IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2012 19:37 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 19:35 schreef Marcel H. het volgende:
Ik dacht al... Inleveren die eerste plaatsen van de Metalquiz

Pfff, die had Pim wel geweten

Bareuh...

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2012 19:38 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2012 19:37 schreef De Ulk het volgende:
Pfff, die had Pim wel geweten

true

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-08-2012 19:40 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Maar goed, hier gaan we wel voor:

BRUJERIA – excl. NL show
DISHARMONIC ORCHESTRA
DJERV
EXCREMENTORY GRINDFUCKERS
FLOTSAM AND JETSAM
HERDER
KRUX
MACABRE
OBITUARY – excl. show, playing only songs of the first 3 classic records
SODOM – excl. NL show, this legendary band will celebrate its 30th anniversary
THE DEVILS BLOOD
TOTENMOND – excl. NL show
WARBRINGER

Bareuh...

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-08-2012 19:49 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 19:40 schreef De Ulk het volgende:
SODOM – excl. NL show, this legendary band will celebrate its 30th anniversary

Iedereen krijgt taart.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 20:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 8:53 schreef MR Klister het volgende:
Dino zit er niet meer bij, ene Jeff W. verzorgt anno 2012 de gitaarpartijen als het goed is.
Ook mooi. Als er maar geannihileerd wordt.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 20:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 20:17 schreef bastianus het volgende:
Ook mooi. Als er maar geannihileerd wordt.
Shit, zie net dat Ulk ook al dezelfde flauwe toespeling maakte..

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-08-2012 10:00 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2012 19:40 schreef De Ulk het volgende:
Maar goed, hier gaan we wel voor:

BRUJERIA – excl. NL show
DISHARMONIC ORCHESTRA
DJERV
MACABRE
TOTENMOND – excl. NL show

+ My Dying Bride en aangezien ik graag Satyricon ook graag wil zien, ziet het er meer en meer naar uit dat het de twee dagen gaat worden.
Is er ergens een gezellig etablissement in de buurt om te maffen?

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 31-08-2012 16:34 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2012 10:00 schreef PandroidJack het volgende:
+ My Dying Bride en aangezien ik graag Satyricon ook graag wil zien, ziet het er meer en meer naar uit dat het de twee dagen gaat worden.
Is er ergens een gezellig etablissement in de buurt om te maffen?

Holiday-Inn Eindhoven heeft altijd hele goede deals vanaf 2 overnachtingen, is op 10 minuten loopafstand.

Verder is er nog de Crown Inn, het Eden Crown en het Cocagne hotel op loopafstand, met als menig ander hotel, zie www.hotels.nl

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 03-09-2012 14:16 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Allez, de kogel is door de moskee, we gaan de volle twee dagen Nu nog een verblijf boeken. Toffe vooruitzichten.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 06-09-2012 16:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De Crown Plaza zat al vol, dus het is Holiday Inn geworden.
Het wordt dan ook een fijne holiday, daar in Eindhoven.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 04-10-2012 15:50 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Wanneer volgt die laatste, neckbreaking act (en dus ook het dagschema)? Is het een grote klepper?

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 04-10-2012 17:16 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik dacht dat de line-up compleet was

Black seeds of bunny!

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 08-10-2012 14:27 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Zo dan, ik heb een ticket!

Ik weet alleen nog niet of ik wel vrij ben, maar hopelijk wel, en anders kan ik altijd nog een dienstje ruilen en in uiterste nood m'n ticket nog verkopen.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-10-2012 19:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Woensdag maken ze de dag-indeling bekend.

Eus
Usericon van Eus
Posted 10-10-2012 12:15 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Day Schedule Eindhoven Metal Meeting!!

The line ups for Friday and Saturday!

Please note that as always, this plan is subject to possible changes. However, in an ideal world this should be the definite schedules.

** FRIDAY December 14th 2012:

Satyricon (NOR) Exclusive fly-in show
Obituary (USA) Old school setlist from first 3 albums only

Dark Tranquillity (SWE)
Brujeria (MEX) Exclusive NL show
Taake (NOR) Exclusive fly-in show
Macabre (USA)
Ancient Rites (BEL)
Keep Of Kalessin (NOR)
Djerv (NOR) Exclusive Benelux Show
Psycroptic (AUS)
Enthroned (BEL) Exclusive NL Show
Herder (NL)
Warbringer (USA)
Debauchery (GER)
Blacklodge (FRA)
The Amenta (AUS)
Dunderbeist (NOR)
Dawn Heist (AUS)
Reign Of The Architect (ISR)

**SATURDAY December 15th 2012:

My Dying Bride (UK) Exclusive NL Show
Sodom (GER) Exclusive Benelux show
Deathstars (SWE) Exclusive fly-in show
Flotsam & Jetsam (USA)
Krux (SWE) Exclusive fly-in show
The Devil’s Blood (NL)
Thyrfing (SWE) Exclusive fly-in show
Haemorrhage (ESP) Exclusive fly-in show
Disharmonic Orchestra (AUT) Exclusive fly-in show
Gospel Of The Horns (AUS) Exclusive NL Show
Totenmond (GER) Exclusive Benelux show
Excrementory Grindfuckers (GER) Exclusive NL Show
Zombie Inc. (AUT) First Benelux show ever
Carach Angren (NL)
Gorath (BEL) Farewell show
The 11th Hour (NL)
Christ Agony (PL)
The New Dominion (NL)
Dust Bolt (GER)

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-10-2012 12:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooie verdeling zo, beide dagen voldoende bands die ik wil zien.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-10-2012 12:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 oktober 2012 12:31 schreef Mark Z het volgende:
Mooie verdeling zo, beide dagen voldoende bands die ik wil zien.

en voldoende die ik neit wil zien waardoor er ook bier/socialize time overblijft

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 10-10-2012 12:58 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Vrijdag is voor mij de leukste dag, maar zaterdag ook zat bands die ik graag wil zien.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-10-2012 13:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2012 12:42 schreef Marcel H. het volgende:
en voldoende die ik neit wil zien waardoor er ook bier/socialize time overblijft

Precies!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 10-10-2012 13:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nog niet op de website, dus bedankt voor de info

Vrijdag: zeker Satyricon, Brujeria, Dark Tranquility en Macabre.

Zaterdag: zeker My Dying Bride, Disharmonic Orchestra en Totenmond.

En zeker veel lol hebben, misschien nog wat (voor mij) nieuwe bands ontdekken en lekker ontspannen daar in Eindhoven.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-10-2012 21:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De vrijdag ziet er imo het best uit. Denk, denk...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 12-10-2012 7:43 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Helaas moeten we melden dat het reeds aangekondigde optreden van Flotsam & Jetsam @ EMM niet doorgaat.

Reden: hun hele Europese toer is afgezegd door hun toeragent.

Dit enkele weken geleden al. Om de boel te redden hebben wij als organisatie nog geprobeerd om een deel van de toer over te nemen cq nieuw te boeken, maar uiteindelijk zijn we er, wat de financiën betreft, helaas niet uitgekomen.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 12-10-2012 7:47 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Jammer heren. Nu hopen dat dit goed vervangen wordt.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 12-10-2012 8:47 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

We zijn er uiteraard hard mee bezig, maar dit klusje is meer dan alleen maar een uitdaging.

Probeer Flotsam maar eens te vervangen..., onze conclusie nu al: dit gaat helaas niet lukken wat flink balen is want het is een van onze favorieten.

Een andere band komt er uiteraard wel, maar hen vervangen qua muzikale stijl & populariteit gaat hem niet worden. Ook omdat we verschillende bands reeds hiervoor gepeild hebben, en menigeen is simpelweg niet beschikbaar of veel te duur qua vluchten, gage, hotel etc.

To be continued... .

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-10-2012 8:58 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Easy; Entombed! Of Pungent Stench. Of...Gamma Bomb. Suicidal Tendencies (duur, I know). Of, of... Eh...

What ever, wordt toch wel een vet feestje!

Ja hoor...

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com