|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geniet er met volle teugen van. |
|
quote:Nee hoor. Ik vind jou b.v. ook een prima en grappige zuurpruim. En aangezien ik veel metalmuziek ook goed te doen vind ben ik b.v. naar Elsrock en EMM geweest. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-12-2012 20:48] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
We stellen den Count nu wel enorm teleur... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Ja maar ja, die moet weer op metals schelden vanwege z'n hardcorematties. Een stroming die nog een keer zo conformistisch is. Als metals refo's zijn, zijn hardcores evangelisch. Regelmatig zo'n mongool gehad die me bij een straight edge-concert de peuk of het biertje uit de klauwen sloeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hardcore fuckers! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja maar ik ben niet evangelisch Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Soort van wel. Als in verwend jongetje dat goed kan leren en dan ook maar meteen denkt t.o.v. ouderen met meer levenservaring te moeten vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Erg evangelisch gedrag, als je het mij vraagt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Maar komt dat door mijn liefde voor hardcoremuziek? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:+1. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dan zou ik een monster zijn dat maagden offert bij maneschijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
AG is dan wel weer een vreemde eend in de bijt. Betweterig en irritant net als iPim, ook omdat hij een blauwe maandag aan het studeren is. Eigenlijk zou hij dus ook een hardcore moeten zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Nee gast, echt niet. Ik zit te smullen! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hij luistert een beetje naar Converge Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Kiek an. Daar heb je het al. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: At your service! Ik ga straks wel zelf een film kijken dus even doorvreten Michael! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Maarre. Wat heeft al dit gedram van mij eigenlijk met de EMM te maken? Ontopic, bastianus! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Als je mod wil worden moet je AG even een mailtje sturen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Voor het eerst The Devils Blood goed zien spelen live. De laatste keer toen ik ze in het voorprogramma van Pentagram zag waren ze niet half zo goed. Qua presentatie vond ik het ook wel wat hebben, met die evile zangeres. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:ElitE ook. edit voor AG: Postertje zijn ze dol op in dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 18-12-2012 21:33] |
|
Zeg, als de grote opruier zelf al het goede voorbeeld geeft, graag luisteren! quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |