|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe namen zijn: - Carach Angren - Deathstars - Dunderbeist - Herder - Dust Moet je maar niet je mond voorbij praten... [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 18-06-2012 22:50] |
|
quote: ? |
|
Nee, ik zwets maar wat. Maar ik heb wel gelijk he? |
|
yup... de truc? gewoon, url intikken + verwachte bandnaam ;-) http://www.eindhovenmetalmeeting.nl/dunderbeist/ Vind ik ook niet |
|
Hey, dat is handig! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Lees: onze webbeveiliging kan beter. Anyhow: dit zijn de nieuwe namen voor de EMM 2012: DEATHSTARS FLOTSAM & JETSAM HERDER CARACH ANGREN DUNDERBEIST DUST BOLT Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Snap dat niet iedere band een topper kan zijn, maar Deathstars... Really??? |
|
Disco metal! Maar goed, gelukkig zijn Flotsam & Jetsam en Herder wél gaaf. Bareuh... |
|
Speelt Flotsam een lange(re) set ? Neem toch niet aan dat ze voor een half uurtje speeltijd overkomen ... |
|
quote: Het ergste is nog wel dat er erg veel fans van die band rondlopen. En dat terwijl het echt ongelooflijk slechte meuk is Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Maar... maar... Witchmaster... Black seeds of bunny! |
|
quote: Ach, er zijn wel meer van dat soort bands hoor. Bareuh... |
|
Er komen ook dames naar EMM. |
|
Ja, maar.... Er zijn maar weinig vrouwen die goede metal maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ow, wacht. Uuuuuh........ Heels Of Steel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je weet waar de dames van Semargl meer dan welkom zijn hè, ging de afgelopen keer ook prima En euh, XXL: de headliner had nog even geheim moeten blijven Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Flots till Death!!!!!! |
|
Ik bedoel meer dat die dames voor Deathstars gaan. |
|
quote: 60 minuten gaat Flotsam & Jetsam spelen @ EMM Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ik zal het aan m'n vrouw doorgeven... |
|
quote: Da's een mooie set . Al een idee van de dag ? Komt er nog een andere powermetal act ? |
|
Ik blijf wel verder wachten tot ik kaartjes ga halen. (of niet) |
|
quote: Flotsam & Jetsam zal net als bijvoorbeeld Krux op de EMM zaterdag 15 December spelen. Het is zeker onze intentie om er nog een Heavy Metal en/of Power Metal act bij te boeken voor die dag, het zit alleen wederom niet mee wat dit genre betreft. In een eerdere fase hebben UDO en WASP al verstek laten gaan cq voor andere zalen gekozen, en onlangs hebben helaas ook Iced Earth en Sanctuary laten weten dan niet beschikbaar te zijn. Vandaar nu andere bands zoals Dark Tranquillity en Deathstars geboekt. Weliswaar een geheel ander genre, maar je bent als organisatie ook zwaar afhankelijk van wie er willen en kunnen spelen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Tja , Sanctuary ..dat zou wat geweest zijn zeg ! Ik kan ook niet verwachten dat jullie ineens Rising West ( Queensryche dus ) kunnen boeken , maar nog een powermetal act zou wel leuk zijn . DT trouwens ook op de zaterdag ? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |