IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-07-2012 14:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2012 13:53 schreef MR Klister het volgende:EMM boekt waar EMM zin in heeft, en het publiek komt naar dit jaarlijkse feestje als het daar zin in heeft. Dus 'do what you want', en loop vooral niet de kudde achterna, dat is juist Metal!
Mooi gesproken

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 18-07-2012 14:23 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 18 juli 2012 13:53 schreef MR Klister het volgende:
Ooit van Swordmaster gehoord?

Maybe the name Nödtveidt rings a bell?

De meeste jeugd op dit forum niet denk ik.
Ben laatst in Vera naar een show geweest van Deathstars, die ze toen tussen hun shows van de Rammstein-tour in hadden, en had mijn Swordmaster shirt aan.
Dat konden die gasten van Deathstars nog best waarderen

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-07-2012 16:12 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Gaaf! Het zijn en blijven bazen. Ik vind de muziek niet erg tof, maar de attitude wel.

Ik denk dat het best wel heel wat is om die gasten op je festival te hebben... hebben voorprogramma tour Rammstein verzorgd, zegt wel wat lijkt me. En idd de stroom chickies is ook wel welkom tussen al die lelijke kerels.

Ja hoor...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-07-2012 11:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Lekker wat labiele goths. wie wil dat nou niet.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 19-07-2012 11:40 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Mooie toevoeging dat Taake. EMM moet inderdaad vooral eigenzinnig blijven boeken en ze trekken elk jaar toch wel weer een tour binnen met wat grotere namen alhoewel ze dit jaar misschien wel wat concurrentie gaan krijgen vanwege het debuut van Distortion Fest...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 31-07-2012 15:22 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2012 11:40 schreef holysjit het volgende:
Mooie toevoeging dat Taake. EMM moet inderdaad vooral eigenzinnig blijven boeken en ze trekken elk jaar toch wel weer een tour binnen met wat grotere namen alhoewel ze dit jaar misschien wel wat concurrentie gaan krijgen vanwege het debuut van Distortion Fest...

Die concurrentie hadden we inderdaad liever niet gehad.

Een Metal festival maar 5 dagen voor ons, en dan ook nog eens in dezelfde stad verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Maar we leven gelukkig in een vrij land en concurrentie houdt je scherp zullen we maar zeggen.

Daarnaast gaat EMM uit van eigen kracht en morgen middag gaan we 7 nieuwe bandnamen bekendmaken!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Jolly Roger 666
Posted 31-07-2012 15:47 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Je weet wat ze zeggen; 'real metalheads go to EMM'.

En als ik de line-up zie van dat andere feestje, maak ik me niet zoveel zorgen of het op de EMM gezellig druk wordt of niet. De EMM is altijd een meer (semi-)underground en old school feestje geweest. En dat blijft naar ik vermoed ook zo, met wat kleine uitschieters elke keer (zoals Djerv-super vet, en Death Stars).

Ben erg benieuwd naar de nieuwe namen, morgen... ofwel; siked.

Ja hoor...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2012 15:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Deathstars vind ik een beetje jammer, maar Djerv

edit: die foto's van die zangeres hier: http://www.metalshots.com/2012/2012-07-12_Ministry_Tilburg/index.php te gek Wat een demon.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-07-2012 16:00]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Jolly Roger 666
Posted 31-07-2012 15:59 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Death Stars zal wel een punt van discussie blijven. Het zij zo. Er zit een soort old school element in die band, daarnaast zijn ze behoorlijk rock 'n roll, die gasten. Muzikaal ook niet geheel mijn ding, maar ik vind het wel leuk om live te zien en hou wel van de attitude.

Hey, en iedereen heeft een hamburger/ patat-momentje nodig, toch? Voor mij is dat Ancient Rites.

Ja hoor...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-07-2012 16:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 15:59 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Death Stars zal wel een punt van discussie blijven. Het zij zo. Er zit een soort old school element in die band, daarnaast zijn ze behoorlijk rock 'n roll, die gasten. Muzikaal ook niet geheel mijn ding, maar ik vind het wel leuk om live te zien en hou wel van de attitude.

Hey, en iedereen heeft een hamburger/ patat-momentje nodig, toch? Voor mij is dat Ancient Rites.

Klopt Muzikaal is het in ieder geval wel in orde, gewoon niet mijn ding

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 31-07-2012 17:27 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 15:59 schreef Jolly Roger 666 het volgende:

Deathstars is net als Djerv wat meer mainstream, maar wie zich wat meer in hun muziek verdiept en/of de bandleden persoonlijk kent weet idd dat ze 100% rock 'n roll of zelfs punk attitude hebben, iets waar veel metalbands nog wat van kunnen leren.

Satyricon is daarnaast ook vrij mainstream geworden, maar daarom niet minder aanstekelijk. Daarnaast is het alweer ruim 2 jaar geleden dat de band in NL of BE heeft opgetreden. Hebben we dus ook meteen ingekopt, net als My Dying Bride en Dark Tranquillity.

De overige bands @ EMM zijn inderdaad meer underground en dus iets voor de liefhebber en kenner.

