|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Je mag een jaar lang gaan sparen voor nieuwe uitroeptekens ! En de misplaatste spatie er voor ! Ja hoor... |
|
Joh, ik maak maar een geintje. ;-) Tof dat je het naar je zin hebt gehad! Ja hoor... |
|
snap ik ;-) Waren toch veel uitroeptekens, dat wel... Vind ik ook niet |
|
True. Ja hoor... |
|
quote:Yep! Die is volgens mij nog met Nijkamp meegeweest naar het hotel. Of bedoel je die andere die ik gevingerd zag worden in het café? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Volgens mij had New World Order of zijn vrouw dat mens trouwens ook nog wat sexiër bij die gast op schoot geplaatst, zodat ik het beter kon zien. Ik heb ze nog gevraagd of ze er bezwaar tegen hadden als ik me bij hun showtje ging staan aftrekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mooi gemist weer. Was dat die kleine rosharige die niet meer op haar benen kon staan van de zattigheid? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Waarom zijn vrouwen in metal vaak frigide muurbloempjes of sletterige kenau's zoals die onfrisse EMM hoer die hierboven besproken wordt? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Volgens mij bedoel je een andere, want ik weet volgens mij wie jij bedoelt. Ik bedoel die kleine, dunne, roodgeverfde spriethaar met een bril op haar ENORME neus. Ze had zaterdag een gifgroene legging aan. Ik zag trouwens genoeg leuke dames die niet persé muurbloempjes waren hoor. Misschien doen ze zich speciaal voor jou als frigide voor Mortis Rex. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-12-2012 18:12] Subtiel kamerolifantje |
|
Waren het wel sletterige kenau's dan? Die waren aanwezig als ik het goed heb gelezen. Muurbloempjes vallen niet op, vandaar de term... en jij was vast niet nuchter, dus... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nou ben ik Stiggie niet tegen gekomen (of wel, maar niet herkend), maar Ingrimd zou ik toch echt niet in een van deze categorieen plaatsen hoor... Noch mezelf trouwens... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 18:45] Black seeds of bunny! |
|
Jij hebt me zeker wel gezien nyghty! Je hebt me zowel buiten aangekeken vrijdag als binnen toen je vooraan stond in de kleine zaal. Subtiel kamerolifantje |
|
Dan heb ik je niet herkend, Al zal dat wss komen doordat ik even niet meer weet hoe je er uit ziet (wat overigens met wel meer ZM'ers het geval is, sorrysorrysorry!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 18:49] Black seeds of bunny! |
|
No comment... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Wel kutver! Misschien moet ik de volgende keer kattenoortjes opdoen, want ik herkende je als eerst door je konijnenoren. Maar het zij je vergeven hoor. Bijna niemand heeft me herkend, behalve ZMers die ik ook daadwerkelijk ken. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-12-2012 18:55] Subtiel kamerolifantje |
|
Ik heb je niet (bewust) gezien, anders had ik je wel herkend, en ik ken je niet echt. Dus. Enzo. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heb Stigma ook niet gezien. De Ulk zei dat hij haar wel had gezien. Volgens hem was het een knap ding. Nou, dan heb ik haar zeker niet gezien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ha dan valt dat gelukkig nog mee ^^ Black seeds of bunny! |
|
quote:Was jij er zaterdag? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nope, alleen vrijdag Black seeds of bunny! |
|
quote: Oh dear, Ik snap prima dat je een keer een (bezopen) grapje maakt met konijnenoren oid maar je doet ondertussen vermoeden dat je psychisch niet helemaal in orde bent of ooit schade hebt opgelopen; slechte jeugd gehad of aandacht tekort gekomen ooit waarschijnlijk. Je ziet dan vaak dat mensen krampachtig vasthouden aan dingen die staan voor die gemiste jeugd... zoals konijnenoren in dit geval... misschien. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Jammer van die misschien aan het eind. Dat ontkracht het verhaal zo.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Tuurlijk, en misschien moet jij eens die krampachtige conformistische ideeen loslaten, en iemand niet beoordelen op zoiets kleins. En al zeker niet als je geen idee hebt over wie je het hebt [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-12-2012 19:12] Black seeds of bunny! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |