|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Gekkenhuis. Boeiender |
|
Early Bird kaarten EMM zijn bijna op! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zijn er al kaarten voor alleen de zaterdag? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Moet je ff op je account kijken van ticketservice daar zouden ze ook kunnen staan. |
|
quote: Heb ik al gechecked, de aflevering was gecancelled. Heb al tweemaal telefonisch contact gehad, maar ze verwijzen doodleuk naar mailadres van de klantenservice. Ik zie het al gebeuren dat de kaarten zo meteen op zijn, en ik dus geen early bird ticket. |
|
quote: Vooralsnog enkel de combi kaarten in de VVK Dagkaarten pas zodra we een beter beeld hebben van welke band op welke dag speelt, heeft uiteraard met de costing en het bepalen van de uiteindelijke ticketprijzen te maken. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Early Bird Tickets EMM zijn op. Vanaf nu kosten de combi's 80 Euro Dagkaarten gaan pas later de verkoop in Nieuwe bandnamen volgen Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
hm... 2e dag valt op mijn verjaardag... biedt perspectieven... misschien dat ik toch wel ff een kijkje ga nemen dit jaar Your mother ate my dog! |
|
Ah, gebak voor iedereen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Namen zijn alleraardigst maar ben nog niet overtuigd. Beetje prog would solve that problem |
|
Prog? Ik weet niet of je daarvoor bij dit festival moet zijn. Ja hoor... |
|
Enthroned, vet! |
|
Debauchery had van mij niet zo gehoeven.....ook al stond de zaal aardig vol op Neurotic, wat een eensheidsworst.......maar Thyrfing lekker hoor!! |
|
quote: Vorig jaar hadden ze Katatonia, het jaar ervoor Alcest. Ok, niet echt prog maar meer de kunstige kant op. Wat gore black is ook altijd welkom! |
|
Ah, juist. Ik krijg bij prog altijd een hele vieze lullensmaak in mijn mond, van bijvoorbeeld Dream theater of zoiets... Ja hoor... |
|
quote: Ik ken die smaak niet (en een keer proeven staat ook niet op mijn persoonlijke bucket-list), MAAR: we weten dan denk ik bij deze wel waar je aan refereert. Een Queensryche met een 'Rage for Order' set of zo lijkt me daarentegen nog wel een keer wat voor de liefhebber, maar daarvoor is er helaas te weinig budget. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Hello me it's me again. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: En ik vrees dat het op een liveramp zal uitdraaien want Geoff Tates stem is echt totaal afschuwelijk tegenwoordig. Mijn God wat was Queensryche, en dan vooral Tate, een afgang op Hellfest een paar jaar geleden. En het schijnt dat zijn stem nog verder is afgetakeld tegenwoordig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Scherp! Queesnryche de laatste jaren idd zeer goed en zeer slecht live aan het werk gezien. Maar het is helaas toch niet aan de orde want als je de band het bedrag betaalt dat ze nodig hebben om in Eindhoven te spelen dan blijft er niets meer voor de andere 31 bands over. Hun club show in de Hedon te Zwolle was zo te zien een mazzeltje. Die show heb ik helaas gemist overigens, balen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik zou Faith No More op de EMM ook helemaal niet erg vinden. Moet je ook eerst de loterij winnen, denk ik. Ja hoor... |
|
quote: Of zeer veel geluk hebben dat zo'n artiest dat bijvoorbeeld ook graag wil en al in de buurt is, maar daarop rekenen we niet. Zitten meest diverse managements tussen en die hebben maar 1 belang, en dat is: $$$$$$$$$ Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Klyster, je hebt een geniale undersign. Ha ha. Ja hoor... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |