IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 20:44 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 18 december 2012 20:19 schreef bastianus het volgende:
Ik was één van de eersten. Toen ik mijn haar had afgeknipt, waren er ineens metals die niets meer tegen me zeiden. En zo trok ik een jaar of twaalf geleden voor het eerst die conclusie.

Triest verhaal... Het is helaas ook wel waar, maar geldt niet voor mij, vandaar het verweer. Is de liefde nu over?

quote:
Op 18 december 2012 20:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Geregisseerd door RZA?

Dan zou mijn "gezeik" jou als muziek in den oren moeten klinken.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2012 20:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik geniet er met volle teugen van.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 20:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:44 schreef Mortis Rex het volgende:
Triest verhaal... Het is helaas ook wel waar, maar geldt niet voor mij, vandaar het verweer. Is de liefde nu over?

Nee hoor. Ik vind jou b.v. ook een prima en grappige zuurpruim. En aangezien ik veel metalmuziek ook goed te doen vind ben ik b.v. naar Elsrock en EMM geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-12-2012 20:48]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 20:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

We stellen den Count nu wel enorm teleur...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 20:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:51 schreef Mortis Rex het volgende:
Ja maar ja, die moet weer op metals schelden vanwege z'n hardcorematties. Een stroming die nog een keer zo conformistisch is. Als metals refo's zijn, zijn hardcores evangelisch. Regelmatig zo'n mongool gehad die me bij een straight edge-concert de peuk of het biertje uit de klauwen sloeg.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 20:59 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Hardcore fuckers!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 21:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-12-2012 21:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:53 schreef bastianus het volgende:
Ja maar ja, die moet weer op metals schelden vanwege z'n hardcorematties. Een stroming die nog een keer zo conformistisch is. Als metals refo's zijn, zijn hardcores evangelisch. Regelmatig zo'n mongool gehad die me bij een straight edge-concert de peuk of het biertje uit de klauwen sloeg.

Ja maar ik ben niet evangelisch

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 21:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:01 schreef iPim het volgende:
Ja maar ik ben niet evangelisch
Soort van wel. Als in verwend jongetje dat goed kan leren en dan ook maar meteen denkt t.o.v. ouderen met meer levenservaring te moeten vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Erg evangelisch gedrag, als je het mij vraagt.

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-12-2012 21:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:04 schreef bastianus het volgende:
Soort van wel. Als in verwend jongetje dat goed kan leren en dan ook maar meteen denkt t.o.v. ouderen met meer levenservaring te moeten vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Erg evangelisch gedrag, als je het mij vraagt.

Maar komt dat door mijn liefde voor hardcoremuziek?

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-12-2012 21:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:07 schreef iPim het volgende:

Nee.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 21:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:08 schreef nark het volgende:
Nee.
+1.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-12-2012 21:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 21:11 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 18 december 2012 21:07 schreef iPim het volgende:

Dan zou ik een monster zijn dat maagden offert bij maneschijn.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 21:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

AG is dan wel weer een vreemde eend in de bijt. Betweterig en irritant net als iPim, ook omdat hij een blauwe maandag aan het studeren is. Eigenlijk zou hij dus ook een hardcore moeten zijn.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-12-2012 21:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Subtiel kamerolifantje

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-12-2012 21:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 20:51 schreef Mortis Rex het volgende:

Nee gast, echt niet. Ik zit te smullen!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-12-2012 21:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:15 schreef bastianus het volgende:
AG is dan wel weer een vreemde eend in de bijt. Betweterig en irritant net als iPim, ook omdat hij een blauwe maandag aan het studeren is. Eigenlijk zou hij dus ook een hardcore moeten zijn.

Hij luistert een beetje naar Converge

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 21:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:18 schreef iPim het volgende:
Hij luistert een beetje naar Converge
Kiek an. Daar heb je het al.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-12-2012 21:20 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 18 december 2012 21:17 schreef Count Steel het volgende:
Nee gast, echt niet. Ik zit te smullen!

At your service!

Ik ga straks wel zelf een film kijken dus even doorvreten Michael!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 21:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Maarre. Wat heeft al dit gedram van mij eigenlijk met de EMM te maken? Ontopic, bastianus!

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-12-2012 21:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:21 schreef bastianus het volgende:
Maarre. Wat heeft al dit gedram van mij eigenlijk met de EMM te maken? Ontopic, bastianus!

Als je mod wil worden moet je AG even een mailtje sturen

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2012 21:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Voor het eerst The Devils Blood goed zien spelen live. De laatste keer toen ik ze in het voorprogramma van Pentagram zag waren ze niet half zo goed. Qua presentatie vond ik het ook wel wat hebben, met die evile zangeres.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-12-2012 21:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 21:15 schreef bastianus het volgende:
ElitE ook.

edit voor AG:

Postertje zijn ze dol op in dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 18-12-2012 21:33]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-12-2012 21:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zeg, als de grote opruier zelf al het goede voorbeeld geeft, graag luisteren!
quote:
Op 18 december 2012 21:21 schreef bastianus het volgende:

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com