|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: huh? doetnie ? Vind ik ook niet |
|
quote:Geweest ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wel een minivrachtwagentje, trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik stap ook in die luxewagen, en ook voor mij zal uitslapen er niet bij zijn. En dan moet ik die stretcher ook nog terugzetten en zo... Bareuh... |
|
Mwoah. Uurtje of negen moeten we wel kunnen redden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Blij dat het nu al vast sneeuwt... Ja hoor... |
|
Ja, en dat het volgende week terug weg is. Want toch wat kilometers voor de boeg, zeker als we zaterdag terug vertrekken, na eerst nog Totenmond gezien te hebben. Beter het hotel voor twee nachten geboekt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Oh gelukkig. In mijn wereld zeggen alleen vrachtwagenchauffeurs "luxewagen" namelij. Alles is nog hetzelfde. Subtiel kamerolifantje |
|
Pokke sneeuw.. Ik ben van plan dit jaar weer met de trein te gaan. Net als twee jaar geleden. Als ze nu wel van plan zijn te gaan rijden. Vind ik ook niet |
|
Even normaal doen tegen de sneeuw godverdomme. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Haha! Joris, ga jij ook heen? |
|
Dit jaar niet. Zondag ook nog Morbid Angel enzo, daar ben ik sowieso wel bij. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: En nodig al jouw Facebook metal vrienden uit! |
|
Aftellen, aftellen, aftellen The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vrijdag toch maar het hele programma gaan zien.. Eens zien of er een chrashplek of een goed hostel zit... Tips wbt hostels? |
|
quote: hostels zijn er bijna niet in Eindhoven, maar er is wel veel leegstand onder de vele 3 en 4 sterren hotels, althans in de weekenden, en die stunten dan ook regelmatig met leuke aanbiedingen. Beste ff op www.hotels.nl peilen Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Tweet: #EMM12 |
|
Kaartje zaterdag binnen! Hosanna. Ja hoor... |
|
Twee dagen lekker rossen. Zin in! |
|
Ik ook. Hopelijk geen sneeuw. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Morgen (vroeg) de auto volpakken met gear, en dan mooi feestje bouwen @ EMM Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Succes man! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Dank je, komt goud! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wat is je band dan? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |