IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-12-2012 21:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Sjaak Afhaak hier. Veel plezier iedereen die gaat

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 14-12-2012 23:23 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

Fantastische shows van Dark Tranquillity en Obituary . En gelijk de enige twee bands genoemd die ik wilde zien op deze EMM .
Maar helemaal mijn geld waard geweest deze twee bands.
DT , die geweldig in vorm waren en ook hun lichtshow en videoshow hadden meegenomen . In het begin waren de gitaren iets te zacht maar gelukkig trok dat bij. Jammer genoeg kwamen ze totaal niet over bij het publiek want de reactie was echt 0,0 na elk nummer.
Obituary die daarentegen het hele publiek na de eerste tonen achter zich hadden staan en een supervet geluid hadden . Wat een verschil met het geluid dat Testament had een week eerder . Obituary speelde alsof het gewoon weer 1990 was ipv geforceerd modern te proberen klinken ( zoals dus Testament probeert ) .
Geweldige show dus .

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-12-2012 9:01 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik kijk al uit naar straks... Potje krijsen met koorts, duizeligheid en ontembare hoest... Pfff...

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 15-12-2012 9:54 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was een super avond gisteren. Hoogtepunten Enthroned, Taake, Obituary en Satyricon. Dark tranquillity was goed te pruimen al hoorde ik van een aantal mensen dat het geluid niet super was. Ik heb er zelf weinig van gemerkt, omdat ik de band niet ken. Vanmiddag iig Aborted, Sodom, Gorath, Haemorrhage, the devils blood & Carach angsten kijken!!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-12-2012 10:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Geen slechte shows van DT, Obituary en Satyricon, maar het geluid in de grote zaal was niet top, weinig definitie en doffig. De sound checks klonken beter dan het totaal geluid. Kleine zaal was wel dik voor elkaar. Taake was top.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-12-2012 11:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2012 9:01 schreef Gorath het volgende:
Ik kijk al uit naar straks... Potje krijsen met koorts, duizeligheid en ontembare hoest... Pfff...

Sterkte, gast!

Was mooi! Goed gevulde zaal, hadden we niet verwacht Vastslaande duim bij de laatste nummers was wat minder, maar ach We werden verder ook goed verzorgd daar, erg relaxed!

En BVT heeft maar weer laten zien waarom hij Death Squad's favoriete invaller is

Herder en Obituary gaven ook mooie shows weg, en DT ook wel alleen had ik liever oud werk gezien. Na Obi weggegaan dus helaas geen Taake en Satyricon gezien...

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-12-2012 12:25 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Voor mij waren de toppers toch echt Christ Agony en Satyricon. Bij Satyricon klopte er in de eerste instantie iets niet met het geluid, maar dat was snel gefixed. Merkte wel dat het geluid achter in de zaal dan toch wel beter was dan vooraan.

Herder was ook zeker gaaf, maar Taake vond ik juist eigenlijk vrij matig

Black seeds of bunny!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-12-2012 12:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Net op binnen tijd voor Psycroptic wat gelijk mijn band van de dag was.

2 nummers GSBC gezien en daarna DT gaan kijken. Laatste wisten mij ook redelijk te boeien.

Obi Was weer ouderwets beuken maar die heb ik inmiddels zo vaak gezien dat het spannende er een beetje af is.

Ik had nog een stukje Stierenkont willen kijken maar omdat die iets later begonnen dan gepland heb ik daar niets van meegekregen. Ik had namelijk mijn zinnen gezet op Macabre.

Daarna nog een paar nummer Brujeria gekeken, om na 3 nummers te concluderen dat ik met die band echt HELEMAAL NIETS kan.

Debauchery heeft mij weer prima weten te vermaken op de afterparty. Blacklodge heb ik welgeteld 20 seconden volgehouden.

Enige minpuntje was dat ik toch nog even pissed werd op de neger met de V op zijn borst.

- Rookhok is gesloten meneer.
- OK. Kan ik nog even mijn vriendin daar uit de hoek vissen en mijn shag en Zippo pakken? Ik zal geen sjekkie opsteken.
-NEE. Rookhok is gesloten. Befehl ist Befehl.

Klote pigment-gehandicapte medelander.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-12-2012 12:51]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

blckmetalgrl
Usericon van blckmetalgrl
Posted 15-12-2012 17:00 by blckmetalgrl Wijzig reactieProfiel van blckmetalgrlQuote dit bericht

Gister mooi vooraan kunnen staan bij Satyricon. Echt van genoten, ik zou het zo over willen doen.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 15-12-2012 22:40 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Wt een leuke avond! Zo veel oude bekenden, zo veel bazen ( zo weinig band gezien).

Ja hoor...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2012 7:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

STERBENDER HUND!

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 16-12-2012 9:49 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

dag twee ook weer overleefd! Kijk terug op wederom een leuke editie van de Eindhoven metalmeeting. Deze tweede dag minder "grote" namen dan op de vrijdag. Even goed weer erg veel leuke bands gezien zoals Gorath, Aborted, Haemorrhage, paar nummertjes My dying bride, Disharmonic orchestra, en nog veel meer. Sodom was weer heerlijk!! De rest van de bands daarna was niet echt interessant meer en je zag de zaal ook leeg lopen. The new dominion speelde voor een zo goed als lege zaal. Ik vraag me af wat de meerwaarde is om deze bands voor een lege zaal nog te laten spelen....

Nu maar eens bijkomen!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-12-2012 9:56 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 15 december 2012 17:00 schreef blckmetalgrl het volgende:
Gister mooi vooraan kunnen staan bij Satyricon. Echt van genoten, ik zou het zo over willen doen.
Een niet nader te noemen ZMer heeft ik de backstage Satyr in z'n towerbridgesetje gehezen.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-12-2012 10:25 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 9:56 schreef Kvelgeest het volgende:
Een niet nader te noemen ZMer heeft ik de backstage Satyr in z'n towerbridgesetje gehezen.

Jaloers?

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Sater
Usericon van Sater
Posted 16-12-2012 10:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

En wat zou Freud zeggen van de tikfout in het woordje 'in'..

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-12-2012 11:06 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

door ziekte de tweede dag niet meegepakt.

Op de eerste dag stukje Death Squad gezien dat me prima beviel.
Herder was geweldig.
Dark Tranquillity was ronduit slecht zowel qua geluid als spel als presentatie
Grand Supreme Blood Court was op zich niet onaardig maar is zo'n beetje de meest overbodige band aller tijden aangezien we al Asphyx en Hail Of Bullets hebben.
Obituary was geweldig.
Satyricon was goed
Saille was ook zeer vermakelijk

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Achrome Moments
Usericon van Achrome Moments
Posted 16-12-2012 17:10 by Achrome Moments Wijzig reactieProfiel van Achrome MomentsQuote dit berichthttp://www.achromemoments.nl

Het complete fotoverslag vind je hier: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/52/eindhoven-metal-meeting-2012/

Hieronder alvast enkele plaatjes uit die serie

Obituary:

My Dying Bride:

Satyricon:

Sfeer grote zaal:

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-12-2012 18:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 7:15 schreef bastianus het volgende:
STERBENDER HUND!

ACHTUNG PANZER!!!

Bareuh...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2012 20:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Krux was geweldig, Haemorrhage hilarisch, The Devils Blood was lekker, maar Totenmond heerste gewoon de pannen van het dak. Lomp, bruut en hard, ik denk dat ze de snare van die drummer in de kelder hebben teruggevonden, foei wat houwen. KKK ACHTUNG PANZER!

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-12-2012 20:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 17:10 schreef Achrome Moments het volgende:
Obituary:

Zoveel fotografen?
Lijkt wel een HxC show (en dan achteraf geen foto terug te vinden op het net ).

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 16-12-2012 20:13]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-12-2012 20:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 16-12-2012 20:13]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 16-12-2012 20:24 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

quote:
Op 16 december 2012 11:06 schreef Marcel H. het volgende:
door ziekte de tweede dag niet meegepakt.

Op de eerste dag stukje Death Squad gezien dat me prima beviel.
Herder was geweldig.
Dark Tranquillity was ronduit slecht zowel qua geluid als spel als presentatie
Grand Supreme Blood Court was op zich niet onaardig maar is zo'n beetje de meest overbodige band aller tijden aangezien we al Asphyx en Hail Of Bullets hebben.
Obituary was geweldig.
Satyricon was goed
Saille was ook zeer vermakelijk

Beetje een overbodige opmerking m.b.t. GSBC heeft heel wat meer dan de HoB en de huidige Asphyx, maar iedereen heeft recht op zijn mening

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 16-12-2012 21:46 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 20:24 schreef MetalHeus het volgende:
Beetje een overbodige opmerking m.b.t. GSBC heeft heel wat meer dan de HoB en de huidige Asphyx, maar iedereen heeft recht op zijn mening

In wat voor opzicht? Het klinkt allemaal wel tof maar die bands zijn amper van elkaar te onderscheiden.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2012 21:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 20:10 schreef Count Steel het volgende:
Lijkt wel een HxC show (en dan achteraf geen foto terug te vinden op het net ).

GODVERDOMME JE HEBT GELIJK

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 16-12-2012 22:13 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Hoogtepunt: Satyricon!
En natuurlijk de muziek die werd gedraaid in het café, vooral op het einde van de dag zaterdag. Lekker dansen.

Daarnaast vind/vond ik The Devils Blood altijd een vreselijke rukband, maar heb ik zowaar zeer genoten van hun show, dus mijn mening is lichtelijk bijgetrokken.
Verder erg genoten van Taake, Dark Tranquility, Brujeria, Haemorrhage en Carach Angren (ook al was het geluid in het begin vreselijk kut)

Stukjes meegepakt van Herder, Gorath, en nog lekker staan hossen op Gama Bomb.

Grootste tegenvaller was toch wel Ancient Rites. Nog nooit eerder gezien, maar wel altijd gaaf gevonden op cd, maar man wat was dat vreselijk slecht zeg!!
Die vervanger van Thyrfing was ook niet echt best.

En de afterparty in die Rambler ofzo was qua muziek en instelling van het café echt waardeloos.

Maar over het algemeen zeer goed vermaakt!!

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com