IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Ekib
Usericon van Ekib
Posted 12-10-2012 9:11 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2012 8:47 schreef MR Klister het volgende:
We zijn er uiteraard hard mee bezig, maar dit klusje is meer dan alleen maar een uitdaging.

Probeer Flotsam maar eens te vervangen..., onze conclusie nu al: dit gaat helaas niet lukken wat flink balen is want het is een van onze favorieten.

Een andere band komt er uiteraard wel, maar hen vervangen qua muzikale stijl & populariteit gaat hem niet worden. Ook omdat we verschillende bands reeds hiervoor gepeild hebben, en menigeen is simpelweg niet beschikbaar of veel te duur qua vluchten, gage, hotel etc.

To be continued... .

Da's wel balen zeg . De enige band waar ik echt voor zou komen .
Ik snap dat je binnen jullie budget moet blijven . Toch hoop ik dan maar op een enigszins waardige vervanger.
Sanctuary nog gepeild ? Heeft zo'n band het dan zo hoog in de bol ? Thuis spelen ze ook maar in kleine zaaltjes .

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 13-10-2012 19:41 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Normaal gesproken communiceren we geen zakelijke "zaken" via dit forum, maar zowel Crimson Glory als Sanctuary als Gamma Ray zijn helaas niet beschikbaar.

Het zelfde geldt voor Sacred Reich, net als Flotsam eveneens uit Phoenix - Arizona.

We gaan nu dus in een ander genre vissen en hopen zsm beet te krijgen.

Beet >> HET sportvissers magazine van den Lage Landen!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2012 23:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Driller Killer, Crowbar of Bolt Thrower. Past wel bij Totenmond. Of nog beter: Wolfbrigade.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

mokka
Usericon van mokka
Posted 14-10-2012 11:35 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

doe dan maar The Gathering '92

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 15-10-2012 8:23 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

desnoods andere categorie, er toert wel een en ander in de buurt.. Katatonia niet wat?

Vind ik ook niet

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-10-2012 11:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

of Ackercocke, maar die bestaan niet meer zeker?

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 11:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2012 11:42 schreef PandroidJack het volgende:
of Ackercocke, maar die bestaan niet meer zeker?

Onduidelijk, maar ga er maar niet vanuit dat die zullen komen

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-10-2012 11:46 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ackercocke levert geen results op. Bedoelt men deze?

http://www.metal-archives.com/bands/Akercocke/2707

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-10-2012 11:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Inderdaad, en die heren komen altijd net in het pak het podium op.
Of anders Today is the Day. Of Agoraphobic Nosebleed.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 15-10-2012 15:38 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 19:41 schreef MR Klister het volgende:
Normaal gesproken communiceren we geen zakelijke "zaken" via dit forum, maar zowel Crimson Glory als Sanctuary als Gamma Ray zijn helaas niet beschikbaar.

Het zelfde geldt voor Sacred Reich, net als Flotsam eveneens uit Phoenix - Arizona.

Bedankt voor je update maar weer !

Als geen enkele fatsoenlijke band wil of kan komen houdt het onderhand wel op .

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-10-2012 15:52 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 19:41 schreef MR Klister het volgende:

Waarom moet ik nu aan Enslaved denken? :')

Black seeds of bunny!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-10-2012 16:18 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Zou ik een geweldige toevoeging vinden...

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 15-10-2012 17:34 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2012 15:52 schreef Nyghtslave het volgende:
Waarom moet ik nu aan Enslaved denken? :')

En waarom dan wel ?

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-10-2012 17:38 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

De drummer is een fervent visser

Black seeds of bunny!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 15-10-2012 17:51 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Volgens mij heeft iemand een naam genoemd die nog bevestigd moet worden, vandaar het beet vermoed ik zo

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 16-10-2012 0:32 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Dus geen Black Veil Brides?

Hatsjikidee!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-10-2012 1:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2012 0:32 schreef Unholy Mary het volgende:
Dus geen Black Veil Brides?

Zat ik nu net op te hopen

Een type Katatonia zou me wel blij maken

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 16-10-2012 8:01 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Als we nou eens inzetten op Enslaved of Katatonia? Zijn er volgens mij veel blij mee.. overigens is Marduk ook in de regio geloof ik... maar ja, dat is weer wat anders...

Vind ik ook niet

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 16-10-2012 11:50 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2012 8:01 schreef underkoffer het volgende:
Als we nou eens inzetten op Enslaved of Katatonia? Zijn er volgens mij veel blij mee.. overigens is Marduk ook in de regio geloof ik... maar ja, dat is weer wat anders...

Katatonia doet al genoeg concerten in de regio in die periode ( oa Dordrecht en Vosselaar ) .Dus onnodig op EMM lijkt mij .

Gorod zou wel een interessante optie zijn , zeker wanneer ze een langere set zouden mogen spelen . Zo'n band moet toch wel haalbaar zijn ? Of niet interessant genoeg qua bekendheid ?

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 16-10-2012 12:04 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Dat maakt toch niet uit voor een uitverkocht festival?

Wil je muilperen?

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 16-10-2012 12:05 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Gama Bomb (IRE) en Deadcell (NL) zijn de laatste bands staat op Facebook.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-10-2012 12:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Deadcell? Waardeloze toevoeging.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 16-10-2012 12:16 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2012 12:04 schreef jelmer2 het volgende:
Dat maakt toch niet uit voor een uitverkocht festival?

Ehhh tis niet uitverkocht???

Black seeds of bunny!

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 16-10-2012 12:51 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

o. dat dacht ik

Wil je muilperen?

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 16-10-2012 13:01 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Nope, net nog gecheckt op de site

Black seeds of bunny!

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com