Dit jaar ook meer exclusieve invlieg-bands dan ooit! Bands als Krux, Haemorhage, Disharmonic Orchestra of Zombie Inc. zijn dan ook beslist geen jaarlijkse kost!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-07-2012 18:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ach, en wie het programma niets vindt kan altijd nog gewoon thuis op de bank blijven lamballen.

Zo makkelijk gaat dat.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Jolly Roger 666
Posted 31-07-2012 18:14 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Beetje aan je snor friemelen. Of je kan, als ik de verslagen moet geloven, net als op Stonehenge iedereen deed, maximaal 1,2 band live zien en voor de rest slap lullen en drinken als een toeter worden. Ook leuk.

Ja hoor...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-07-2012 18:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 18:14 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Of je kan, als ik de verslagen moet geloven, net als op Stonehenge iedereen deed, maximaal 1,2 band live zien en voor de rest slap lullen en drinken als een toeter worden. Ook leuk.

De verhalen, ja.

Als die waar zijn zou Stonehenge, het veld was immers de hele dag goed gevuld, een keer of 10 het maximaal toegestane aantal bezoekers hebben gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-07-2012 18:24]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-07-2012 20:34 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2012 11:40 schreef holysjit het volgende:...alhoewel ze dit jaar misschien wel wat concurrentie gaan krijgen vanwege het debuut van Distortion Fest...

Hoe belachelijk is het om vlak voor een gevestigde waarde een ander festival te organiseren? Zo snijd je vooral in je eigen vingers :s

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 01-08-2012 12:35 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Nieuw @ Eindhoven Metal Meeting:

OBITUARY (USA)
BRUJERIA (MEX)
MACABRE (USA)
PSYCROPTIC (AUS)
BLACKLODGE (FRA)
THE NEW DOMINION (NL)
THE AMENTA (AUS)

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 01-08-2012 12:44 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Obituary, Macabre en Psycroptic. Interessante toevoegingen.

Atomization: Bandcamp - Spotify

Jolly Roger 666
Posted 01-08-2012 13:49 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2012 12:35 schreef MR Klister het volgende:

BRUJERIA (MEX)

Ja hoor...

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 01-08-2012 14:11 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

Dark Tranq. speelt op 15 November met God Forbid in Bochum .
Ik neem dus aan dat DT de 14e in Eindhoven speelt ?
God Forbid had ik ook wel graag willen zien . Was dat geen optie voor jullie geweest ?

DT en Flotsam zijn eigenlijk de enige bands waar ik interesse in heb .

quote:
Dit jaar ook meer exclusieve invlieg-bands dan ooit! Bands als Krux, Haemorhage, Disharmonic Orchestra of Zombie Inc. zijn dan ook beslist geen jaarlijkse kost!

Flotsam wordt toch ook ingevlogen ? Die spelen toch zeker op zaterdag ?

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 01-08-2012 14:17 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2012 14:11 schreef Ekib het volgende:
God Forbid had ik ook wel graag willen zien . Was dat geen optie voor jullie geweest ?

Er worden in totaal 9 bands ingevlogen @ EMM

En het is zeer waarschijnlijk dat God Forbid ook @ EMM speelt, het wachten is op de schriftelijke bevestiging van de tour agent.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 01-08-2012 14:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2012 12:35 schreef MR Klister het volgende:

BRUJERIA (MEX)
PSYCROPTIC (AUS)
BLACKLODGE (FRA)
THE AMENTA (AUS)

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-08-2012 14:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Good busy Roman.

Boeiender

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 01-08-2012 21:57 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2012 14:11 schreef Ekib het volgende:

God Forbid komt helemaal niet op tour mee met Dark Tranquillity hoor ik net, dus maar goed dat we ze nog niet aangekondigd hadden.

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 02-08-2012 13:38 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2012 21:57 schreef MR Klister het volgende:
God Forbid komt helemaal niet op tour mee met Dark Tranquillity hoor ik net, dus maar goed dat we ze nog niet aangekondigd hadden.

Bedankt dat je dat even laat weten ! Zeker net afgezegd dan , want bij de Matrix in Bochum staan ze al op de agenda . Jammer want ik vind ze live keigoed.

Testament gaat op tour in de herfst . Zeker geen haalbare kaart voor de EMM ? Weet jij misschien sowieso of ze in NL spelen ?

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 03-08-2012 12:16 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 13:38 schreef Ekib het volgende:
Bedankt dat je dat even laat weten ! Zeker net afgezegd dan , want bij de Matrix in Bochum staan ze al op de agenda . Jammer want ik vind ze live keigoed.

Testament gaat op tour in de herfst . Zeker geen haalbare kaart voor de EMM ? Weet jij misschien sowieso of ze in NL spelen ?

Geen idee wat NL betreft. Voor EMM is Testament zeker interessant maar niet haalbaar. Line-up is zo goed als rond namelijk.

In Duitsland zal de band een aantal shows als support van Motörhead en Anthrax spelen dit najaar, althans dat zeggen wel ingelichte bronnen.

Als je Testament wilt zien adviseer ik om op 12 Augustus a.s. naar het Alcatraz Festival in Deinze gaan, mega vette line-up met o.a. Iced Earth, Crimson Glory en Immortal!!!

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com