|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet dat er vrijdag een afterparty in Dynamo is, maar na een hele dag metal zou ik, indien ik nog op mijn benen kan staan, een goa-achtig feestje wel zien zitten. Zijn er aan te raden clubs e.d. in Eindhoven? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bedankt maar nee bedankt The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
En nu helaas Warbringer afgezegd. |
|
Angelus Apatrida zal ze toch vervangen? |
|
quote: Minder! |
|
quote: Ja , vind ik ook . Weet ook niet wat de mogelijkheden zijn om dit te vervangen. Als het dan toch een lokale band moet worden , doe dan maar After All. Die jongens verdienen het wel na die uitstekende laatste CD , en zo houd je het nog ongeveer in dezelfde stijl . |
|
Denk geen lokale band. Warbringer deed mee aan die tour met Dark Tranquility, dus ik denk dat er een support komt die in zal vallen bij de hele EU-tour. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-11-2012 13:59] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Daar zit wat in ! Dan hopen we maar op een betere band . We zullen binnenkort wel weer de update van Mr.Klister krijgen neem ik aan . |
|
Angelus Apatrida vervangt Warbringer op de hele tour dus ik neem aan hier ook. |
|
quote: Dat dus |
|
De hele tour van Keep of Kalessin en Dark Tranquillity is afgelast dus ze zullen ook niet meer op EMM komen lijkt me. Zonde! |
|
Zie het ook net: http://www.bravewords.com/news/193786 |
|
Gekkigheid! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Damn, balen. Vooral ook voor de organisatie. Dat tijdschema dat vandaag bekend zou worden gemaakt, zal nog wel even op zich laten wachten lijkt me. |
|
Ik denk het ook, niet alleen het aantal bands wat wegvalt, maar ook de ordegrootte van de bands (Dark Tranquillity bijvoorbeeld) is haast onmogelijk te vervangen binnen een maand. Zeer akelig. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Europese tour van Dark Tranquillity, Keep of Kalessin + supports is inderdaad zojuist gecancelled. Vinden wij zwaar kut, daarnaast zouden we vandaag met het tijdschema on-line gaan. We gaan eerst ff rekenen en kijken of we een deel van die package aan boord kunnen houden voor ons festival. We beraden ons dus en komen hier zsm op terug. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Succes Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Damn laat dan echt PLEASE KoK drbij zitten! Verheug me er al vee te lang op Black seeds of bunny! |
|
laat maar, even Mr Klisters post niet gelezen [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 15-11-2012 19:26] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hopelijk DT en KOK nog dan! Dat waren wel 2 bands waardoor ik het uiteindelijk de moeite waard vond om een ticket te kopen.. Als Warbringer ook al af heeft gezegd blijft er weinig de moeite waard meer over Niet dat EMM daar iets aan kan doen natuurlijk, maar ik zou wel balen als die 2 bands niet meer kunnen spelen. Hopelijk lukt het ze om deze bands alsnog te laten komen! [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 15-11-2012 23:54] |
|
Misschien de vrijdag aanwezig.... :-P |
|
Ik nomineer alvast Infernal Majesty met None Shall Defy integraal voor volgend jaar. Op de vliegtickets na waarschijnlijk niet eens zo'n dure band en aangezien hun laatste bezoekje aan Nederland tegen die tijd al ruim 15 jaar geleden is denk ik dat ze flink wat volk naar Eindhoven zouden kunnen trekken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ooit gezien als suport van Cannibal Corpse, werden na een kwartier al het podium af gejaagd omdat er een of ander lokaal bandje extra bij was geboekt........schandalig........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |