIN
KRUX
MACABRE
MY DYING BRIDE – excl. NL show
OBITUARY – excl. show, playing only songs of the first 3 classic records
PSYCROPTIC
SATYRICON - excl. fly-in show, our Friday Headliner
SODOM – excl. NL show, this legendary band will celebrate its 30th anniversary
TAAKE
THE 11TH HOUR
THE AMENTA
THE DEVILS BLOOD
THE NEW DOMINION
THYRFING – excl. flown in from Sweden
TOTENMOND – excl. NL show
WARBRINGER
ZOMBIE INC. - First & excl. Benelux show

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 29-08-2012 13:06 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 25 augustus 2012 22:59 schreef MR Klister het volgende:
Dagindeling volgt pas over een week of 6, maar weet dat Krux hoe dan ook op de Zaterdag speelt, hun vluchten voor hun exclusieve show zijn namelijk reeds voor die dag geboekt!

tnx!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-08-2012 14:14 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

The 11th Hour laat op hun facebook weten dat ze net als Krux en MDB op de zaterdag spelen.
Dat zouden toch al 3 mooie doombands zijn op 1 dag... toch maar eens rondpolsen om hier met enkele vrienden heen te trekken.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 14:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2012 14:14 schreef Tool-fan het volgende:
The 11th Hour laat op hun facebook weten dat ze net als Krux en MDB op de zaterdag spelen.
Dat zouden toch al 3 mooie doombands zijn op 1 dag... toch maar eens rondpolsen om hier met enkele vrienden heen te trekken.
Joa. Als Totenmond ook die dag speelt ben ik tevreden. Al zou Brujeria meepikken ook nog wel mooi zijn. Even Dino en Shane kijken.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 14:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En MDB voor het snackmoment natuurlijk, als ik gejank wil horen luister ik wel naar de buurvrouw.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 29-08-2012 14:59 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik ben iig keihard stoked hiervoor!

Black seeds of bunny!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-08-2012 17:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2012 14:26 schreef bastianus het volgende:
En MDB voor het snackmoment natuurlijk, als ik gejank wil horen luister ik wel naar de buurvrouw.

My Braying Died is idd een mooi snackmoment.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 29-08-2012 19:58 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

+1

Black seeds of bunny!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2012 20:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Graag My Dying Bride, Christ Agony, Dark Tranquillity, Satyricon, Taake en Thyrfing op dezelfde dag en dan wil ik er wel eens over na gaan denken.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 29-08-2012 20:07 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2012 20:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Graag My Dying Bride, Christ Agony, Dark Tranquillity, Satyricon, Taake en Thyrfing op dezelfde dag en dan wil ik er wel eens over na gaan denken.

My Dying Bride, Dark Tranquility en Thyrfing mag je houden, de rest is vet

Black seeds of bunny!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-08-2012 20:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Op een of andere manier blijft het bij mij zo dat zeer weinig doombands mijn aandacht lang weten vast te houden.
Ik moet echter bekennen dat ik het Elfde Uur dan wel weer ga checken.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 30-08-2012 8:53 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2012 14:17 schreef bastianus het volgende:
Joa. Als Totenmond ook die dag speelt ben ik tevreden. Al zou Brujeria meepikken ook nog wel mooi zijn. Even Dino en Shane kijken.

Dino zit er niet meer bij, ene Jeff W. verzorgt anno 2012 de gitaarpartijen als het goed is.

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 30-08-2012 12:54 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 30 augustus 2012 8:53 schreef MR Klister het volgende:
Dino zit er niet meer bij, ene Jeff W. verzorgt anno 2012 de gitaarpartijen als het goed is.

Dat deed JW op Party-San een paar jaar terug ook al
Maar erg tevreden en heb er al erg veel zin in

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2012 18:13 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 8:53 schreef MR Klister het volgende:

Wel heel wat anders dan Annihilator.

Bareuh...

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2012 18:50 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2012 18:13 schreef De Ulk het volgende:
Wel heel wat anders dan Annihilator.

ervan uit gaand dat je een grapje maakt natuurlijk

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2012 19:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 18:50 schreef Marcel H. het volgende:

ervan uit gaand dat je een grapje maakt natuurlijk

Eh... Ik ken maar één Jeff W. Maar ik had al wel het vermoeden dat het om iemand anders ging.

Bareuh...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2012 19:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jeff Wayne?

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2012 19:26 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2012 19:16 schreef De Ulk het volgende:
Eh... Ik ken maar één Jeff W. Maar ik had al wel het vermoeden dat het om iemand anders ging.

Jij kent ECHT wel twee Jeff W.'s En deze is al langer bekend dan Jeff W. uit Canada

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 30-08-2012 19:29]

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2012 19:30 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 19:26 schreef Marcel H. het volgende:
Jij kent ECHT wel twee Jeff W.'s En deze is al langer bekend dan Jeff W. uit Canada

Ja, nu ga ik toch zoeken. Volgens mij vergeet ik een Jeff.

Bareuh...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2012 19:31 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Aha, heb 'm al...

Bareuh...

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-08-2012 19:32 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Edit: Je had hem al gevonden dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 30-08-2012 19:34]

5 Euro's? Op je muil!!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2012 19:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2012 19:31 schreef De Ulk het volgende:
Aha, heb 'm al...

Ik dacht al... Inleveren die eerste plaatsen van de Metalquiz

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2012 19:35 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 19:32 schreef Sgeiterdt het volgende:
Edit: Je had hem al gevonden dus...

Yep, die had ik ook.

Bareuh...

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com