IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-11-2012 20:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 november 2012 20:18 schreef bastianus het volgende:
Doe mij maar vast een kapsalon dan!

oeh!

Boeiender

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 28-11-2012 7:42 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 27 november 2012 19:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ook mogelijk om een pre-bestelling te plaatsen?

Praktisch idd ! Als we hier (of ander EMM pre-besteltipok) alvast onze bestellingen plaatsen, dan gewoon afhalen in Eindhoven.. scheelt ook wachttijden en zo

Vind ik ook niet

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-11-2012 11:17 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2012 11:48 schreef bastianus het volgende:
Kaartje voor de zaterdag binnen.
verdulleme!

Subtiel kamerolifantje

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-11-2012 12:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 19:19 schreef MischiefMira het volgende:

Wij staan met een shop in het restaurant gedeelte!

Kijk ik nu zo scheel of is Season of Mist het eerste distro zonder emailadres? Kan het niet zo snel vinden op de site in ieder geval. Zo kan ik m'n bestelling nooit doorgeven.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-11-2012 12:50]

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

arneriach
Usericon van arneriach
Posted 30-11-2012 15:54 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

hopelijk aanwezig op vrijdag voor SATYRICON, Dark Tranquillity, Saille en fijn gezelschap

www.marchefunebre.be - doom death metal

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 30-11-2012 16:47 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Combiticket in de pocket!

Loja
Usericon van Loja
Posted 30-11-2012 16:48 by Loja Wijzig reactieProfiel van LojaQuote dit bericht

Ik zit nog te twijfelen.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 30-11-2012 18:31 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 30 november 2012 16:48 schreef Loja het volgende:
Ik zit nog te twijfelen.

Onzin. Gewoon gaan!

Ja hoor...

Loja
Usericon van Loja
Posted 30-11-2012 18:56 by Loja Wijzig reactieProfiel van LojaQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2012 18:31 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Onzin. Gewoon gaan!

Ok!

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 03-12-2012 15:06 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

We kregen wat vragen m.b.t. de kaartverkoop voor de EMM.

Wel die loopt goed, ruim 3/4 van de kaarten zijn reeds verkocht, waarbij de vrijdag kaarten eerder op zullen zijn dan de zaterdag kaarten.

Althans dat is momenteel de stand van zaken.

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 03-12-2012 15:15 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik zou het nog bijna vergeten, vanavond maar even mijn ticket voor de vrijdag fixen

Black seeds of bunny!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-12-2012 15:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Mr Klister, zou je mij eens terug willen bellen?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-12-2012 15:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

of je mail checken :D

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 03-12-2012 15:41 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2012 15:06 schreef MR Klister het volgende:
We kregen wat vragen m.b.t. de kaartverkoop voor de EMM.

Wel die loopt goed, ruim 3/4 van de kaarten zijn reeds verkocht, waarbij de vrijdag kaarten eerder op zullen zijn dan de zaterdag kaarten.

Althans dat is momenteel de stand van zaken.

Dus dan zal het wel tegen uitverkopen aanzitten. Goeie zaak !
Mogen jullie alleen de capaciteit van de hoofdzaal verkopen , of ook een gedeelte van de kleine zaal erbij?

Eerst vanavond maar naar Testament . Eens kijken hoe vol het daar zal zijn ...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-12-2012 18:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Zaterdag aanwezig. Totenmond!

Bareuh...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 03-12-2012 18:52 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2012 15:41 schreef Ekib het volgende:
Mogen jullie alleen de capaciteit van de hoofdzaal verkopen , of ook een gedeelte van de kleine zaal erbij?

Wel, als men het gehele Effenaar pand huurt (= met het restaurant erbij en de kleine zaal en gangen, rookruimte etc.) is er een officiƫle capaciteit van 1700 tickets, maar we verkopen er max. 1500 per dag omdat het ook nog de bedoeling is dat de bezoekers nog relatief normaal en zonder al te veel obstakels van A naar B kunnen lopen.

Verder zal zoals altijd het restaurant / heavy vethal gedeelte de relax-zone zijn. Hier laten we dan ook maximaal 4 handelaren staan en proppen we de boel bewust niet helemaal vol met stalletjes.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 04-12-2012 18:03 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2012 15:41 schreef Ekib het volgende:

En, hoe was Testament?

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 05-12-2012 0:08 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2012 18:03 schreef MR Klister het volgende:
En, hoe was Testament?

Viel niet mee gisteren Testament .
Bij het voorprogramma ( Xerath uit Engeland , niet echt bijzonder ) was het geluid erg goed . Veel definitie en erg helder. Dat leek wat te beloven dus.
Maar na de eerste tonen van Testament was het al raak , erg veel treble , af en toe kraak op de PA , triggers op de bass drums die veel te hard stonden (wanneer worden die dingen nou eens afgeschaft ) , teveel galm op Chuck's zang , back up vocals die door een raar effect erg als Alice in Chains zangpartijen klonken , en het geluidsniveau was ook allesbehalve zacht ( de DB meter sprong geregeld in het rood ) . Bij elk begin van een nummer werd Eric's gitaar loeihard in de mix gezet om na het invallen van de band meteen weer veel te zacht gezet te worden . Het klonk echt nergens naar . Je moet er bijna bij geweest zijn om het te geloven .
De band zelf speelde op zich wel goed . Al vond ik Eric erg slordig in zijn solo's . Alex was als altijd weer geweldig in zijn solo's , die zowaar nog redelijk doorkwamen .
Mark Hernandez ( ex-Forbidden dus ) deed het op zich prima als vervanger van Gene Hoglan , maar bij Forbidden had hij een geweldige drumsound en hier absoluut niet . Dat helpt ook niet echt .
Optisch was ook een klein drama want het rood en groen waren zeer overheersend .
Leuk was dat ze voor Eindhoven een extra nummer speelden ( Alone in the Dark ) t.o.v de reguliere set . En Chuck's niet aflatende enthousiasme voor Eindhoven was ook erg sympathiek . Maar juist daarom was het erg jammer dat het zo'n matige show was , echt een gemiste kans dus .
Volgende keer beter dan maar .

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-12-2012 21:55 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Hey! Laat eens weten op Facebook event of je gaat!

http://www.facebook.com/events/207020112758322/?ref=ts&fref=ts

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-12-2012 22:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik ga niet, maar hoe geef ik dat aan? Ik zie wat over het hoofd of zo.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-12-2012 23:04 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Rechts boven is er een knop met Going. Als je daar op klikt verschijnt er een keuze uit going, not going en maybe.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-12-2012 0:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nog steeds in de twijfelmodus hier...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2012 9:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gewoon gaan, mensen. Prima line-up. Enige punt van kritiek voor mij zijn de tijden van aanvangst en einde, maar goed, je kunt nu eenmaal niet alles hebben.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 07-12-2012 9:50 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2012 9:25 schreef bastianus het volgende:
Gewoon gaan, mensen. Prima line-up. Enige punt van kritiek voor mij zijn de tijden van aanvangst en einde, maar goed, je kunt nu eenmaal niet alles hebben.
`

Het wordt een mooi feestje en ach die eindtijden boeien me niet echt. Vanuit Drenthe is het al niet te bereizen, dus een hotelletje bied al jaren uitkomst. Daarna zien ik wel weer hoe lang ik het volhoud

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2012 9:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ga met de luxewagen, dus ik zal wel laat thuis zijn. Uitslapen is er helaas niet bij, dus vandaar.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com