IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-03-2012 19:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Gekkenhuis.

Boeiender

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 06-03-2012 12:55 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Early Bird kaarten EMM zijn bijna op!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-03-2012 12:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zijn er al kaarten voor alleen de zaterdag?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 06-03-2012 13:19 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2012 12:55 schreef MR Klister het volgende:
Early Bird kaarten EMM zijn bijna op!

hmmm, en ik wacht nog steeds op een reactie van de ticketservice..... geld wel afgeschreven, maar geen tickets ontvangen....lekker.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 06-03-2012 13:54 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2012 13:19 schreef mardukfan het volgende:
hmmm, en ik wacht nog steeds op een reactie van de ticketservice..... geld wel afgeschreven, maar geen tickets ontvangen....lekker.

Moet je ff op je account kijken van ticketservice daar zouden ze ook kunnen staan.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 06-03-2012 14:22 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2012 13:54 schreef Brent_ het volgende:
Moet je ff op je account kijken van ticketservice daar zouden ze ook kunnen staan.

Heb ik al gechecked, de aflevering was gecancelled. Heb al tweemaal telefonisch contact gehad, maar ze verwijzen doodleuk naar mailadres van de klantenservice. Ik zie het al gebeuren dat de kaarten zo meteen op zijn, en ik dus geen early bird ticket.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 06-03-2012 15:02 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2012 12:59 schreef bastianus het volgende:
Zijn er al kaarten voor alleen de zaterdag?

Vooralsnog enkel de combi kaarten in de VVK

Dagkaarten pas zodra we een beter beeld hebben van welke band op welke dag speelt, heeft uiteraard met de costing en het bepalen van de uiteindelijke ticketprijzen te maken.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 15-03-2012 19:41 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Early Bird Tickets EMM zijn op.

Vanaf nu kosten de combi's 80 Euro

Dagkaarten gaan pas later de verkoop in

Nieuwe bandnamen volgen

despondency
RAGGUH!!
Usericon van despondency
Posted 16-03-2012 13:15 by despondency Wijzig reactieProfiel van despondencyQuote dit berichthttp://www.inktopuss.com/

hm... 2e dag valt op mijn verjaardag...
biedt perspectieven...
misschien dat ik toch wel ff een kijkje ga nemen dit jaar

Your mother ate my dog!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2012 13:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, gebak voor iedereen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 27-03-2012 13:14 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Nieuwe bands @ EMM:

SODOM
THYRFING
ENTHRONED
DEBAUCHERY
CHRIST AGONY

www.eindhovenmetalmeeting.com

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 27-03-2012 13:33 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Namen zijn alleraardigst maar ben nog niet overtuigd. Beetje prog would solve that problem

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-03-2012 14:28 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Prog? Ik weet niet of je daarvoor bij dit festival moet zijn.

Ja hoor...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 27-03-2012 15:00 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Enthroned, vet!

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 27-03-2012 15:07 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Debauchery had van mij niet zo gehoeven.....ook al stond de zaal aardig vol op Neurotic, wat een eensheidsworst.......maar Thyrfing lekker hoor!!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 27-03-2012 15:55 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 27 maart 2012 14:28 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Prog? Ik weet niet of je daarvoor bij dit festival moet zijn.

Vorig jaar hadden ze Katatonia, het jaar ervoor Alcest. Ok, niet echt prog maar meer de kunstige kant op. Wat gore black is ook altijd welkom!

Jolly Roger 666
Posted 27-03-2012 16:57 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ah, juist. Ik krijg bij prog altijd een hele vieze lullensmaak in mijn mond, van bijvoorbeeld Dream theater of zoiets...

Ja hoor...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 27-03-2012 19:15 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 16:57 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ah, juist. Ik krijg bij prog altijd een hele vieze lullensmaak in mijn mond, van bijvoorbeeld Dream theater of zoiets...

Ik ken die smaak niet (en een keer proeven staat ook niet op mijn persoonlijke bucket-list), MAAR: we weten dan denk ik bij deze wel waar je aan refereert.

Een Queensryche met een 'Rage for Order' set of zo lijkt me daarentegen nog wel een keer wat voor de liefhebber, maar daarvoor is er helaas te weinig budget.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 27-03-2012 20:36 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2012 19:15 schreef MR Klister het volgende:

Een Queensryche met een 'Rage for Order' set of zo lijkt me daarentegen nog wel een keer wat voor de liefhebber, maar daarvoor is er helaas te weinig budget.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-03-2012 20:36 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Hello me it's me again.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-03-2012 20:39 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 maart 2012 19:15 schreef MR Klister het volgende:
Ik ken die smaak niet (en een keer proeven staat ook niet op mijn persoonlijke bucket-list), MAAR: we weten dan denk ik bij deze wel waar je aan refereert.

En ik vrees dat het op een liveramp zal uitdraaien want Geoff Tates stem is echt totaal afschuwelijk tegenwoordig. Mijn God wat was Queensryche, en dan vooral Tate, een afgang op Hellfest een paar jaar geleden. En het schijnt dat zijn stem nog verder is afgetakeld tegenwoordig.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 28-03-2012 0:41 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Scherp!

Queesnryche de laatste jaren idd zeer goed en zeer slecht live aan het werk gezien. Maar het is helaas toch niet aan de orde want als je de band het bedrag betaalt dat ze nodig hebben om in Eindhoven te spelen dan blijft er niets meer voor de andere 31 bands over.

Hun club show in de Hedon te Zwolle was zo te zien een mazzeltje. Die show heb ik helaas gemist overigens, balen.

Jolly Roger 666
Posted 28-03-2012 8:13 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik zou Faith No More op de EMM ook helemaal niet erg vinden.
Moet je ook eerst de loterij winnen, denk ik.

Ja hoor...

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 28-03-2012 12:08 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2012 8:13 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ik zou Faith No More op de EMM ook helemaal niet erg vinden.
Moet je ook eerst de loterij winnen, denk ik.

Of zeer veel geluk hebben dat zo'n artiest dat bijvoorbeeld ook graag wil en al in de buurt is, maar daarop rekenen we niet. Zitten meest diverse managements tussen en die hebben maar 1 belang, en dat is: $$$$$$$$$

Jolly Roger 666
Posted 28-03-2012 12:08 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Klyster, je hebt een geniale undersign. Ha ha.

Ja hoor...

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com