|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oeh! Boeiender |
|
quote:verdulleme! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Kijk ik nu zo scheel of is Season of Mist het eerste distro zonder emailadres? Kan het niet zo snel vinden op de site in ieder geval. Zo kan ik m'n bestelling nooit doorgeven. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-11-2012 12:50] |
|
hopelijk aanwezig op vrijdag voor SATYRICON, Dark Tranquillity, Saille en fijn gezelschap www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Combiticket in de pocket! |
|
Ik zit nog te twijfelen. |
|
quote: Onzin. Gewoon gaan! Ja hoor... |
|
quote: Ok! |
|
We kregen wat vragen m.b.t. de kaartverkoop voor de EMM. Wel die loopt goed, ruim 3/4 van de kaarten zijn reeds verkocht, waarbij de vrijdag kaarten eerder op zullen zijn dan de zaterdag kaarten. Althans dat is momenteel de stand van zaken. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik zou het nog bijna vergeten, vanavond maar even mijn ticket voor de vrijdag fixen Black seeds of bunny! |
|
Mr Klister, zou je mij eens terug willen bellen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
of je mail checken :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dus dan zal het wel tegen uitverkopen aanzitten. Goeie zaak ! Mogen jullie alleen de capaciteit van de hoofdzaal verkopen , of ook een gedeelte van de kleine zaal erbij? Eerst vanavond maar naar Testament . Eens kijken hoe vol het daar zal zijn ... |
|
Zaterdag aanwezig. Totenmond! Bareuh... |
|
quote: Wel, als men het gehele Effenaar pand huurt (= met het restaurant erbij en de kleine zaal en gangen, rookruimte etc.) is er een officiƫle capaciteit van 1700 tickets, maar we verkopen er max. 1500 per dag omdat het ook nog de bedoeling is dat de bezoekers nog relatief normaal en zonder al te veel obstakels van A naar B kunnen lopen. Verder zal zoals altijd het restaurant / heavy vethal gedeelte de relax-zone zijn. Hier laten we dan ook maximaal 4 handelaren staan en proppen we de boel bewust niet helemaal vol met stalletjes. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: En, hoe was Testament? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Viel niet mee gisteren Testament . Bij het voorprogramma ( Xerath uit Engeland , niet echt bijzonder ) was het geluid erg goed . Veel definitie en erg helder. Dat leek wat te beloven dus. Maar na de eerste tonen van Testament was het al raak , erg veel treble , af en toe kraak op de PA , triggers op de bass drums die veel te hard stonden (wanneer worden die dingen nou eens afgeschaft ) , teveel galm op Chuck's zang , back up vocals die door een raar effect erg als Alice in Chains zangpartijen klonken , en het geluidsniveau was ook allesbehalve zacht ( de DB meter sprong geregeld in het rood ) . Bij elk begin van een nummer werd Eric's gitaar loeihard in de mix gezet om na het invallen van de band meteen weer veel te zacht gezet te worden . Het klonk echt nergens naar . Je moet er bijna bij geweest zijn om het te geloven . De band zelf speelde op zich wel goed . Al vond ik Eric erg slordig in zijn solo's . Alex was als altijd weer geweldig in zijn solo's , die zowaar nog redelijk doorkwamen . Mark Hernandez ( ex-Forbidden dus ) deed het op zich prima als vervanger van Gene Hoglan , maar bij Forbidden had hij een geweldige drumsound en hier absoluut niet . Dat helpt ook niet echt . Optisch was ook een klein drama want het rood en groen waren zeer overheersend . Leuk was dat ze voor Eindhoven een extra nummer speelden ( Alone in the Dark ) t.o.v de reguliere set . En Chuck's niet aflatende enthousiasme voor Eindhoven was ook erg sympathiek . Maar juist daarom was het erg jammer dat het zo'n matige show was , echt een gemiste kans dus . Volgende keer beter dan maar . |
|
Hey! Laat eens weten op Facebook event of je gaat! http://www.facebook.com/events/207020112758322/?ref=ts&fref=ts |
|
Ik ga niet, maar hoe geef ik dat aan? Ik zie wat over het hoofd of zo. |
|
Rechts boven is er een knop met Going. Als je daar op klikt verschijnt er een keuze uit going, not going en maybe. |
|
Nog steeds in de twijfelmodus hier... |
|
Gewoon gaan, mensen. Prima line-up. Enige punt van kritiek voor mij zijn de tijden van aanvangst en einde, maar goed, je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:` Het wordt een mooi feestje en ach die eindtijden boeien me niet echt. Vanuit Drenthe is het al niet te bereizen, dus een hotelletje bied al jaren uitkomst. Daarna zien ik wel weer hoe lang ik het volhoud |
|
Ik ga met de luxewagen, dus ik zal wel laat thuis zijn. Uitslapen is er helaas niet bij, dus vandaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |