|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Normaal gesproken communiceren we geen zakelijke "zaken" via dit forum, maar zowel Crimson Glory als Sanctuary als Gamma Ray zijn helaas niet beschikbaar. Het zelfde geldt voor Sacred Reich, net als Flotsam eveneens uit Phoenix - Arizona. We gaan nu dus in een ander genre vissen en hopen zsm beet te krijgen. Beet >> HET sportvissers magazine van den Lage Landen! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Driller Killer, Crowbar of Bolt Thrower. Past wel bij Totenmond. Of nog beter: Wolfbrigade. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
doe dan maar The Gathering '92 |
|
desnoods andere categorie, er toert wel een en ander in de buurt.. Katatonia niet wat? Vind ik ook niet |
|
of Ackercocke, maar die bestaan niet meer zeker? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Onduidelijk, maar ga er maar niet vanuit dat die zullen komen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ackercocke levert geen results op. Bedoelt men deze? http://www.metal-archives.com/bands/Akercocke/2707 Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Inderdaad, en die heren komen altijd net in het pak het podium op. Of anders Today is the Day. Of Agoraphobic Nosebleed. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Bedankt voor je update maar weer ! Als geen enkele fatsoenlijke band wil of kan komen houdt het onderhand wel op . |
|
quote: Waarom moet ik nu aan Enslaved denken? :') Black seeds of bunny! |
|
Zou ik een geweldige toevoeging vinden... |
|
quote: En waarom dan wel ? |
|
De drummer is een fervent visser Black seeds of bunny! |
|
Volgens mij heeft iemand een naam genoemd die nog bevestigd moet worden, vandaar het beet vermoed ik zo Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dus geen Black Veil Brides? Hatsjikidee! |
|
quote: Zat ik nu net op te hopen Een type Katatonia zou me wel blij maken |
|
Als we nou eens inzetten op Enslaved of Katatonia? Zijn er volgens mij veel blij mee.. overigens is Marduk ook in de regio geloof ik... maar ja, dat is weer wat anders... Vind ik ook niet |
|
quote: Katatonia doet al genoeg concerten in de regio in die periode ( oa Dordrecht en Vosselaar ) .Dus onnodig op EMM lijkt mij . Gorod zou wel een interessante optie zijn , zeker wanneer ze een langere set zouden mogen spelen . Zo'n band moet toch wel haalbaar zijn ? Of niet interessant genoeg qua bekendheid ? |
|
Dat maakt toch niet uit voor een uitverkocht festival? Wil je muilperen? |
|
Gama Bomb (IRE) en Deadcell (NL) zijn de laatste bands staat op Facebook. |
|
Deadcell? Waardeloze toevoeging. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ehhh tis niet uitverkocht??? Black seeds of bunny! |
|
o. dat dacht ik Wil je muilperen? |
|
Nope, net nog gecheckt op de site Black seeds of bunny! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |